Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 364 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Silca: Gratuliere dir demfall au na nachträglich herzlich Gsehsch und well bi mir min 30. au so näch zum Hochziit usgfalle wär, hend mir en grad zämä gleit.
Es paar hend das doof gfunde, aber ich het ja e ned zweimal es Fescht möge fiere i säbäm Monät. So isch tip top gsi und ich bin u froh gsi bin ich um es paar Prüefige umecho wos bi üs uf de 30. amel organisiered

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini


@Livipivi
Aha, besch demfall es rechtigs Füchsli
vellecht möchets denn das bemene andere Geburi??

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Arwalds_Braut  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wie cool! Es git no meh vo dene, wo sich zanke und derzue stöh! Mir ghöre drum au zu dene Und au bi üs gibts en Widder (är), obwohl ig glaubs "widder-licher" bi als är


Arwalds Braut, die eigentlich noch gar nicht richtig verlobt ist, sich aber präventiv schon mal angemeldet hat...



Silca  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Genau Livipivi, so mached mir das au. Am Obig gits e Geburi- und Hochziitsparty. Es lauft alles scho under "Hochziit", aber üsi Lüüt wüssed das es eigentlich gad au no chli üses Geburifäscht isch! Hihihi, kuhl das da bi eu au so gsi isch! Han immer denkt segi di einzig....und jo....git es paar wo das komisch findet oder au doof! Das isch üs aber egal!!




****** 11. August 2012 *****



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Arwalds_Braut

widder-licher

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha arwaldsbraut, ich han als chind immer gseit, ich bin e widderlichi, mis mami hät immer glachet, hüt weiss ich, wieso! aber als chind han ich doch nöd gwüsst, was das heisst



Proeschu  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

ich due de nöchst Woche luege, wie widderlich du besch

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sniffi  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch würklich no än coole Thread dörfmer als Ex-Brüütli vo letschtem Jahr au mitpläuderle? Finde das Forum au nach dä Hochziit immer no dä Hammer und liise fliissig bi Eu mit

Ich muen nur no hüt schaffe und nachher gahts ab id Ferie - freu mich riesig!!!

@silca - au vo mir nachträglich äs Happy Birhtday

lg
sniffi

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Silca  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ouuu so schööön Sniffi, freusch di sicher Mini nächschte Ferie (wo ich weg gahn) sind üsi Flitterferie im Okt. 2012



****** 11. August 2012 *****



sniffi  am 10.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ouhjaaa und wie ich mich freue - das sind üsi erschte richtige Ferie wieder siit üsne Flitterwuche im September letscht Jahr. Hans dringend nötig!!

_________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



 1 .. 4 5 6 7 8 .. 364 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.