Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 4 5 6 7 8 .. 364 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 10.08.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Silca: Gratuliere dir demfall au na nachträglich herzlich Gsehsch und well bi mir min 30. au so näch zum Hochziit usgfalle wär, hend mir en grad zämä gleit. | ||
| ||
Proeschu am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini | ||
Arwalds_Braut am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Wie cool! Es git no meh vo dene, wo sich zanke und derzue stöh! Mir ghöre drum au zu dene Und au bi üs gibts en Widder (är), obwohl ig glaubs "widder-licher" bi als är | ||
Silca am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Genau Livipivi, so mached mir das au. Am Obig gits e Geburi- und Hochziitsparty. Es lauft alles scho under "Hochziit", aber üsi Lüüt wüssed das es eigentlich gad au no chli üses Geburifäscht isch! Hihihi, kuhl das da bi eu au so gsi isch! Han immer denkt segi di einzig....und jo....git es paar wo das komisch findet oder au doof! Das isch üs aber egal!! ****** 11. August 2012 *****
| ||
Proeschu am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Arwalds_Braut | ||
nimbini am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) haha arwaldsbraut, ich han als chind immer gseit, ich bin e widderlichi, mis mami hät immer glachet, hüt weiss ich, wieso! aber als chind han ich doch nöd gwüsst, was das heisst | ||
Proeschu am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini | ||
sniffi am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Das isch würklich no än coole Thread dörfmer als Ex-Brüütli vo letschtem Jahr au mitpläuderle? Finde das Forum au nach dä Hochziit immer no dä Hammer und liise fliissig bi Eu mit | ||
Silca am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ouuu so schööön Sniffi, freusch di sicher Mini nächschte Ferie (wo ich weg gahn) sind üsi Flitterferie im Okt. 2012 ****** 11. August 2012 *****
| ||
sniffi am 10.08.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ouhjaaa und wie ich mich freue - das sind üsi erschte richtige Ferie wieder siit üsne Flitterwuche im September letscht Jahr. Hans dringend nötig!! | ||
1 .. 4 5 6 7 8 .. 364 .. 720 |