Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 391 .. 720
dia

nicht registriert

am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Stimmt, bin ich amigs au mit em iphone

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hm.......... wenn das oisi Cheffe wössted.....

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi ladies, ja ich han freeeei hüt, gnüss es richtig, chönnt mich dra gwöhne schneugge scho immer chli ume, eifach über de ipad und vo de terrasse her ....

d'hochzyt isch uh schön gsi, d'location vo de trauuig en traum (private hof oberhalb vo maur, mit wunderbarem blick uf de grifesee) und d'bruut hät soooo wunderschön usgseh.... mis chleid isch mer meeega knapp gange, min maa hät gmeint ich söll no ersatzchleidig mitnäh, falls es platzt fräche hagel.... aber er hät scho rächt gha, han nöd dörfe allzu tüüf ischnuufe, isch also würklich uf de kippi gsi

tja, jetzt muess ich wohl würklich wortwörtlich ran an den speck, so gahts ja nüme witer! mis nächste problem staht scho wieder am fritig a, mir händ es träffe vo minere lehrfirma her und det chunnt mini ehemals grossi liebi und da will ich natürlich scho chli sexy usgseh und ich han echt kein plan, was alege han mer scho überleit, ob ich eifach min buuch söll so fescht usestrecke, dass alli meined, ich bin schwanger



Proeschu  am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Aso din Ma esch scho en fräche Hagel....


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hahahahahaha, du bisch jo eini!!!!
Ha mir au scho dänkt, das z sage, wenn mich öbber uf mi Speckbuch aspricht. Aber bis jetzt het sich no niemerts getraut!!

Wirklich charmant di GG! hiihiihii
Ersatzkleider.... Zum Glück isch jo nüd passiert!!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha, ja aber rächt hät er ja scho! han dänn am samschtig no so en sexy body agleit, wo chli de speck um de buuch zämehebt, das isch no praktisch, alles schön kompakt und nüt schwabblet und so isch s'chleid dänn no chli besser zuegange... han ghofft, die 5kg hocked am füdli, aber die cheibe händ sich a de oberwiiti feschtgfrässe, miiiiischt



Proeschu  am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

of de Terasse....


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hehe, nidisch proeschu ;o))?!

@prinzessin, ich ebe nöd, bin suscht scho mit ere nette oberwiiti usgstattet und es nervt mich,d ass ich dänn det amigs no muess zuenäh *grummel* han hani au dänkt, bis am fritig chli salötli ässe und dänn isch sicher wieder 1-2 kg weg.... das gaht amigs schnäll bi mir...



dia

nicht registriert

am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Die Kilos moggle sich eh immer an die Stelle wo sie nid sötte...! Wie gemein!!!! Grrrrrr

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 12.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Jep, aber nome of Terasse ond ned of dOberwiti
Dete mer ichs ebe au emmer als erscht.... aber din GG hed jo secher Froid gha dra, oder?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 .. 30 .. 58 59 60 61 62 .. 391 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.