Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 300 .. 598 599 600 601 602 .. 661 .. 720
Proeschu  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Aha......

1. & 4.6.2011



angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vikunija:
Ah darum. Ja das fändi au mal spannend, allerdings isch das halt eifach sehr tüür.
Du mainsch sowas wie Rohner oder das methalbolic Balance?

All wo ich kenn wo sowas mached dörfed eifach kai Brot, Ries, Teigware usw. esse. Das find ich eifach e riseigi Ischränkig. au wenn ich mich i dene Sache scho sehr zrugg nimme, wet ichs doch nöd ganz müsse strieche.
Boa und wenn ichs schwarz uf wiis würd ufeme Blatt gse das ich das nöd verträg, denn kenni mich, würdis nüm esse..

Aber isch sicher mal guet wenn du dir die Sache ufschriebsch und so öbbis ide Hand häsch zum belege und nahvollzieh.

ICh han mir jetzt au vorgah s Süesse z strieche! Mal luege wie ich das dureheb!


LG

Jo eifach mol so e Analyse was bi mir ahängt und was nit. Jo hoff das isch nit zu tür

Ich muess ebe ächt mol afo ufhöre, ständig immer was ässe. Mit däm Plan hani chli mehr Kontrolle. So verhinderet de Sport jo nur s Zuenäh aber nit s abneh.

Was machsch Du denn, damit so rank und schlank blibsch?
Ui, ganz verzichte isch heftig. ABer gäll, Du bisch nit Eini wo so Attacke het?! Denn goht das jo au.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angi, meinsch du so ä bluätcheck bim husarzt? das macht mit gg jetzt denn mol zum luägä, öb är ä unverträglichkeit het, und wägä däm nit so guät cha abnäh...



Proeschu  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jusi

So öppis chamer bi Husarzt mache? Chönntisch mer denn säge, wie tüür dass das gsi esch?

1. & 4.6.2011



sniffi  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jusi - ouhh das würdi mich au Wunder neh........

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



dia

nicht registriert

am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Das wo du meinsch isch ähnlich wie metabolic balance. Aber spöter darf ich alles wieder ässe!(au alli kohlehydrate) Aber evt funktioniere (oder hesch e überfunktion) vo de lympfdrüese? Das ka amigs au no drmit ztue ha..
Machsch emol e check bim husarzt!
Nume s bluet checke lo kostet 115.- berotig bi mb 590.- bis 790.-

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angi

Was ich mach? Ja ebe, viel Sport und möglichscht gsund ernähre, so dasi wenigschtens nume d Süessigkeite ahenked. Aber es isch ebe scho so wie du saisch, de Sport hilft mir nur zum nöd zue neh aber nöd zum biz obenabe cho.

Aber ich denk ebe mängisch veillicht iss ich ebe de Tag dure zu wenig, das isch ja aunöd guet. Aber ich mach mir halt bi allem was ich iss mini Gedanke....

CHents denn bi dir nöd au si, das du de Tag dure zu wenig issisch unds drum so schnell agsetzt wenn du denn Süesses issisch?

PS. Was ja verständlich isch, bi dine Backkünscht! Wow, Eifach Hammer, han nur mal schnell i dis Album driglueged und mir isch grad s Muhl offe gstande!


Mich erstuhnt jetzt na das Dia sait en eifache Bluettescht koschtet 150 fr. ICh glaube das isch aber nur de wo mer gseht ob du z.B Laktose intolerant bisch usw. aber nöd welli Lebensmittel du guet vertraisch usw. Oder doch dia?



angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
angi, meinsch du so ä bluätcheck bim husarzt? das macht mit gg jetzt denn mol zum luägä, öb är ä unverträglichkeit het, und wägä däm nit so guät cha abnäh...

Bi nit so sicher ob das s Gliche isch, aber glaub scho. Das was me halt bi MB muess mache zum e persönliche Ernährigsplan könne mache. Ha mi ebe noni so informiert! Mi GG nimmt das id Hand Ui, denn bini gspannt, was Du verzellsch und was usecho isch!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Zuletzt bearbeitet am 16.04.12 14:58



angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Das wo du meinsch isch ähnlich wie metabolic balance. Aber spöter darf ich alles wieder ässe!(au alli kohlehydrate) Aber evt funktioniere (oder hesch e überfunktion) vo de lympfdrüese? Das ka amigs au no drmit ztue ha..
Machsch emol e check bim husarzt!
Nume s bluet checke lo kostet 115.- berotig bi mb 590.- bis 790.-

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Jo mir hänn scho s Gfühl dass irgendwas chli komisch isch und süscht isches eifach guet zwüsse, was ich so sött ässe und so. Ich glaub ich mach das neume anders, mi Husarzt isch nit so de Hammer!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi/proeschu

was ig mitbecho ha, goht das, ä kolleg hets ämel au bim husarzt gmacht... är schickt denn s bluät ins labor und diä checkä alles wo dr arzt agit... so gseht mä denn anschinend au, öb är z.b. ä glutenunverträglichkeit oder so het. das cha z.b. dr stoffwächsel und denn ebä au s abnäh "störä" etc.

sobald är gsi isch - är hasst sprützänä über alles - gib ig öich bschäid...



 1 .. 300 .. 598 599 600 601 602 .. 661 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.