Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 301 .. 599 600 601 602 603 .. 662 .. 720
angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vikunija:
@angi

Was ich mach? Ja ebe, viel Sport und möglichscht gsund ernähre, so dasi wenigschtens nume d Süessigkeite ahenked. Aber es isch ebe scho so wie du saisch, de Sport hilft mir nur zum nöd zue neh aber nöd zum biz obenabe cho.

Aber ich denk ebe mängisch veillicht iss ich ebe de Tag dure zu wenig, das isch ja aunöd guet. Aber ich mach mir halt bi allem was ich iss mini Gedanke....

CHents denn bi dir nöd au si, das du de Tag dure zu wenig issisch unds drum so schnell agsetzt wenn du denn Süesses issisch?

PS. Was ja verständlich isch, bi dine Backkünscht! Wow, Eifach Hammer, han nur mal schnell i dis Album driglueged und mir isch grad s Muhl offe gstande!


Mich erstuhnt jetzt na das Dia sait en eifache Bluettescht koschtet 150 fr. ICh glaube das isch aber nur de wo mer gseht ob du z.B Laktose intolerant bisch usw. aber nöd welli Lebensmittel du guet vertraisch usw. Oder doch dia?

Jo das mitem Bluet het mi au verunsicheret! Ich ha jo grad e Tescht gmacht wäge LI und so. Aber dass me dört au no seht was me sött ässe???

Ich glaub s Problem isch, dass ich immer wider was iss aber nur wenig. Ich versuech jetzt mol wider nur 3 Mol ässe, chli mehr und drfür längeri Pause. Aber ebe, sobald ich chli mehr iss, gohts grad wider ufe. Ha au vom Fritig grad wider 1.2 Kg druf ka.

Bi chli nochläsig gsi in de letschte Wuche mit immer wider ässe und nit luege was. Jetzt bini mol wider diszipliniert, schrib alles uf und denn mol luege!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Bluet untersuche

Aso mini Fröndin hed das au gmacht Afangs Johr, sie esch bi sonere Heilpraktikerin oder so gsi ond denn hed sie jenschti Blätter öbercho wo denn droffe gstande esch, of was dass sie wie fescht reagiert (aso je feschter sie of öppis reagiert hed, desto "schlächter") denn hed sie die Sache eifach es Wiili nömme döffe ässe ond hed au no es paar Homoöpathie-Sache öbercho, zom das ganze onterstötze

1. & 4.6.2011



jusi  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angi/vikunija:
jetzt chunnt mr grad in sinn, geschter am nomi isch ä sändig über diätä, diätmythä und diätlügä und so cho. dr eint spezialischt het gsäit kha, dass dr körper irgendwenn sis idealgwicht het und sich immer wider uf däm ipändlet... mä chönni denn zwar abnäh, aber irgendwenn gohts wider ufs idealgwicht zrugg... wenn mä z vill het und abnimmt, blibts dört denn äifach mol stoh... villicht häit dir jo au öiches optimalä gwicht, und müässt "nur" no luägä, dass dirs hebet...



angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
angi/vikunija:
jetzt chunnt mr grad in sinn, geschter am nomi isch ä sändig über diätä, diätmythä und diätlügä und so cho. dr eint spezialischt het gsäit kha, dass dr körper irgendwenn sis idealgwicht het und sich immer wider uf däm ipändlet... mä chönni denn zwar abnäh, aber irgendwenn gohts wider ufs idealgwicht zrugg... wenn mä z vill het und abnimmt, blibts dört denn äifach mol stoh... villicht häit dir jo au öiches optimalä gwicht, und müässt "nur" no luägä, dass dirs hebet...

Haha, die SternTV-Sändig? Hani au gluegt Jo ka si, dass 56 mi Idealgwicht isch. Aber es isch halt eifach nit mi Wohlfühlgwicht

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@bluätcheck
i bi jetzt ganz verunsicheret wiä wo was... i wart jetzt mol ab, was bim gg usächunnt
angi: gisch au bschäid, wenn dä meh wäisch? nämmt mi no wunder...



angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Die in däre Sändig sinn jo au bi Naturheilpraktiker gsi. Hmm, wobi, die Eint isch bim Arzt gsi und dä hett doch denn so e paper ka, wo druf gstande isch, was si am beste nit isst. Haha, jetzt bini au verwirrt

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
jusi:
angi/vikunija:
jetzt chunnt mr grad in sinn, geschter am nomi isch ä sändig über diätä, diätmythä und diätlügä und so cho. dr eint spezialischt het gsäit kha, dass dr körper irgendwenn sis idealgwicht het und sich immer wider uf däm ipändlet... mä chönni denn zwar abnäh, aber irgendwenn gohts wider ufs idealgwicht zrugg... wenn mä z vill het und abnimmt, blibts dört denn äifach mol stoh... villicht häit dir jo au öiches optimalä gwicht, und müässt "nur" no luägä, dass dirs hebet...

Haha, die SternTV-Sändig? Hani au gluegt Jo ka si, dass 56 mi Idealgwicht isch. Aber es isch halt eifach nit mi Wohlfühlgwicht

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

jo genau... jo klar, das muäss natürlich jedä für sich entscheidä... ha öich nit wellä "drischwätzä" oder so... isch mr nur grad durä chopf... über MB häi si doch au no rächt lang brichtet



jusi  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

i ha denn ebä nüm alles fertig gluägt...



angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Haha, ich ha jo eh kei Plan! Das het jo jetzt mi GG ind Hand gno

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@vikunija
Ich bi bi rothen labor gsi, ha denn müesse sage, dass es fur mb isch und hän denn die uswärtig minere beroterin gschickt. Ich weiss nid wie das sunst funktioniert, wenn me das eifach so will wüsse. Dört ha ich eifach 115.- zahlt!

@angiyves
Was ebbe au no isch, das isch bi in letzter zyt dr fall gsi. Ich ha au immer gluegt und es het sich nüd do. Mini beroterin het denn gmeint, dass sich mi körper scho uf die kleini mängi ässe umgstellt het und so nüd me het zum verbrenne. Ich iss jetzt mängemässig glich, eifach mit chli mehr roggebrot und nimm hepasan, sind pflanzlichi tablette für d verdauig. Kasch jo au mol läbere galle tee trinke (gits im migros). Sött au guet due...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 301 .. 599 600 601 602 603 .. 662 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.