Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 301 .. 600 601 602 603 604 .. 662 .. 720
Vikunija  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ach, das isch doch au sonen Dschungel a "richtiger" Ernährigstips und so. Ja klar, jede muss für sich selber usefinde was guet isch für eim.. Aber das isch ebe nöd so eifach findi.
Was d Jusi sait cha scho si mit dem Idealgwicht, aber d Angi red mer ebe au us de Seel, es isch nid wirklich mis Idealgwicht.

@dia. Viellicht analysiert denn ebe dini Beraterin de Bluettescht und drum zahlsch du würkli nur d Laborchöschte, det het veillicht nur Wert druf wo no für Normalsterblichi uf es Blatt bracht werde muss.155.-- wär ja würkli nid viel!

@angi: Ich han au grad es Kilo meh uf dr Woog ka am Samschtig und bin natürli na ins Fitness. Aber ich glaub au das isch normal, isch ja nur 1 Nacht dezwüsche gsi und mir händs eus ja scho sehr guet gah lah. Wenn du jetzt am Weekend brav gsi wärsch, wers sicher wieder abe. Aber ich kenns ja, uf das loht mers nöd drufacho...

Nimmt mi wunder was din Schatz da usebechunt. Haltisch eus ufem laufende.

Liebs Grüessli



angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@angiyves
Was ebbe au no isch, das isch bi in letzter zyt dr fall gsi. Ich ha au immer gluegt und es het sich nüd do. Mini beroterin het denn gmeint, dass sich mi körper scho uf die kleini mängi ässe umgstellt het und so nüd me het zum verbrenne. Ich iss jetzt mängemässig glich, eifach mit chli mehr roggebrot und nimm hepasan, sind pflanzlichi tablette für d verdauig. Kasch jo au mol läbere galle tee trinke (gits im migros). Sött au guet due...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Hmmm, Roggebrot hani gärn- mit Butter und Konfi Isch aber e super Tipp. Probier i mol. Ha eifach chli Müeh, immer so weni ässe. Das macht eifach kei Spass und i ha ständig hunger

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vikunija:

@angi: Ich han au grad es Kilo meh uf dr Woog ka am Samschtig und bin natürli na ins Fitness. Aber ich glaub au das isch normal, isch ja nur 1 Nacht dezwüsche gsi und mir händs eus ja scho sehr guet gah lah. Wenn du jetzt am Weekend brav gsi wärsch, wers sicher wieder abe. Aber ich kenns ja, uf das loht mers nöd drufacho...

Nimmt mi wunder was din Schatz da usebechunt. Haltisch eus ufem laufende.

Liebs Grüessli

Jo klar, machi!
Weisch, es kotzt mi eifach a, mir so de Arsch ufrisse, z verzichte und denn dörf me nit Mol chli mehr ässe! Ha kei Bock, mi ganzes Läbe zverzichte und hunger zha! Das närvt mi im Momänt eifach! Die 6h Velo pro Wuche mache jo nit so viel Spass! Oder luegsch die ganz Wuche, issisch am weekend mol chli mehr und denn bruchi die ganz Wuche zums wider abtrainiere!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Lula  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: Lah doch bim Arzt mau so ne umfasende Bluetcheck mache, bi mir hei si so den Zöliakie u später mau no ne Schilddrüseunterfunktion festgstellt. Cha Dir aber leider nit säge wie tüür das es gsi isch, isch scho 3, respektive 2 Jahr här.



*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*



angiyves  am 16.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Lula:
@angiyves: Lah doch bim Arzt mau so ne umfasende Bluetcheck mache, bi mir hei si so den Zöliakie u später mau no ne Schilddrüseunterfunktion festgstellt. Cha Dir aber leider nit säge wie tüür das es gsi isch, isch scho 3, respektive 2 Jahr här.



*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*


Jo vilicht ka i grad so e Kombi mache mit Ernährigsanalsye und Schilddrüese- Danke!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 18.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge!
Ich bi sit gestert krank gschriebe. Ich ha e sehr hochi bakterielli art vo scharlach. Scharlach? Hallo? Das händ doch nume kinder?? *chch* nei, d dia het das au über 30! Ha drum am mäntig znacht e kreislaufkolaps ka und bi im bad zämme broche, näbst em halsweh ha ich au no chini weh... kunnt scho wieder, ha jo antibiotika!
Jetzt darf ich drfür dr ganz daag dä sch....im tv luege!

Wünsch euch allene e schöne morge...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Proeschu  am 18.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Heieiei, was machsch du denn emmer för Sache....
Voll en Kollaps? Krassis Sach.....
Aber ich fendes guet, dass du das so locker gsehsch ond dich abem sch... im TV froisch
Gueti Besserig!

1. & 4.6.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 18.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Das tönt jo gar nöd guet! Du Armi! Ich wünsche dir gueti Besserig und hoffe, es chunt au no was gschieds im TV.

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



arwen_1984  am 18.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ganz gueti besserig dia! Das tönt ja gar nid guet....



bergeri  am 18.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ou nei Dia, das tönt jo würkli krass. Guati Besserig au vu miar. I wür eigentlich gära au abiz dä sch im TV luaga anstatt schaffa.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



 1 .. 301 .. 600 601 602 603 604 .. 662 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.