Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 303 .. 604 605 606 607 608 .. 664 .. 720
PrinzessinN

nicht registriert

am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schnubel: Das hani au nöd gmerkt...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



saerli  am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Zäme

@lolo: schicksch mer bitte au paar settig Rezept? I ha nämli au bitz en Laktoseunverträglichkeit (met Freefrom vom Coop gohts rächt guet) ond i ha sit em Januar 3kg zuegno, obwohl ich weniger und bewusster gässe ha. Ha mer vorgester säge loh, dass es wie bi de Angi esch.... wägem Fettspeicher. Also muessi mini Balance finde. Wär super, wend mer chasch es paar Rezept schecke. I be met dene ungwohnte "Kochartikel" wie z.B. Linse ned gwohnt.


@all: Ich ben gar nie ime Club gsi im FB Mech het niemer welle
I würd ev. au a sones Träffe cho, bin ja scho in Thun gsi, das het Spass gmacht.

Liebe Gruess

Saerli

°°°22. September 2012°°°



nikki  am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

heilige bimbam beni scho lang nöm do enne gsi

aso das met de groppe lösche em FB hani au noni gmerkt werom den das?
aso vo mer us esch de 2. mai emmer no guet förnes träffe

- 2.9.11 - hand in hand... ein leben lang - 2.9.11 -



Proeschu  am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nikki

Hey, das stemmt, du besch ned sooo vell do enne wie gohts der so?

mer wördi de 2. Mai au super passe!

1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge zäme!
Do ich jo nid uf fb bin, ha ich vo däm träffe nüd mitbeko. Ich bi zwar nid vo ag/zg oder zh aber wär sunst au gärn drbi. Dr 2 mai goht mir leider nid und denn bin ich 3,5 wuche in de ferie! Evt bin ich bim übernägste träffe wieder drbi...
Aber denn bitte e doodle über das forum und nid fb, dass es au ALLI mitbekömme! Danke!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Vikunija  am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich han im Thread vom Züri/Aarau Treffe scho mi Senf dezue geh


@ Dia, wie gaht dir so? Merksch scho e rechti Besserig? Ui nur no 1 Tag erholig, ich hoffe d Medis händ scho guet agschlage!



@Lolo: Merci für dini Infos.
Han ebe scho au de Verdacht das ich nöd immer gnueg iss, wüsst ja eigentlich aber es isch schwierig w^meh z ässe wenn mer eh scho 1,2 Kilo meh druf het als mer will und Angscht het zum zueh neh.
Han mir jetzt gad mal din Buechtip bstellt. Bin scho sehr gspannt druf!
Na e Frog: Was isch Vollkornzucker? Das hani also na nie ghört und finds au bim Google nid...
UNd falls ich au so frech dörf si; ich würd au gern mal paar Rezept vo dir lese.
Merci viel Mal!



dia

nicht registriert

am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@vikunija
Danke es goht mir scho vill besser! D medis wirke scho guet. Sit gestert zoobe ha ich au nüm so fest halsweh! Sie mache halt eifach müed... Ich trink vill salbei tee!

Ok, ich gib mi senf au no im richtige thread ab...

Das mit chli mehr ässe, het mir au mini beroterin gseit! Has zerst au nid könne glaube, dass ich mehr muess ässe, aber es isch wirklich so, dr körper het wieder mehr sache zum verbrenne...
Ich muess eifach zum mim essplan mehr roggebrot drzue ässe! Mol luege, bis jetzt bin ich ufem guete wäg...

E anderi frog, luegt öbber unter uns? Ich has es zytli nüm gseh und ka jetzt deheim immer uf passion luege. Mini frog isch: wieso will dr rolf, dass dr malte wieder alkohol trinkt?? Das ha ich nid mitbeko...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lolo:
...Gemäss dem Buch isst Du zu wenig, was dazu führt, dass Dein Körper jegliche Nahrung die Du aufnimmst in Form von Fett bunkert ...

bi au dr meinig, dass das mit em z wenig ässä stimmt. mi arzt het mir z.b. gsäit, dass mä uf käi fall unter 1300 kalorie (wenn mä z.b. mithilf eb s gwicht hebt, resp. abnimmt) sett goh... süscht het dr körper z wenig energie und quasi scho gar käi chraft zum d fett reservä azgriffä und ebä, eher s andärä isch dr fall...

@lolo: dankä für dini usfüährig, het no ä paar spannendi tipps drunder...



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



Vikunija  am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: schön gahts der scho besser!
Pfui Tüfel, Salbeitee, das tönt aber, wie söll ich sage... gruusig Oder tönts nur so?
Ich hoffe du chasch dich morn im Gschäft trotzdem auna biz schohne und musch nöd gad volle Pulle ad Säck! (Guet wenn an Schalter musch denn chasch das leider nöd so stüüre.) So das du denn das Esse ufem Schiff und au s Wucheend au chasch gnüsse!

LG


@Jusi: Mitem Kalorie zähle, hani ebe nöd so. das isch mer zu kompliziert...



lolo  am 19.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all

das mit de laktose-intoleranz habe ich nicht gewusst, ich werde meine rezepte mal nach milchprodukten durchsuchen und ausmisten. ich nehme an, dass man zum beispiel joghurt mit laktosefreiem joghurt ersetzen darf? teilweise können ja menschen mit laktoseintoleranz schafsmilchprodukte essen, weil sie "nur" auf kumilch allergisch sind. habt ihr das mal abklärt?

generell gilt, dass der körper nahrungsmittel, die er nicht "erkennt", gerne als fett einlagert. deshalb gilt es, möglichst unveränderte lebensmittel zu essen. also keine light-produkte, keine fettreduzierte milch, keinen kotzschrot wie mein schnugg und ich das nennen (fast food), kein rafinierter zucker usw. ich habe auch die erfahrung gemacht, das rindfleisch viel länger sättigt als pouletfleisch.

ich bin übrigens kein bio-freak weil mich die preise abschrecken. man kann sich auch gesund ernähren ohne massiv mehr geld auszugeben....


@vikunija

sorry ich wollte vollrohrzucker schreiben...den beschrieb findest du hier:

http://www.wirsindeinewelt.de/seiten/mascobado.htm

man muss sich etwas an den geschmack gewöhnen, jedoch süsst der zucker stärker als der raffinierte und irgendwann mag man den anderen nicht mehr. teuer gibt es ihn in der schweiz in reformläden, billiger in DE im reformhaus

so ich muss jetzt wieder arbeiten und melde mich wenn ich ein paar rezepte zusammen habe....habt alle einen schönen nachmittag!



 1 .. 303 .. 604 605 606 607 608 .. 664 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.