Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 304 .. 606 607 608 609 610 .. 665 .. 720
Steph

nicht registriert

am 20.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dangge Dia

das wird ich bestimmt, hoff s`Wätter hebt no kli, solangs nid rägent isch guet

Dir witerhin gueti Besserig und e schnelle, stressfreie Daag, das gli in die füroobe kunnsch.
Wünsch Euch en guete hüt zoobe, löhnds euch schmecke
Viel spass, hoff kasch es den trotzdem no kli gniesse, au wenn di schlapp fühlsch.




* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

Zuletzt bearbeitet am 20.04.12 11:33



Vikunija  am 20.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Steph: Wow, so lässig,da wünsch ich dir gaaaaanz veil Spass und hoffentlich gaaanz viel Sunneschii. Aber es wird sicher sowiso super!
Juhu und de Morge isch fascht ume!


@lolo: Danke dir viel Mal. Ich gang am Friitig immer über de Mittag go poschte, isch also super Timing, han mer grad paar Sache ufgschriebe.

@Dia: Dänk a dich und druck dr Dume dasses hüt mal nid so viel Lüüt uf de Gedanke chömed uf Poscht zgah! Heb dr Sorg!



Steph

nicht registriert

am 20.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

quote=Vikunija]
@Steph: Wow, so lässig,da wünsch ich dir gaaaaanz veil Spass und hoffentlich gaaanz viel Sunneschii. Aber es wird sicher sowiso super!
Juhu und de Morge isch fascht ume!




@Vikunija

Dangge Dangge Dangge

Jo no e halb Stündli und den fürooooobe

Dir aber au e schöns Wuchenänd........




* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



dia

nicht registriert

am 20.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija
Danke, isch zum glück bis jetzt ruhig. Hoffentlich bliebt das am nomidaag au no... Sunst muess d lehrtochter chli für mi schalter mache!
Ka jo morn wieder schlofe, so isch schnäll wucheänd worde!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

guguseli zämmä!

häit dr alli guät wider in d wuchä gstartet?!

dia: wiä isch dr gangä am wuchäänd, hesch mögä durähebä?



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



angiyves  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jä supi und bi Dir jusi?

Mädels, am Donschtig gangi go luege wägeme trägerlose BH fürd Hochzit (wiss). Welli Läde empfählet Ihr mir? Dörf bis 150.- koschte (längt das oder isch das zviel?). Ah und är söll chli polsteret si aber nit so usgstopft. Falls i denn ufgregt bi


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Salüüüüüü zusammen!

Jo danke jusi, isch guet gange. Bi gestert nomol zum Arzt, ha no licht d Lympfdrüesene gschwulle aber sunst gseht mi Bluetbild wieder super us!!
Ha sogar am Sunntig (trotz Antibiotika) an dr Muba Wyy degustiert! isch mir aber nochärd ziemlich mies gange... *chch*

@angiyves
Am Samstig mach ich für mi GG s erst mol Cupcakes.( als überraschig) Ich hoff sie glinge mir und sehn wenigstens halb so schön us wie dini... Sunst muess ich doch no go kaufe, wo isch das am Märtplatz?? Sunst muesch du für mi vorbacke als reserve, falls mini nid glinge...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Ich ha mine im Globus kauft vo Calvin Klein. Beldona het schöni Sache, evt chli türrer und d Manor het au e grossi Uswahl...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



jusi  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bi mir au alles guät... dr mentig häi mr jo zum glück scho wider überstangä

angi: schöööön. hmm, dänk au so pfauä, globus, manor, ah, und do gits au vill tolli sachä:

Fine Sin, Steinenvorstadt 53, Basel
(obä in bim Lush)

äi dia, alkohol und medis aber super isch wider alles besser



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



angiyves  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:

@angiyves
Am Samstig mach ich für mi GG s erst mol Cupcakes.( als überraschig) Ich hoff sie glinge mir und sehn wenigstens halb so schön us wie dini... Sunst muess ich doch no go kaufe, wo isch das am Märtplatz?? Sunst muesch du für mi vorbacke als reserve, falls mini nid glinge...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Hihi, Du packsch das!!! Hauptsach si schmecke! Me ka eigentli nüt falsch mache! Was meinsch am Märtplatz? Die wod Hochzitstorte vo uns macht? Glaub die isch im Momänt ame nit dört.
Ok, denn gangi zerscht id Manor, denn Globus und denn i Beldona. Hoff das schaffi- muess bis am 6i schaffe.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 304 .. 606 607 608 609 610 .. 665 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.