Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 305 .. 607 608 609 610 611 .. 666 .. 720
dia

nicht registriert

am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Jo, die wo die Cupcakes macht wo du und d An so gschwärmt hän s letzt mol...
Ok, ich dänk positiv, bi aber nid so die Bäckermeisterin wie du!
Wo find ich Läbensmittelfarb? Bruch rot...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



bergeri  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Zemma

@Unterwösch: hen iar "noramli" Unterwösch a kha am HZ also BH und Slip oder corasaga? I bin no uf dr Suachi nochera wiiisa corsaga trägerlos, isch gär nid sooo eifach luaga denn glaub z'new york amol no.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



jusi  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia, s isch im momänt leider nit am märtplatz...

läbensmittelfarb chasch glaub sogar im coop/ migros ha... oder angi?!



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



Proeschu  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Bergeri

Bruuchsch du denn en Corsage onder dim Kleid? Fendes wechtig, dass denn das au zom Chleid passt (ich ha z.B. gar nüd brucht "obe" (obwohl ich ned grad wenig ha ) aber mis Chleid hed quasi scho en Corsage igarbeitet gha). Muesch luege, dass sich denn dCorsage ned ofem Chleid abzeichnet onds mer denn "vo osse" gseht....
Ich dänke mer chonnd fascht i jedem BH-Gschäft Corsage öber....

01. & 04.Juni.2011



jusi  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bergeri: im brutgschäft häi si mir ä corsage empfohlä zu mim chläid... ig wird denn mol uf suächä goh und si denn mitnäh fürs absteckä...

i ha bim chläid ussuächä au eini akha und s isch sehr agnähm gsi. si häi au gmäint, dass s chläid so nit sett chläbä, wenn mä bitz schwitzt... hmm... in dä brutgschäft häi si doch amigs au, oder nit? und ebä, diä lädä wo mr obä scho ufgschribä häi... wo hesch denn scho überall gluägt?



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12



bellastella  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bergeri:
Hallo Zemma

@Unterwösch: hen iar "noramli" Unterwösch a kha am HZ also BH und Slip oder corasaga? I bin no uf dr Suachi nochera wiiisa corsaga trägerlos, isch gär nid sooo eifach luaga denn glaub z'new york amol no.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

I han a schwarzi (will a meergrüans Kleid) Corsage und an string, d corsage hani will i so a sicherers gfühl han als mitma trägerlosa bh, han a ziemli grossi oberwiiti und as hebt halt nüm alles grad so schön wias sött (i dem alter ) Corsage findi halt guat wills vo una stützt. i han eini vo aaaahh... wia heisst dia marka, isch sona klassischi hochzitsmarka, gits bi beldona. i find as sitzt super.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



bergeri  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: Mini Schwögerin wo vor zwei Johr in dem Kleid ghürotet het het au eini una dina a kha und ma het nüd gseh.

@Jusi: I han im erotik markt gluagt, aber dia hen kei wiisii kha. im manor, aber dia isch nid super gsessa und viel hets kha woma träger nid chan weg neh. im beldona hettens ei wiisi chönna bstellla aber dia het miar überhaupt nid gfalla. im globus hani dia rot kauft und dia het 320.- kostet und so viel wetti nid nomol usgeh.

I find halt corsaga macht no abiz a schöni figur unterem kleid. i bin jo au nid dia schlänkst....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich ha au kei corsage ka, obwohl ich immer eini ha welle an mim hz. Aber ich ha si nid agnähm gfunde und ha denn gar nid witter probiert. Do mis oberteil (ha e zweiteiligs kleid ka) scho so sehr guet gsässe isch, het mir e trägerlose bh glängt... Dä bruch ich sicher mehr wie e corsage...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angiyves
Jo, die wo die Cupcakes macht wo du und d An so gschwärmt hän s letzt mol...
Ok, ich dänk positiv, bi aber nid so die Bäckermeisterin wie du!
Wo find ich Läbensmittelfarb? Bruch rot...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

De Coop City od. isch das Pfaue unde ine isch supi! Die hänn au Deko und Marzipan. Die wo mir so gschwärmt hänn isch vo Kitschcakes.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Trollkjerring  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Im Jelmoli in Züri gits au schöni Corsagene, han mini au vo det. Leider bruch ich sie dur dä Kleiderwechsel nümä, das mi zfest iängt.

Wedding Date: 19.05.2012



 1 .. 305 .. 607 608 609 610 611 .. 666 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.