Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 305 .. 608 609 610 611 612 .. 666 .. 720
bergeri  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@corsaga: bin jetz im manor amol gsi go güggsla und as hetti a u schöni wiiisii. han si denn aprobiart aber dia isch so komisch gschnitta wenni träger weg nimma denn stön dia schala so ab....also si isch denn oba nümma schön aliegend an dr brust.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Duffy.10  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh ich han en ganz en schöni Corsage bim Triumph kauft. ich finde au vom Pris her, hani nit grad so extrem vel zahlt. 1 x Corsage, 2 passendi Hössli, 1 xStrumpfhose und 1 schöns Nachtchleidli für CHF 280.--

Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012



Vikunija  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: Lebensmittelfarb gits bi Coop und Migros, aber au ide Drogerie. Det sinds eber paschte, was ich agnehmer find zum Marzipan ifärbe als Tröpfli, aber das isch gschmackssach... Oder bruchsches nur fürs Topping? Denn ischs ja wurscht

Was machsch fürig?
Han au vor am Weekend welchi zmache, bin aber na unschlüssig was fürig...



bergeri  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@duffy: i han eba schu sona "tüüri" im globus kauft, wett eba zwei. a wissi fürs zivila wiisa kleid und a roti fürs schiff-kleid. und dia rot het mi 320.- kostet und i wett nümma grad so viel usgeh. wett eigentlich bi öppa 100.- bliba. aber das isch viellicht au unmöglich...kei ahnig.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



dia

nicht registriert

am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Vikunija
Es wär nume fürs Topping. Denn gang ich mol im Migros go luege wenn ich d Sache grad ikauf! Danke. Ich mach mit Himbeeri isch e Rezept usem Betty Bossi Heftli! Bi jo gspannt...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Trollkjerring  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: diä werdät sicher fein! Han letschti au es Kuechä Rezept vo Betty Bossy nachägmacht und s isch super wordä!

Wedding Date: 19.05.2012



nimbini  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies

mälde mich mal wieder vo de insle (speziell für dia, wil sie ja kei fb hät).... eus gahts prima, mir gnüssed eusi ferie mega fescht.... viel mache tüemer nöd, in dubai simer gsi go shoppe, sightseeing, fein ässe.... und da uf mauritius simer eigentlich nur am relaxe und am beach gnüsse.... ach und am fein ässe natürlich, hihi! wänn mer zrugg sind, mach ich dänn no es brichtli in mauritius-thread für die zuekünftige brüüt, wo da gern wänd go flittere.... wobi ich natürlich nöd weiss, was dänn i de honeymoon no alles dezue chunnt a leistige, aber über d'hotels, beaches etc chani ja glich brichte.....

@angiyves, ich han en wisse, trägerlose bh im jelmoli shop bstellt gha für d'hochzyt! er hät nur öppe 60 franke kostet, isch liecht polsteret und hät en mega halt.... ich bin mit eme D-cup gsägnet und ich muess säge, de bh chan ich also ohni problem trägerlos alege, hät mer au a de hochzyt wunderbar ghebt und isch bequem gsi.... d'marke wäri lascana, falls es für dich e option wäri, de übers internet z'bstelle......

suscht bini en grosse fan vom jelmoli in züri, wänns um unterwösch gaht, hät meeeega viel wissi bhs momentan, au wissi corsage, hät au en triumphstore, en agent provocateur, en beldona.... minere meinig nah die gröschti und beschti uswahl a unterwösch i de schwiz......

schicke eui sunnigi grüessli us mauritius
nimbini



angiyves  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oeeeeeee, wär luegt denn do is Forum- vom Ligstuehl us

Jo, muess mol luege. Bstelle isch bi mir chli schwierig. ha au e C aber ame au nit...


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Vikunija  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Hmm fein, ich han au na gern mit Frücht und Beeri lieb ich sowiso!

Ich han mich jetzt für Öpfel-Zimt mit Mascarponetopping entschiede. Het eigentli öbbis mit Zwetschge gsuecht, aber han nix gschiihts gfunde. Muss denn mal luege wenn ich biz meh Ziit han.

@Nimbini: Oh schön wie ihrs chönd gniesse. Vorallem perfekt Timing, das bi eus ja scho Tagewiis echt immer Regent! Wobi jetzt gege endi Wuche werded mer ja für churzi Ziit mal schnell wieder Summer ha. Aber natürli kain Verglich mit eune Ferie!
Gniessed na eue Reschte in volle Züge


@angi: Nöd schlecht in Basel schiint scho d Sunne? Da in Liestal pissts na... Demfall schöne sünnele dir! Ah und viel Erfolg bim BH sueche.
Ich han au eine bstellt ka, weiss nüme sicher wo, glaub aber au im Jelmoli und bin super zfriede gsi. Für so 80 fr glaubi. Han mer aber scho e Auswahl vo öbbe 5 versch. bstellt und 3 sind sch.. gsi, eine guet und ebe eine denn super...
Wär viellicht au e Option wenn hüt nix findsch ide Stadt.



angiyves  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vikunija:

@angi: Nöd schlecht in Basel schiint scho d Sunne? Da in Liestal pissts na... Demfall schöne sünnele dir! Ah und viel Erfolg bim BH sueche.
Ich han au eine bstellt ka, weiss nüme sicher wo, glaub aber au im Jelmoli und bin super zfriede gsi. Für so 80 fr glaubi. Han mer aber scho e Auswahl vo öbbe 5 versch. bstellt und 3 sind sch.. gsi, eine guet und ebe eine denn super...
Wär viellicht au e Option wenn hüt nix findsch ide Stadt.

Hmmm, bstelle wär au suuper! ich mags nit, wenn me so bedient wird. Will ich so jung usseh, dienn mi immer alli so miehsam behandle und wänn mir irgendwas ufschwätze. Ka leider etrscht am Do inereWuche go.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 305 .. 608 609 610 611 612 .. 666 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.