Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 306 .. 609 610 611 612 613 .. 667 .. 720
jusi  am 24.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

mmmh dia und vikunija, chönnet grad äis schickä zum teschtä...

nimbini: sunnä chönnä mr do def. bruchä… s isch sooo grau ämel bi mir... schöni feriä witerhin!

vill glück angi! wirdsch sicher fündig



Cylli81  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete Morge Zäme

Kenned ihr "Sag es nicht der Braut"? Die Reality-Soap-Sendig isch gestert Abig ufem RTL2 cho. Da muess de Brütigam alleige innert 3 Wuche Hochzyt organisiere. Defür chömets es Budget vo 10'000.- Euro über. Er muess sogar Bruutchleid selber ussueche.

Ui das wär nüd für mich. Die ganzi tolli Hochzytsvorbereitigzyt gaht da eifach flöte...

Hets au öppert gseh?

Min GG het gmeint, langsam verfall ich am Brautalarm-Fieber! Zerst de Frank und nun no die Sendig... Aber er het wacker mitglueget und sini Statements abgeh



semper fidelis - 02.06.2012



bellastella  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Cylli: Das hani ersch eimal gse, isch aber würkli no lustig Ich persönlich würd mim GG vollkomme vertraue. Ich het meh Müeh demit dasi ihn 3 Wuche nid gsen

Jetzt muesi aber no öppis in "eigeter Sach" loswerde. Min GG het gester sones Sicherheitstraining gha mitem Töff, und was passiert? Es überstellten! Töff kaputt und ihm tuet alles weh.... bin fasch chli hässig worde, finds ja guet daser so öppis macht, vorallem will ich au amigs mitfahre, aber mueser grad so übermüetig wärde?? und das zwei Wuche vorem Hochzit Naja, wenigstens isch nüt schlimmers passiert!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



bellastella  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ah ja, ich han hüt mis Chleid chöne go hole Langsam wirds ernst!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



bergeri  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sendig: I han das eimol as stückli gluagt und has au no lustig gfunda. tuan das glaub au amol ufneh im bluewin TV denn chanis amol ganz luaga.

also i luaga au Frank und jetz no Froonks top 10 weddings. han aber alles ugfnoh und luags wenn min GG nid dahei isch....

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Keks  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Cylli: Ich ha so öpis ähnlichs letschti uf Pro7 gseh. Ich wür das au nöd welle. Ich möcht doch mis Kleid selber ussueche und diä schön Vorbereitigszyt wür mir fehle

@bellastella: Zum Glück isch nüt schlimmers passiert Ich cha Dich guet verstah. Min GG möcht im Juni ame Fuessballgrümpi mitmache und ich bin au zimlich sauer worde. Är hät di letschte 8 Jahr eimal ame Grümpi mitgmacht und mues jetz usgrechnet churz vorem Hochzig wieder a eim mitmache Bis jetz säged ihm zum Glück fascht all das das ä blödi Idee isch Naja, ich hoffe jetz mal är lahts bliebe...

Ohhh so schön, das freut mi, dass dis Chleid häsch chöne hole Uii ja langsam nöchets immer meh



jasi86  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

I ha diä Sendig au gseh, aber diä gestert het jo Glück ka...Er het jo vell so gmacht wiä Sies het welle... Bis uf es Buffet Aber eins ha i nonig kapiert... Diä schriebed sich jo i für diä Sendig und kenned d Spielregle ned Und wiä schafft mer i 3 wuche ä Hochzit z organisiere und d Gäst i z lade?


s Schlimmste wär für mi 3 Wuche absolut kein Kontakt z ha mit mim Schatz...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



bellastella  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Keks: Ja zum Glück! Ich hetten persönlich erwürgt Nei ich bin eifach grad chli verschrocke woner mer äs föteli schickt vom demolierte töff. Aber ebe, gschäch nüt schlimmers!
Ja stell der vor, din GG mit Gips vorem Altar willer uf de Latz gheit isch Mueschem das mal Bildlich beschribe!

Ja es chunnt mit riise schritte, unglaublich, han s Gfühl gha mer heged ersch grad gseit mir töged hürate... WOW! Und dänn machts schwups und scho isches verbi!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



Chatzezuengli  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mini Trouzügin hat mi o gfragt ob i di Sändig gseh ha.
Ig has leider nid gseh. Aber wosi mer het gseit, dass dr Maa muess Brutchleid ussuche... uiuiui I gloub i wär ganz truurig Ha nämlich mi GG vorab testet u nim äs Heftli häregä. Är het mer när gseit was ihm gfaut. Hmmm, är het definitiv nid dr glich Gschmack wi ig

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



jasi86  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Bellastella... I well nüt ufebeschwöre... Aber min GG isch so en Spezialist... Jedes Mol wenn mer irgenöpis wichitgs vorhend het er irgenöpis.... nur so als Biespiel... ä riese Schramme uf dä Stirn, diä halb Handfläche verbrennt, Sehnescheide entzündig oder dä Dume halb abgschnitte.... Also i rechne mit em Schlimmste...

Aber i verstoh die das verschrocke bisch.... I druck der Dume das nüt meh passiert...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



 1 .. 306 .. 609 610 611 612 613 .. 667 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.