Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 306 .. 610 611 612 613 614 .. 667 .. 720
bellastella  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ui nei jasi, ich druck eu also dume das dasmal nüt passiert!
Mine isch sus ebe eigentlich än Vorsichtige, drum bin grad verschrocke, aber wenigstens isch es ufem Gländ vom Kurs passiert, d.h. er hät Vollkasko immerhin öppis.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



jasi86  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dankeschöööön.... Wenigstens öpis, denn het d Versicherig öpis ztuä.... Mine isch eigentli vorsichtig nur het er amigs 2 linki hend...


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



Keks  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Bellastella: Da wäri au verschrocke.
Ich ha mim GG au gseit, stell Dir mal vor, Du mitm Gipsbei und sötsch soviel stah dä ganz Tag
A däm Abig hani dän us Witz gseit, falls er a das Grümpi gah, dän machemer sone Hochzigsversicherig Und was isch am nöchschte Tag im Briefchaschte? Genau diä Versicherigspolice Ha grad müese lache. Üse Versicherigsberater hät üs diä gschänkt

Ui Jasi, ich hoffe für Dich also au, dass Dim GG vorem Hochzig nüt passiert...

Zuletzt bearbeitet am 25.04.12 16:32



angiyves  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Cylli81:
Guete Morge Zäme

Kenned ihr "Sag es nicht der Braut"? Die Reality-Soap-Sendig isch gestert Abig ufem RTL2 cho. Da muess de Brütigam alleige innert 3 Wuche Hochzyt organisiere. Defür chömets es Budget vo 10'000.- Euro über. Er muess sogar Bruutchleid selber ussueche.

Ui das wär nüd für mich. Die ganzi tolli Hochzytsvorbereitigzyt gaht da eifach flöte...

Hets au öppert gseh?

Min GG het gmeint, langsam verfall ich am Brautalarm-Fieber! Zerst de Frank und nun no die Sendig... Aber er het wacker mitglueget und sini Statements abgeh



semper fidelis - 02.06.2012


Ich lueg das immer

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



bergeri  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Keks: i schaffa jo selber bir Versicherig aber das hani no nia khört. was isch denn döt versicheret?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Keks  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Bergeri: Bi dä Züri Versicherig chamer diä Hochzigs-Versicherig abschlüsse. I dere Versicherig isch s'Hochzig bis Fr. 20'000.00 versicheret. Und zwar wän mir oder mim GG, üsne Aghörige oder dä Trauzüge öpis passiert wiä z.B. ernsthafti Erkranig, schwere Unfall. Oder wän s'Restaurant wegeme Brand, Wasserschade oder Doppelbuechig nöd benützt werde chan. Ja ich glaube das isches öpe. Isch sicher ä gueti Sach, obwohl mir ja all hoffed, das äs Hochzig niä verschobe oder abgseit werde mues...



bergeri  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Keks: ah okay. jo ma hofft natürlich z'besta gell.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



Lula  am 25.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete Obig

Nume ganz rasch

@angiyves: Was süesch ou ä gueti Adresse isch zum Unterwösch bstelle isch underwear24.ch

@bellastella: Ohje, aber de het er schön Schwein gha, wünsche gueti Besserig!!


Sodeli, bi scho umi wäg, schöne Obe no u morn e guete Start




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*



angiyves  am 26.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Lula:
Guete Obig

Nume ganz rasch

@angiyves: Was süesch ou ä gueti Adresse isch zum Unterwösch bstelle isch underwear24.ch

@bellastella: Ohje, aber de het er schön Schwein gha, wünsche gueti Besserig!!


Sodeli, bi scho umi wäg, schöne Obe no u morn e guete Start




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*


Hey das isch lieb-Dangge! Wenni nekschte Do nüt find, luegi dört mol!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



bergeri  am 26.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guata Morga Zämma

Miar sin gester Obet üseri neu Wohnig go aluaga. Si isch eifach HAMMER! momentan wohnt mini Cousina döta dina. und si bauen jetz as Huus und miar kriagen ihri Wohnig. Leider erst uf ende 2012/afangs 2013, aber wenigstens kriagen miar si. Dia Wohnig isch eigentlich schu immer abiz min Traum gsi und i bin so froh, dass miar dia jetz kriagen und si minem GG au gfallt.

I probiar si eu amol abiz z'erklära (hoffa i langwila eu drmit nid):

also as isch as zweifamiliahus und una dina wohnt d'vermiaterin. vu ussa chama denn a stäga ufa und denn chunnt a grossa Vorplatz (isch eigentlich ds'Dach vu da zwei garaga) wo denn dr eint vu üserna sitzplätz isch. wenn ma zur tür ina goht chunt an riiiiisiga Gang schön lang und breit und grad vorna vum Gang isch d'Kuchi. grad bir igangstür links und rechts hets zwei schlofzimmer und noch em rechta schlofzimmer hets a vorrotskammera (riiiisig) nocher chunnt as schön grosses Badzimmer mit Duschi / Badwanna. Das wird no neu gmacht bevor miar izüchen. links hets no a uuu schön grossi stuba wo eigentlich au riisig isch! Kuchi kriagen miar au no a neui und vur Kuchi chama usa uf da zweit Sitzplatz (wo Rasa het) und döt isch denn au dr Pool. Umschwung hen miar um z'ganza Hus uma hinterem Huus hets no a biz Rasa und a Beton-boda wo si jetz a Hängematta und Ping-Pong tisch hen. Hinterem Huus hets no a Stäga wo ins Dach füahrt und das isch denn alles üsera Esterich

Dia Wohnig wird eba so ca. uf ende Dezember 12 für üs parat si und üseri Kündigungsfrist isch ende März. Wüssen iar das: wenn miar jetz uf ende Dezember chön izücha müan miar Kündigung vu üserer Wohnig per dem Datum schriba oder glich erst uf Ende März wo Kündigungstermin isch? Und denn eifach an Nochmiater suacha und wenn dä vorher izücht sin miar jo so z'säga befreit? i han kei ahnig!

Und agnoh miar sägen üserem jetziga Vermiater, dass miar uszüchen ende Johr/afangs nögscht Johr chönnti er üs denn uf September (isch au a Kündigungstermin) künda? Miar überleggen eba zum ihm jetz schu säga dass miar werden uszücha. well im Dorf wüssen schu relativ viel dass miar döt izücha werden und dr vermiater wohnt au im Dorf und miar wenn nid, dass ers vum Dorf erfahrt miar wenns ihm selber säga. Und wenn miar no warten isch denn viellicht z'spoht.

Aber miar wenn denn natürlich nid, dass wenn miar ihm jetz sägen miar züglen, dass er denn seit denn chündi eu uf ende september und miar hen nocher nüd....





****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



 1 .. 306 .. 610 611 612 613 614 .. 667 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.