Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 307 .. 612 613 614 615 616 .. 668 .. 720
angiyves  am 30.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete Morgäääää

Und? Händr e scheens weekend ka? Ich ha jo bis am Di frei. Mir sinn schön go schwümme und gescht in Weil e Glace go ässe mit mim Schwigerdad.

So, 3h Velo gschafft- hüt stoht ebe Ciné Delux a und i bi e Popcorn-Maschiene

Und mini Schueh fürd Hochzit sinn ändlich cho!!! Am Do gangi no go Schuehbändel und e Bh go kaufe. Und denn probier i mit minere Schwö und TZ mol s Kleid mit Allem drum und dra a.


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 30.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo...

Ohhh alli händ sicher brugg und ich arms muess schaffe und das ganz normal bis am halb 7ni.
Mi gg isch au deheim...
Es lauft bi uns im gschäft wie gstörrt, ich muess eifach dra dänke, dass ich morn scho wieder frei han und in 5 däg in d ferie gang!!!

Oh angie, ich bi in letzter zyt gar nid diszipliniert. Sport ok (fahr jede daag velo ins gschäft, sind aber am daag au nid me wie 30min) aber ich iss im momänt so gärn und vill süesses! Ich sag mir, wieso jetzt luege wenn de eh 3,5 wuche in d ferie gohsch. Ich packs denn im juni wieder voll a!!

Wünsch euch allene e schöne frei morn! (die wo hän)

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 30.04.12 13:35



Proeschu  am 30.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Hihi... ich be au am schaffe... ond morn muessi au no... aber bi ois esch rächt ruhig....
aber das esch guet, ich mage gar ned... be verkältet ond müed... naja, hoffentli god das gli verbi....

Ou, denn gohts jo wörkli nömme lang, bes ehr id Ferie gönd! So schön!! Bi ois gohts no 3 Mönet, bes mer Ferie händ, öb mer weg gönd, esch nonig secher....

01. & 04.Juni.2011



Kate82  am 30.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

pha dia! ich schaff au morn!! Ha's am Samstig gar nid kapiert, wo mi d'Kollegin gfrogt het, öbi am Mäntig au frei heig....

@Proeschu: wünsch dir gueti Besserig!



Sony

nicht registriert

am 30.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebe Dia, kann dich trösten, arbeite heute auch (und morgen übrigens auch)....

schönen Tag zusammen. lg sony

Ewig dein, Ewig mein..... 13. & 14.04.2012



saerli  am 30.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

i schaffe au hüt ond morn... du gsehsch, es get no viel anderi wo au münd schaffe

°°°22. September 2012°°°



jusi  am 30.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

*gääähn* bi au am schaffä... aber wär sooo muäd morn hani aber au frei

@bärn: dir häit drfür dr 2. januar frei, oder?!

@dia: goht sicher zack umä und denn bisch du im flugi in d feriä... do chasch scho no bitz schaffä bis döt anä



angiyves  am 30.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Hallo...

Ohhh alli händ sicher brugg und ich arms muess schaffe und das ganz normal bis am halb 7ni.
Mi gg isch au deheim...
Es lauft bi uns im gschäft wie gstörrt, ich muess eifach dra dänke, dass ich morn scho wieder frei han und in 5 däg in d ferie gang!!!

Oh angie, ich bi in letzter zyt gar nid diszipliniert. Sport ok (fahr jede daag velo ins gschäft, sind aber am daag au nid me wie 30min) aber ich iss im momänt so gärn und vill süesses! Ich sag mir, wieso jetzt luege wenn de eh 3,5 wuche in d ferie gohsch. Ich packs denn im juni wieder voll a!!

Wünsch euch allene e schöne frei morn! (die wo hän)

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Ojeee, do hesch jo was vor Dir!!! Aber ebe: dänk and Ferie!!!

Jo also ich iss grad au nit wenig. De Sport ziehni dure. Aber schwank immerno zwüsche 54 und 56 Kg. Denn hani nachem Training e 54 vorne dra und am nekschte Dag wider e 55ig...


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



dia

nicht registriert

am 30.04.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Uiiii es mün jo mehr schaffe wie ich dänkt han... Weiss gar nid welli kantön morn alli frei hän?!
No 2,5 stund und mir hän immerno d bude voll...
Aber stimmt, ihr händ rächt, ich dänk nur no an d ferie denn gohts schnäll!
Dämfall ihr arme wo morn müen schaffe, wünsch ich glich e schöne daag!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi ladies

ich bin also wieder zrugg vo de ferie! mini bronchitis isch leider au wieder zrugg.... gopf, scho zum dritte mal innerhalb zwei mönät! na ja, wenigstens hani nöd wieder so e übli superinfektion wie bim letschte mal, aber de hueschte isch scho sehr müehsam und hät mich praktisch durch die ganze zwei wuche ferie begleitet.... zudem hani mir im flug vo dubai uf züri de arsch abgfrore 6 stunde lang... han zwar gseit, sie sölled wärmer mache, händs dänn au, so 1-2 grad, aber es isch sauchalt gsi, sogar d'manne rundume händ gfrore... bin dänn geschter grad zum arzt, er hät nöd würklich freud gha, mich scho weider z'gseh... hät gmeint, gseht nöd guet us, hät mer antibiotika, kodein-tablette und irgendwelchi hormon-tablette mitgäh.... super oder?! jetzt will er mich am fritig nomal gseh zur kontrolle! ich krieg schier krise mit dere scheiss bronchitis... und das alles nur, wil ich sie bim erschte mal nöd rächt uskuriert han.... na ja, aber solangs nur bim hueschte bliebt, gahts ja no, suscht fühli mich nämlich rächt fit!

d'ferie sind aber wunderschön gsi und mir händs sehr gnosse! ich mache dänn no es brichtli im mauritius-thread für die brüüt, wo gern uf mauritius wänd go flittere isch es sicher no hilfrich....

jetzt bini froh, hämer hüt no frei, müend eusi terrasse no chli uf fordermann bringe und morn gahts dänn wieder ab is büro.....

liebi grüessli
nimbini



 1 .. 307 .. 612 613 614 615 616 .. 668 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.