Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 308 .. 613 614 615 616 617 .. 669 .. 720
Proeschu  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Hoooooooooooooiiiiiiiiiiii

Schön, händ ehr schöni Ferie gha!
Das met dinere Bronchitis tönt jo ned wörkli toll.... wenn ich so blöd döf froge: was esch denn de Unterschied zwöschet Bronchitis ond emene "normale" Hueste?
Besch du secher, dass du morn scho weder wotsch go schaffe? Meinsch ned, es wäri besser, wennd dasmol wörkli alles rechtig uskuriere duesch? Ond wieso ged de der Hormontablette?
Aber of all Fäll: Gueti Besserig!

01. & 04.Juni.2011



nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu au hoooooiiii

hm de unterschied zwüsched bronchitis und eme normale hueschte? gueti frag... ich glaube, bronchitis isch eifach e stärkeri form, sprich, ich han nöd nur en reizhueschte, sondern es chunnt tüüf us de bronchie, verbunde mit schmerze im bruschtchorb, i de nacht bini am röchle, es chan no fieber etc dezue cho.... und en normale hueschte isch ja amigs eifach nur hueschte ohni grossi schmerze, nöd? aber fieber etc hani das mal nöd, han eifach de hueschte wo vo tüüf innechunnt, sogar wänni muess lache, ändets ime hueschteafall

min arzt hät gmeint, viel mache chani nöd degäge, seig jetzt eifach päch... und ebe, fühle mich suscht ebe eigentlich guet! tuen mich jetzt hüt chli schone, sportlichi aktivitäte sind leider momentan au tabu und tuen brav mini medis schlucke....

das mit de hormontablette hani au nöd ganz tscheggt, han aber de bipackzettel gläse und det staht, dass es irgend es hormon isch, wo vo de niere bildet wird und dass das bi mir grad chli schwach muess si und die mich wieder sötted ufpäppele und mir hälfe, die ganze nährstoff etc wieder ufbaue...

wie gahts dir? han gläse, bisch au nöd 100% fit?!

lg



Proeschu  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Jäso.. tönt jo wörkli ned guet, wenn das so vo tüüf onde ufe chonnd
Naja, ich be au ned wörkli fit, be sit ere Woche verkältet... met Nase laufe ond sone eklige Reizhueste (aber oft esches en "normale" Hueste, wo denn no so Schlim metchonnd (sorry, esch chli gruusig )) Es esch aber scho besser als letscht Woche... dete hani no Schluckweh gha met Ohreweh..... för mich esch das scho rächt ussergwöhnlich, well ich so sälte chrank be....

01. & 04.Juni.2011



nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, oh je, bisch dänn bim arzt gsi? das tönt scho au nach eme virus bi dir... ohreweh isch ja au nöd so toll! ich han s'gfühl, sit eme zytli haltet sich die erkrankige rächt hartnäckig, ich ghöre immer wieder, dass d'lüüt chrank sind, wo suscht sälte öppis händ.... ich han im normalfall au nur ei grippe oder erkältig im jahr und dänn isch es dure bi mir.... mega müehsam! aber wänn schliim bim hueschte mitchunnt, isch das glaubs nöd so schlächt, das heisst, dass es sich tuet löse....

wünsche dir uf all fäll au ganz gueti besserig! bisch am schaffe? hm stimmt, ag hät ja glaubs nöd frei hüt, gäll!



Proeschu  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Jooooooooo, ich be am schaffe
Aber zom Glöck nome de halbi Tag, das god nomeno chli meh als 2 h
Ich gange ebe gar ned gern zom Dokter, erscht wenni fascht metem Chopf onderem Arm muess go due eifach luege, dassi mi gsond due ernähre ond gnue schlofe, denn hoffi, dasses gli weder besser werd... Bi mer esches ebe so: wenn ich de Hueste ha, denn hani oft au Schluckweh, ond wenni Schluckweh ha, denn lohd sOhreweh ned lang of sich warte... Naja... think positiv chonnd scho weder guet!

Aber wenn du schriebsch, du duesch dich höt schone, denn sitztisch du demfall ofem Liegestuehl verosse ond seisch dim Maa, woner was muess mache ond wo welle Stock here chonnd?

01. & 04.Juni.2011



nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, haha aber mir go säge, ich söll mich schone und sälber au chrank go schaffe gah aber de halbi tag gaht ja no, dänn häsch es ja scho bald gschafft.... ja gäll, das isch so en ratteschwanz, es chunnt öppis und dänn immer meh.... ich gange halt no relativ gli zum arzt, so nach drü täg, wänns nöd besser isch... wil ich weiss, dass es bi mir suscht nüme weggaht ohni medis.... aber min arzt hät scho gmeint, er gsechi mich ja würklich gern, aber langsam seigs grad chli viel

na ja, allzu viel chömer nöd mache, isch ja fiirtag und das wo lärm macht, mached mer dänn am samschtig, aber mal s'dach und wändli montiere vo eusem pavillon, das chömer, dänn gsehts au scho chli besser us dusse.... und det hilf ich scho mit ,das chan er nöd allei... müend eus sowieso no was überlege, mir händ e riesigi terrasse mit 55qm und jetzt händ die eus letscht jahr hüser vorne anebaut und die gsehnd eus gnau druf und mir bruched jetzt irgend en sichtschutz, voll müehsam....



Proeschu  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Im Rotschläg gäh för anderi beni super

Ou, das esch blöd wäge de noie Hüüser... händ denn die de Balkon / Terasse of oii Siite oder "nome" dFänschter? Am beste mached ehr Tuja oder so here, denn gsehts schön grüen us ond esch blickdicht! Oder möchteder lieber öppis "stoffigs"?

01. & 04.Juni.2011



nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, haha ja genau, das sind ebe gnau die rächte, sälber ratschäg gäh und sich nöd dra halte

ich bin ebe nöd so fan vo dene tujas, aber min maa möchti au gern tujas! ich hetti gern bambus, aber das git so e sauerei, händ scho mal zwei gha! han ebe so en geile brunne gseh, mit eme buddha-chopf und ich würdi de gern chaufe und hinedra drü grossi bambus und dänn müessted mer für links und rächts eus no was überlege... han mim nachbar mal bscheid gäh, er söll cho go luege, sie händ die glich terrasse und er hät ebe es paar bluemeläde i de umgäbig, isch au euse hochzytsflorist gsi und er hät immer so gueti idee.... eusi palme sind ebe de winter dummerwiis au igange, wils eifach so lang so chalt gsi isch.... aber ich hett eigentlich scho gern wieder zwei neui.... hach es isch die qual der wahl...

ja die neue hüser sind so zwei-stöckig und händ feschter zu eusere terrasse ane... also wänn meh sitzt, gseht meh nüt, aber bim stah ebe scho, nervt mich mega....



Proeschu  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

jo, ich weiss

Esch en gueti Idee, mol en Fachmaa z'froge, wie er en Sichtschutz wördi mache... die händ amigs no kreativi Idee... das met de Palme esch blöd... ich ha letschti im TV gseh, dass dPflanze-Center chli es Problem händ metem Bestand, well velli Pflanze öber de Winter igange send ond dLüüt vermehrt au grossi Pflanze gönd go poschte ond ide Kalkulation vo dene (wo jo es paar Johr im Vorus gmacht muess werde) send ned so vell Pflaze iberächnet worde.. esch natürli scho chli blöd....
Oisi Palme döf ebe im Winter inecho, hasi am Wocheändi weder usegstellt ond grad no ine grosse ca. 80 Liter-Topf ompflanzt ond no Chrütli gsetzt ond Granie in Hängetöpf pflanzt ond chli ufgrumet ond de Olivebaum usem Chäller gholt ond au no ine grössere Topf omtopft

01. & 04.Juni.2011



lolo  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini & proeschu

ich chan euch nahfühle, ich han woni no graucht han jedes jahr en bronchitis gha, voll ätzend! ich bin oft demit is dampfbad oder id biosauna wenns nüm akut gsi isch, hät mr immer rächt ghulfe....oder eifach wasser mit meersalz drin inhaliere....vo sache mit menthol drin (badezuesatz, inhalationstablette) muessi allerdings strikt abrate, hani gmacht wo min schnugg mit sine jungs unterwägs gsi isch zum eusi verlobig fiire und dänn richtig guet atrunke bi mir im notfall glandet isch, wo ich mich han ilifere lah wäg atemproblem. er hät dänn uf mim spitalbett näb mir pennt mit ere mega fahne und hät de ganz notfall zäme gschnarcht



 1 .. 308 .. 613 614 615 616 617 .. 669 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.