Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 308 .. 614 615 616 617 618 .. 669 .. 720
nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ou echt? das hani gar nöd mitübercho, dass die problem händ mit em pflanzebestand! eusi palme sind ebe mega gross, sicher über zwei meter und die chönnted mer zwar scho id wohnig näh (euses wohnzimmer isch 4 meter höch) aber sie würded enorm viel platz weg näh... mir händs jetzt immer ipackt über de winter und bis jetzt isch immer guet gange, aber ebe, das jahr sind glaubs relativ viel pflanze igange wägem chalte winter.... jä nu, irgendwas chunnt eus scho in sinn! ja euse florist isch würklich toll, scho bi de hochzytsdeko hät er mega viel idee gha... bin gspannt, was er meint! sie sind sich ebe au am überlege, was sie sölled mache....

@lolo, hihi sorry, han grad müesse grinse wäge dim maa! aber isch doch herzig, wenigstens isch er trotzdem a dim bett gsi ich bin nichtraucherin, aber fühle mich momentan eher wie e starki raucherin, schöne mischt.... ich nimm jetzt eifach mal die antibiotika und versueche, en gang zrugg schalte! eigentlich hani ghofft, dass das warme wätter die letschte zwei wuche i de ferie und relaxe mir würded guet tue.... aber ja, mit dene lüftige im flüger isch leider au nöd z'spasse... han mim arzt geschter gseit, ich heig dänn im fall kei bock, jetzt jede monat bi ihm uf de matte z'stah... aber ich hoffe mal, dass s'antibiotika das mal aschlaht, letscht mal häts scho au gnützt, aber ebe leider nöd langfristig... und immer de scheiss z'näh isch ja au nöd grad toll....



lolo  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

flugzügluft isch würkli übel, ich suuf amigs wienes kamel zum d`schliimhüt befüechte und muess dänn duurend ufs wc

händ er denn kei deckene übercho im flugzüg?

ich han würkli gueti erfahrig gmacht mit schliimhüt befüechte egal wie. ussert ebe menthol , da hani mi wahrschinlech gfühlt wie du jetzt. und mit bronchitistee. weiss nüd ob das dis isch mit em tee, falls doch dänn lass dr inere drogerie thymian, spitzwegerich und fenchelsame zu gliche teile mische und trink en flissig. schmöckt nüd gliich guet wienen mochito, hilft aber

gueti besserig!



nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo, momol, ich han zwei deckene gha, dicki socke, en schal und mini jacke und ich han immer no gfrore, die spinned doch! mini bei sind fascht igfrore....

ja tee isch sicher guet, warm trinke und viel trinke söll ja hälfe! danke für de tipp, gange demfall morn grad mal was go poschte und trink das züügs im büro! tönt zwar nöd so würklich fein, aber wänns hilft, bringed mer das züügs au abe... nase zue und ine



lolo  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

oje, tönt nach schlimmschtem aircon-overuse

und chasch ruhig viel honig in tee leere, isch au guet fürd schliimhüt



nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo, ja isch grässlich gsi, ich flüge ja würklich viel i de weltgschicht umenand, aber so gfrore hani bisher nur eimal voher... die händ doch eine a de waffle!

oh super, danke für de tipp! tueni gern befolge....



lolo  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

ich würd dene es email schriibe und en stelligsnahm verlange. git amigs luschtigi antworte

wünsch dr uf jede fall gueti besserig und en schöne freie tag, ich gang jetzt go bache...

Zuletzt bearbeitet am 01.05.12 11:36



nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@lolo, ja ich weiss, han sälber emal im reisebüro de chundedienscht gfüehrt und so luschtigi antworte gschriebe

danke dir vielmal! oh backe muess ich hüt au no, bringe mine jungs morn en geburi-chueche is büro, wil ich ja weg gsi bin...



angiyves  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Nimbini- welcome back!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



nimbini  am 01.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

daaaanke angiyves



PrinzessinN

nicht registriert

am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Und gibt es erfreuliche News?

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 .. 308 .. 614 615 616 617 618 .. 669 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.