Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 309 .. 615 616 617 618 619 .. 670 .. 720
saerli  am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Chatzezüngli... I ha vo der träumt die Nacht!!!! Hahaaa! I weiss leider nöm gnau om was es gange esch. Aber du hesch unbedingt welle ergendwo debii sie, glaub a mim Polterobe.

°°°22. September 2012°°°



jusi  am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hello ladies

nimbini: willkommä zrugg (nur dir, nit dinr bronchitis... ) und dr proeschu au grad no drzuä: guäti besserig

haha, saerli, so guät, tröimsch scho vom forum



nimbini  am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi, hihi danke vielmal



Chatzezuengli  am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Hey Chatzezüngli... I ha vo der träumt die Nacht!!!! Hahaaa! I weiss leider nöm gnau om was es gange esch. Aber du hesch unbedingt welle ergendwo debii sie, glaub a mim Polterobe.

°°°22. September 2012°°°




Hihi, gsesch its.
Wo blibt d'Yladig


** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



saerli  am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha Meinsch es esch es Zeiche gsii

°°°22. September 2012°°°



Chatzezuengli  am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wär weis

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



dia

nicht registriert

am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@all
Ich ha hüt so e scheiss daag ka, 1.ha ich 10 stund müesse schaffe will no e kurs ka han und 2.bin ich nüm sicher, öb ich no trauzügin möcht si bi minere fründin! Ich ka nid in detail schwätze (weiss nid wär do no mit liest)! Ich bi ämel verletzt und ha hüt zoobe nume brüelt!! Zum glück gang ich in 3 däg in d ferie!!!

@nimbini
Schön, dass du wieder do bisch! Ich hoff du hesch di könne erhole! Das isch denn e scheiss mit dinere bronchitis... Luegsch, dass di jetzt richtig gsund pflägsch! Wünsch dir gueti besserig, di maa söll chli uf di luege...

@proeschu
Dir au gueti besserig, und wie gseit, nid nume de andere tipps gäh, au uf dich muesch luege...

@prinzessinN
Nei, git no keini news...

@saerli
Ha au scho vo dr nimbini träumt! Sie isch e (liebi) häx gsi und het mir tricks zeigt!! do ha ich au müesse lache und dänkt: oh je, jetzt bisch definitiv süchtig nachem forum, jetzt träumsch no drvo...

Wünsch euch e schöne obe, ich probier ihn au no z gniesse...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 02.05.12 21:14



Venus81  am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Lass dich drücken - am Besten den Tag abstreichen. Dir noch was gönnen heute Abend und morgen wieder frisch durchstarten. *denTagfürdichindenKübelschmeiss*



quizy

nicht registriert

am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey bräute 2012

ich stöbere momentan gerade im forum und habe vorhin mit meiner trauzeugin noch viele details besprochen. jetzt bin ich ziemlich nervös auf den grossen tag im august.
wie geht es euch so?! sind auch welche da - die in knapp 4monaten heiraten werden?! sie weit sind eure vorbereitungen?!

grüessli
quizy



dia

nicht registriert

am 02.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jöö venus, das hesch mega schön gseit! danke...
Ich probiers!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 309 .. 615 616 617 618 619 .. 670 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.