Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 310 .. 617 618 619 620 621 .. 671 .. 720
dia

nicht registriert

am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge!
Danke, ha guet gschlofe und bi guet ufgstande bi däm sunnige wätter! Aber im hinterkopf ratterets immerno und ha e komische mage... Ich dänk au, dass dr abstand guet wird due und ich denn au besser ka dänke. Ich hoff die andere denn au...

Allene e guete daag!
Schwing mi jetzt ufs pinkige velo zum go schaffe...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey Lüt, mir hänn de Termin für dä super Ehevorbereitigskurs abgmacht. Me muess jo e ID und e Wohnsitzbeschinigung bringe- wo hol ich sowas? Goht das lang? Koschtet das was?


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Chatzezuengli  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hi Angi

Bi üs bechunnt me d'Wohnsitbeschinigung uf der Gmeinsverwautig.
ID het me früecher aube o dert becho its heisis aber Zentriert u aui müesse am glyche ort häre. (weis nid wis bi öich isch) Aber für ID müesse mir scho mau mit 2-3 Wuche rächne bis mer überhoubt chöi verbi ga u zFormular usfüue u Fotos mache. När geits no mau 2.-3 Wuche bis si da isch.

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **



Proeschu  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angie

dWohnsitzbeschinigung chonnsch of de Gmeind öber wo du wohnsch.... choschtet glaubs om die 20.-Fr.

Cool, händ ehr das Gspröch, es goht in riiiese Schritt of dHochzig zue bi oich!

01. & 04.Juni.2011



Keks  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves: Bi üs chamer d'ID immerno ganz normal uf dä Gmeindsverwaltig mache. Mir müend nur für dä Pass uf Züri. Ich wür mal dä Gmeindsverwaltig alüte oder uf dä Homepage luege, det stahts sicher au



jusi  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
hey Lüt, mir hänn de Termin für dä super Ehevorbereitigskurs abgmacht. Me muess jo e ID und e Wohnsitzbeschinigung bringe- wo hol ich sowas? Goht das lang? Koschtet das was?


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

hihi angi, d id hesch hoffentlich bi dir und s andärä chunnsch uf dr gmeind über... bi mir nit sicher, öbs öbbis choschtet...

aaaah, oder hesch du im mom. käi id? sorry...

jupi, dank dir hani jetzt grad gmerkt, dass öisi "6-monets-gränzä" jo au durä isch... chani dä fackel au ändlich usfüllä

Zuletzt bearbeitet am 03.05.12 11:18



angiyves  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Angie

dWohnsitzbeschinigung chonnsch of de Gmeind öber wo du wohnsch.... choschtet glaubs om die 20.-Fr.

Cool, händ ehr das Gspröch, es goht in riiiese Schritt of dHochzig zue bi oich!

01. & 04.Juni.2011


jo schoooooooo

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich ha jo e ID und muess denn bi Ihre de Pass mache. Das Wohnzüg het me au könne übers Internet bstelle- mi Schatz het das scho gmacht

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha, wenn du di schatz nit hättsch



Cylli81  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Angi

meinsch du evtl. de Personestandsuswis? De hemer müesse afordere für's Ehevorbereitigsverfahre. De Personestandsuswis bechunt mer uf de Heimatgmeind (Heimatort) über. De het bi mir 35.- kostet.


semper fidelis - 02.06.2012



 1 .. 310 .. 617 618 619 620 621 .. 671 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.