Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 310 .. 618 619 620 621 622 .. 671 .. 720
bellastella  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angi: Ich wür aber zersch afröge, wänn du scho im elektronische Register itreit bisch, dänn bruchsch kein Personestandsuswis und chostet au nüt. de heimatschi bruchsch nur wänd nöd uf dinere heimatgmeind hüratisch. (ämel bi üs) Ich wür zersch bider gmeind afröge, nöd das gäld usgisch wo nöd müesi si.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



angiyves  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Soooo, BH kauft (29.90), Band kauft, phöteli parat!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Duffy.10  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wauuuuu............ Voll mega mässig. Gsäht hammer mässig us. wieso nur ein Schueh a? Vor allem dini Tattoos gfallet mer extrem guet.


Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012



nimbini  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wow, süsse, du gsehsch meeeega uuus!!!!!



angiyves  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

bellastella:
@Angi: Ich wür aber zersch afröge, wänn du scho im elektronische Register itreit bisch, dänn bruchsch kein Personestandsuswis und chostet au nüt. de heimatschi bruchsch nur wänd nöd uf dinere heimatgmeind hüratisch. (ämel bi üs) Ich wür zersch bider gmeind afröge, nöd das gäld usgisch wo nöd müesi si.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

Hä? Also si het gseit ID und die Wohnsitzbescheinigung...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angie

Hihi... ich fende die Föteli loschtig... hesch ganz schnell welle fötele ond hesch drom nome 1 Schueh agleit?

Gsehd suuuper us!!! Ond de BH esch jo voll es Schnäppli gsi!! Ond sBolero esch au tiiiptop!

P.S. dini Frisur esch super!

01. & 04.Juni.2011



bellastella  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
bellastella:
@Angi: Ich wür aber zersch afröge, wänn du scho im elektronische Register itreit bisch, dänn bruchsch kein Personestandsuswis und chostet au nüt. de heimatschi bruchsch nur wänd nöd uf dinere heimatgmeind hüratisch. (ämel bi üs) Ich wür zersch bider gmeind afröge, nöd das gäld usgisch wo nöd müesi si.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

Hä? Also si het gseit ID und die Wohnsitzbescheinigung...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Ja ebe, ID häsch ja warschinli, und d Wohnsitzbeschinigung bruchsch nu wänd nöd a dim Wohnort hüratisch. Die wüssed ja hoffentli das du det wohnsch Bi üs häts zersch au gheisse ich bruchi x-formular, dänn hani mal äs mail gschribe wo dasi die alli mües bsorge und dänn häts gheisse äs segi alles elektronisch.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



angiyves  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Angie

Hihi... ich fende die Föteli loschtig... hesch ganz schnell welle fötele ond hesch drom nome 1 Schueh agleit?

Gsehd suuuper us!!! Ond de BH esch jo voll es Schnäppli gsi!! Ond sBolero esch au tiiiptop!

P.S. dini Frisur esch super!

01. & 04.Juni.2011


Also, ich ha nur 1 Schueh a, will de ander noni bunde isch Jo de Bolero isch supi, e grössi kleiner wär au guet gsi. D Frisur isch no kei Frisur aber Danke!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jusi:
haha, wenn du di schatz nit hättsch



Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Duffy.10:
Wauuuuu............ Voll mega mässig. Gsäht hammer mässig us. wieso nur ein Schueh a? Vor allem dini Tattoos gfallet mer extrem guet.


Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012

haha, ebe, de andr Schueh suet mi TZ grad ifädle Danke! Jo, es passt zum Kleid. Bi jetzt doch ganz zfride!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 310 .. 618 619 620 621 622 .. 671 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.