Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 311 .. 619 620 621 622 623 .. 672 .. 720
angiyves  am 03.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
wow, süsse, du gsehsch meeeega uuus!!!!!

Jö! Danke!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Keks  am 03.05.2012

Wow Angi gseht super us. Gfallt mir sehr

lolo  am 03.05.2012

@angi

ahhhh, che bella sei

du hast ein tolles decolleté und superschöne schlüsselbeine, ich würde die kette vielleicht weglassen, die bricht das gesamte bild ein bisschen....

schön, dass deine haare wachsen

bergeri  am 03.05.2012

Wooooow angi gseht suuuuper us!!!

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

bellastella  am 03.05.2012

Wow angi, gfallt mer sehr guet!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

lolo  am 03.05.2012

@dia

ich weiss nid was passiert isch aber ich bin bis hüt total traumatisiert vo de hochzit vo mim brüeder, wonich glichziitig trauzügin und tätschmeischterin gsi bin und en tätschmeischter a mini siite gschtellt becho han, wo kein finger grüert hät...isch suscht no viel dezue cho und ich han ächt no nie im läbe so am rad dreit....hät damals viel kaputt gmacht wo bis hüt nüm guet worde isch...

ich chan dich also total verstah und wünsch dr viel chraft zum di richtig entscheidig träffe. und natürlich schöni ferie!

dia

nicht registriert

am 04.05.2012

@all
Ich bi hüt no voll im stress mit schaffe und alles no erledige vor de ferie! Packt ha ich immer nonig und dr zug nach frankfurt fahrt morn am 7.20 ab und ich ha hüt zoobe no e ässe! Supi, aber alles wo ich vergiss kauf ich dört dopplet!!!
USA WE COMING...
Ich wünsch euch allene e schöni zyt, wenn ich mol im
Mc donalds bi und gratis wlan ha, gügsli mol bi euch ine und mach euch glustig...

@angie
Hey, du sehsch super us!!!! Passt alles, di tüll röckli isch jo fast so, wie die vom musik video! Hammer!!!! i love your style

@lolo
Danke, ich ha hüt und gestert mit 2 beteiligte köne schwätze, es seht nüm so schwarz us. Ich gniess jetzt mini ferie und denn lueg ich witter...

Ladies, machets guet! *Drückerli*

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

PrinzessinN

nicht registriert

am 04.05.2012

@Dia: Gnüss dini Ferie...und wär cool, wenn du üs zwüschedinne Mol glustig mache würsch!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

Chatzezuengli  am 04.05.2012

Hey Angi,

gseht super us! Passt würkli perfekt zu dir

** Am 20 Oktober 2012 wird die Braut geküsst **

Vikunija  am 04.05.2012

Hallo zäme

Ui da hani grad chli was zum nahlese ka. Bin die letschte Däg nid so viel im Forum gsi, han viel Los ka über s Wucheend und de 1 Mai und die churz Wuche git mer recht en Stress im Gschäft.

@Dia: ich wünsch der gaaanz tolli Ferie, gniess es in volle Züge mit dim Schatz und au e tolls 2 Eherverspreche in Las Vegas, das wird sicher au mega! Bin scho gspannt uf din Bricht und Föteli
Und ich hoffe du chasch guet aschalte und die Problem biz dihaime lah. ABer es freut mich dases unterzwüschne scho nüm so schlimm usgseht!

@ Angi: super gsehsch us! Passt alles Hammer zäme und ich glaub das bish du 100% du! I like!
Han also au müsse lache, du mit dem einte Schueh

1 .. 311 .. 619 620 621 622 623 .. 672 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.