Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 315 .. 627 628 629 630 631 .. 676 .. 720
jusi  am 09.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hallo mädels

puh, bi mir lauft im mom. alles drunger und drüber...

schnubel: herzlichä glückwunsch!

dia: sooo schön, gniäss es witerhin und dänk bim shoppä immer bitz an öis



Proeschu  am 09.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf
hihi....
Wie gohts der so?

@Dia

Hey, schön dass ehr das so gnüssed! Wiiter so

@Jusi
Was lauft bi der denn dronder ond dröber?

01. & 04.Juni.2011



Schlumpf79  am 09.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu: danke es gaht guet, ha mängesch zwar sGfühl ech seg churz vorem platze! Aber ech gniesses sehr!
Wie gahts dier?

@Dia: viel Spass und guet Shoppe

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig



Proeschu  am 10.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf
De Chli muess jo schliesslich au Platz ha!
Mer gohts weder guet, ha die dommi Verkältig relativ guet öberstande.... jetzt müessti nome das cheibe Wätter no besser werde... geschter hani zo mim Chef gseit, wenni zom Fänschter use luege bi mer imk Büro hani sGfühl ich segi im Rägewald (vorem Fenster heds Wald, ond hender dem Wald 2 Hügel ebefalls met Wald ond geschter heds no so Nebel-Schwade gha) ond grängnet heds natrüli au no

01. & 04.Juni.2011



jusi  am 10.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

proeschu: im gschäft isch im mom. rächt chaotisch will mi chef amigs komischi idee het und privat hani bald jedä obä irgendöbbis vor... weiss amigs gar nüm wo mr dr chopf stoht und d hz isch jo au noni fertig aber jo, isch äifach bitz ä blödi wuchä gsi, aber vrsuäch jetzt äis nach em angärä z machä

hüt chani zum glück am 14.30 fürobä machä, mir häi öises verlobigsshooting i fröi mi so...



Proeschu  am 10.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jusi
Genau, das machsch du rechtig, eis nochem andere
Ui, Verlobigs-Shooting! So en cooli Idee! För was möched ehr denn das Shooting? Eifach so?

01. & 04.Juni.2011



jusi  am 10.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hehe, äigentlich scho...
bim agebot vo öisärä fotografin isch ebä näbscht 8h an dr hochzit no ä vorgängigs shooting drbi... vill bruchä so föteli denn anschinend für d iladigä und so. mir wärdä das allerdings nicht machä, ha aber fröid, dass mr vo öis denn (hoffentlich) mol tolli föteli wärdä ha. si macht das au, zum d lüt bitz kennäzlernä und bitz z gseh, wiä si so druf si und wiäs mit dr kamera lauft, nit dass mr am hochzit denn ins chaltä wasser keiä...



bergeri  am 10.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Jusi: I find das cool. miar sin vor zwei Wucha au bi "üsera" Fotografin gsi am Kenna lerna und as Testshooting macha (2h). D'Fötali sin uuu cool worda und miar hen jetz bi ihra as super gfühl und freuen üs uf si.






****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****



PrinzessinN

nicht registriert

am 10.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhh das isch doch cool...ich wot au
Han wöle für min GG und mich sones Shooting für de 1. HZ Tag organisiere. Aber er sträubt sich no. Mol luege, ob ich ihn no dezue motiviere chan...han no es paar Mönet Zit

Finds halt toll, wenn me gueti Fotenen het...die vom HZ luegi so gern a...

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



jusi  am 10.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jo i hoff scho, dass es paar tolli drbi usä chömmä, möcht denn ä paar in schöni rähmli machä und in dr wohnig ufstellä, oder hänkä

prinzessinN: überrasch ihn doch äifach denn cha är sich gar nüm wehrä



 1 .. 315 .. 627 628 629 630 631 .. 676 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.