Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 317 .. 631 632 633 634 635 .. 678 .. 720
Seechind84  am 15.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Angi
Ganz ruhig, mir schaukled das scho mit dim Pass..
Am beschte gohsch mol uf de Link:http://www.schweizerpass.admin.ch/pass/d...passbueros.html
Denn luegsch bi dim Kanton isch glaub BL oder? Denn lütisch ufs Passbüro a und saisch dass du en neue Pass bruchsch wege em Hochzit und wenn das s'Hochzit isch. Und denn froged diä dich alles. Diä helfed dir scho. Das "Papier mit em Name" bruchsch denn wenn du de Termin im Passbüro zum Vorspreche häsch.
Susch eifach wieder froge. Ich han hüt grad s'gliche hinder mir.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

Zuletzt bearbeitet am 15.05.12 16:53



Proeschu  am 15.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
Es het no e Anderi- me ganz e Liebi. Aber me wird irgendwie eifach iteilt. Und es isch au doof wenn mir sage, mir wänn e Anderi. Die isch denn sicher au nit begeisteret

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Aaaaaangiiiiiiiiiiiiiiiii
du döfsch JETZT mol echli egoistisch siiiii!!!
Das esch oies Hochzig, oie ganz spezielli Tag, en ganz en bsondrige Moment. Ond wenn du die Person, wo i dem spezielle Moment en wichtige Teil esch, ned magsch, denn muesch a oi dänke ond luege, dass du di ander öberchonnsch!!! Das esch dies guete Rächt! Wenigstens versuche?!

Die gueti Frau werd sich das secher ned sooo zHerze neh, mängisch stemmt eifach dChemie ned, ond sie werd das verstoh... ond osserdem... ehr werded sie jo ned grad weder gseh, oder?


01. & 04.Juni.2011



bellastella  am 15.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja angi, da schlüss ich mich dä proeschu a!! Glaub mer, du wettsch nid detsitze und dänke, was isch das füre blödi chue! Ich wür uf jede fall nomal alüte und säge du wellisch öper ander. D Frau vom TZ vo mim GG hät au gseit wänn die wo mit ine ds gspröch gmacht hät, si würi traue, wür si glatt devolaufe. Die isch au sone doofi gsi und hät blödi sprüch gmacht will si ire name bhalte hät. Wehr di!! Hüratisch schliesslich nume eimal.

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!



angiyves  am 15.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hihi, Ihr sind de Hammer. Ich mein aber die Andr wo uns denn sött traue 8die Neui) die wird sich denn au dänke und isch denn sicher au vorigno!

Wägm Pass: ich bi BS

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 15.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Seechind84:
Hey Angi
Ganz ruhig, mir schaukled das scho mit dim Pass..
Am beschte gohsch mol uf de Link:http://www.schweizerpass.admin.ch/pass/d...passbueros.html
Denn luegsch bi dim Kanton isch glaub BL oder? Denn lütisch ufs Passbüro a und saisch dass du en neue Pass bruchsch wege em Hochzit und wenn das s'Hochzit isch. Und denn froged diä dich alles. Diä helfed dir scho. Das "Papier mit em Name" bruchsch denn wenn du de Termin im Passbüro zum Vorspreche häsch.
Susch eifach wieder froge. Ich han hüt grad s'gliche hinder mir.

Zivil 14.07.12 im Thurgau, Kirchlich 21.07.2012 in Sachsen

Ok, das hilft mir voll! Ich lüt dört morn mol a! Will ich ha jo no das paper vom Standesamt... ha grad gseh, das goht zum Glück nit lang!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 15.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves:
Hihi, Ihr sind de Hammer. Ich mein aber die Andr wo uns denn sött traue 8die Neui) die wird sich denn au dänke und isch denn sicher au vorigno!

Wägm Pass: ich bi BS

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

äch was, die werd sich froie, dass ehr sie usgsuecht händ ond sie werd das GENAU so mache, wie ehr oich das wönsched!! Angi, du muesch a dich dänke, ned a desi!

01. & 04.Juni.2011



angiyves  am 15.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:

äch was, die werd sich froie, dass ehr sie usgsuecht händ ond sie werd das GENAU so mache, wie ehr oich das wönsched!! Angi, du muesch a dich dänke, ned a desi!

01. & 04.Juni.2011


Ach, ich bi mir eifach nit sicher ob die Andr denn würkli so offe isch (mitem Wüsse dass mir die wo für uns zueständig isch, nit hänn wölle).

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Proeschu  am 15.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angi

Du muesch das useme andere Blickwinkel gseh: di ander esch denn weisch wie stolz, dass sie bi 2 so liebe Lüüt döf de schöni ond wichtigi Part öberneh

01. & 04.Juni.2011



angiyves  am 15.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Angi

Du muesch das useme andere Blickwinkel gseh: di ander esch denn weisch wie stolz, dass sie bi 2 so liebe Lüüt döf de schöni ond wichtigi Part öberneh

01. & 04.Juni.2011


Mir sinn ebe zimli sicher, dass die 5 wo das mache, sich tagewis abwächsle... ka si, dass mir Stunk mache und trotzdäm nüt könne ändere! Das wär denn so richitg doof!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 16.05.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angie, villicht wüssä diä uf em standesamt au, dass diä angeri bitz ä dummi chuäh isch



 1 .. 317 .. 631 632 633 634 635 .. 678 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.