Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 321 .. 639 640 641 642 643 .. 682 .. 720
sniffi  am 07.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

letscht Jahr wär ich für d'Rebecca gsi oder d'Amelie, die sind dä Hammer gsi....aber d'Jana hett mir nie so pässlet gha.........

Muen ehrlich sägä, dä Heidi ihre Chleiderstil isch amigs schochli gwöhnigsbedürftig...............find sie nümm so dä Hammer wie au scho......


__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Steph

nicht registriert

am 07.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete moorge sniffi


Jo sags nid, let`s Dance ha ich au immer gluegt und do het Magda mi Favo gwunne
Es isch scho, alles kunnt mitenand und jetzt isch alles wieder fertig

Aber es foht jo sicher gli mol wieder öppis neus aa. Aber den kunnt sicher wieder so seich wie
DSDS wo i nümmi vertrag und das gits jetzt au no für Kids, schlimm!

Mol luege, wers hüt macht, löhnd mir uns überrasche.

oh nei, d`Jana isch gar nid gange!




sniffi:
Ja hallöchen und guten Morgen

Ich luege hüt Abig au min Maa hett Männerusgang und da chan ich ohni Probleme dä Models fröne bin also au gspanne wers wird...........denke d'Louise oder d'Sarah-Annessa.............

Sägs nöd, scho wieder was fertig, vorher han ich amigs no Let's Dance glueget gha jetzt isch nur no Grey's am Mäntig aber die hend jetzt au zwei Wuche Sendepause wege dä EM janu hoffemer uf schöns Wetter, dass mer in Garte chönd!!!

Sunnige Gruess


__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"

* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



sniffi  am 07.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

also die ganze Musik-Castingshows chan ich nümm luege, finds fängs recht langwiilig.

Aber ich freu mich hüt ufen unterhaltsame Abig - leider mit viel zviel Werbig drinne

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



Steph

nicht registriert

am 07.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das goht mir genau glich. Ka das züg au nümmi luege, vor allem het jetzt jede Sänder e anderi Musik Casting show! Wie Öde ist das den!!

Ich freu mi au und das sogar sehr,



* 30.08.2012 & 01.09.2012 *



Trollkjerring  am 07.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dankä eu vielmal! Han dPrüäfige etz verbi und han kei ahnig wiäs gloffä isch. Hoffe etz mal sbesti.


19.05.2012 It's you and me till the end of time.



sniffi  am 07.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Trollkjerring - ich drücke Dir fest die Daumen, dass Du die Prüfungen bestehen wirst!!!!!

__________________________________________________________
" zivil - 1. April 2010 -- kirchlich 4. September 2010 -- überglücklichi Ehefrau"



angiyves  am 08.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Steph:
also menschlich sinds absolut nid minni Favorite, nur optisch. Jo d`Inga, schaad isch sie gange

ah jo, dAmelie ,
i bi au für sie gsi, aber das ha ich so e frächheit gfunde wo sie usekeit isch!
Zerst kunnt sie ins Final und den fuhlt si use, will si doch no z`jung isch.
Bi so endüscht gsi.

I hoff dHeidi het e bessers Outfit aa, wie letscht Johr, dass isch jo gar nid gange!¨


* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

Hani imfall au dänkt!!! Vorallem wär si nit die Einzig 16 Jöörigi wo gwunne hätt!!!

Juhuuuuuu, bi so froh gsi, woni hüt am Morge gläse ha, wärs worde isch Mini gwünne eifach immer jetzt kanis am Mentig luege

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



jusi  am 08.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

trollkjerring: wünsch öich no vill chraft! und hoff natürlich, dass du dini prüäfig bestangä hesch...

juhuuu, ha gluägt geschter, bi au für d luisa gsi
ÜÜÜÜBRIGENS, isch noni ganz fertig, neggschtä do chunnt ä sändig mit dä 25 schönschtä momänt us allnä stafflä...

haha, aber has voll pinlich gfungä, dass si nacher nüm uf d bühni het dörfä will si noni 18i isch



dia

nicht registriert

am 08.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jeahhh ich ha au gluegt und bi scho sit afang a für sie gsi!!!!
Mann ich will au so bei ha!!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



angiyves  am 08.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Jeahhh ich ha au gluegt und bi scho sit afang a für sie gsi!!!!
Mann ich will au so bei ha!!!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

haha, so Zahnstocher-Bei??? Bi mir wür das sicher luschtig usseh, de Yves isch 1.65 gross

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



 1 .. 321 .. 639 640 641 642 643 .. 682 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.