Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 323 .. 644 645 646 647 648 .. 684 .. 720
Mona83  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ja voll. :-)



dia

nicht registriert

am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu

Mir gohts sowit guet, mis büchli wachst. Nume macht mir die hitz so z schaffe, ha hüt müeh mit em kreislauf, bi am morge heim vom schaffe...

Mir sind fliessig am wohnig sueche, isch das müehsam. Mir wän eifach öbbis billigers. Hän zum glück gestert eini gfunde, jetzt hoffe mir, dass mir se au bekömme. Also mädels dume drucke!!

Bi scho lang nüm aktiv do in gsi, ha immer wieder mol chli mitgläse...ha euch aber nid vergässe, isch aber ziemlich ruhig worde...

Ich sitz vorem tv mit em fentilator und kühl mit eis ab! Ich hoff ihr könnet au gli dr fürobe gniesse!

Lg, dia



Proeschu  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Juhuii, besch weder do
Ich ha au de Venti nebedra, aber de stoht of mim Pult ide Bude
Aber du hesch rächt, duesch du schön schone ond luege, dass dis Büchli schön wachst ond das chline Wonder gedeiht
Ou, Wohnigssuechi? Ich liiiiiebes! Wieso esch denn das so schwirig? Kei freii Wohnige? Oder ned bezahlbar?
Mini Düüme hesch of jedefall!! Of wenn möchted ehr denn zögle?

01. & 04. Juni 2011



jusi  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hei dia, mini au! druck ganz fescht! wenn chömmet dr bschäid über?
gib dr sorg und informier öis immer wider mol, gäll


no 40 minutä, dann hanis gschafft... mir häi s einzigstä büro ohni klima vänti lauft au, aber git mit dr zit chopfweh... würd am liäbschtä in rhi gumpä ou jo, ä glace wär jetzt au super...



jusi  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mona83:
...bin aber au eher dä wintermänsch. wot schnee, stiefeli, schaal und zipfelchappä. :-)...

mona, bi däm mach ig au grad mit



dia

nicht registriert

am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Irgendwie hän mir hochi asprüch was d wohnig abelangt. Grosses schlofzimmer, grossi stube (hän e riese esstisch) d kuchi und bad sötte scho renoviert si, nid dass es e umbau git wenn mir din sin, e autogarage sötts ha, kei gashärd, e lift und alles in unserem budget in dr stadt nöchi....
Für die wohnig wo mir uns intressiere isch no ei wohnigsbesichtigung, mir müen no d betriebungsuszug hole. Mir wän scho no zügle bevor unser keks kunnt, leider hän mir binde jetztige verwaltung 4 monet kündigungsfrist, sau doof... Aber das klappt scho irgendwie... Die wohnig wär ab 1. Okt. Danke fürs dume drucke!!

Mmmhhh glace wär au nid schlächt, ich kühl mi aber mit eiswürfel...
Oh jo oder in rhy gumpe!!! Dä het aber chli hochwasser, gestert am fürobe ha ich kei mensch im rhy gseh, evt isch es im momänt verbote...



Proeschu  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Wasi eigentli no ha welle schriebe: settisch din Post-Usgang ond -Igang leere... well du chonnsch so kei Nachrichte meh öber ond ich ha der no eini welle schriebe
Ich fende ned, dass ehr z'höchi Aspröch händ... fendes guet, dass er gnau wössed, was das ehr wänd... ond das met de 4 Mönet esch au no machbar... mer händ nome of di offizielle Chöndigungs-Termine chönne chönde.

01. & 04. Juni 2011



dia

nicht registriert

am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ok, danke für d info wägem postfach... Blöds update...

Ohje, uf offizieli kündigungstermine isch au müehsam. Gits das no?? In bs und bl zum glück nüm oder nid!
Mir hän halt jetzt e super wohnig maisonette dachwohnig neubau 3,5z 100m2 do isch me sich halt scho chli verwöhnt. Aber mir finde scho unser perfekti wohnig!!

Wie gohts dir proeschu??



Proeschu  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Jo das glaubi... vor allem vode grosse Rüüm her send ehr chli "verwöhnt" (esch ned bös gmeint, aber mer gwöhnt sich ebe scho dra....)
Mer gohts guet, well ich mache jetzt Fürobig! Gange nochli in Garte, denn wohrschindli grilliere ond sWeeeeeeeeekend ilüüte Ond well mer en noii Wohnig kauft händ muessi dete no es paar Sache abkläre ond organisiere (ich be ebe die bi ois wo alles finanzielle ond organisatorische macht) Aber das macht Spaaaaaaaaasss

01. & 04. Juni 2011



Muus  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dr Computer hett äuä o ds heiss, mi Biitrag woni vori ha gschribe isch verschwunde... :(

Ha nume schnäu wöue schribe: dir wüsst, dass dr mitemne Nachmieter zu jedem beliebige Termin us dr Wohnig chöit? Müesst eifach öpper finge, wo dr Vertrag wett übernäh und zuemuetbar/solvent isch. Dr Vermieter muess när nid mau genau die Person näh, wo me vorschlaht - aber dir wärit d Wohnig los!

LG Muus



 1 .. 323 .. 644 645 646 647 648 .. 684 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.