Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 324 .. 645 646 647 648 649 .. 685 .. 720
dia

nicht registriert

am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@muus
Danke, jep das wüsse mir! Unseri wohnig isch traumhaft aber sie het halt au si pris vo 2300.-
Weiss nid, wie schnäll mir nochmieter finde wo das au wän zahle. Aber wenn mes ka zahle, denn macht mes au denn sie isch sooooo schön!! verdruck denn scho es paar tränli wenn mir use müese. Aber finanziell liegts halt nid drin zum dinne bliebe...

@proeschu
Oh cool es eigenheim, schön... Wenn könnet ihr izieh??
Dämfall e schöne fürobe und gniess dis wucheänd!!



Muus  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: Ja, das isch viu... mir zahle momentan rächt wenig (ca. 1300.- für 3 Zimmer), es isch zwar rächt chly aber d Lag isch super... drum wirds de für üs o mau schwierig, öppis z finge wo üs gfaut und finanziell nid grad umhout! Drum blibemer gschider no chly (solang mer no ds zwöit si... oder so ;)), spare, und vilech gits de ou mau öppis eigets. :)

So, i cha glii fyrabe mache. Schöne Abe!



angiyves  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ach ich finds jo suuuper wens so heiss isch! Bi schön mit de Mädels in Rhy gsprunge und gescht simer im Schwümbi gsi guet, Velo fahre isch scheiss, do laufts und laufts...

Dia: ui, das muess klappe mit dr Wohnig!!! Bi so viel Düme!!!

WÜNSCH EU E SCHEEENS WEEKEND!!!



Schlumpf79  am 29.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: drück üch au Düüme für dWohnig...wär schön wenns wurd klappe!!

@Proeschu: schöööön, wegem Eigeheim... Glaube da duet mer gern echli organisiere und so



Proeschu  am 30.06.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Aso de Termin esch Endi September, well ebe no de ganz Inne-Usbou muess gmacht werde. Mer hoffed, dass mer scho chli früehner chönnd afo zögle, dass mer schön Ziit händ (zom Glöck esches nome 3 Strosse wiiter abe vode jetzige Wohnig )

@Schlumpf
Das stemmt! Mer froied ois sehr, obwohl alles nochli unwirklich esch, dass denn das au wörkli oises esch

Gnüssed das schöne Wätter, au wenns heiss esch

01. & 04. Juni 2011


Zuletzt bearbeitet am 30.06.12 10:17



dia

nicht registriert

am 03.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Juhuuuu, wie geil isch dass denn!! Mir hän gestert mol e mündlichi zuesag beko für d wohnig wo mir letzt wuche sind go aluege und unbedingt hän welle!! Sie mache hüt dr vertrag. Leider müen mir e nochmieter sueche, do mir 4 mönet kündigungsfrist hän und die neui ab 1.10 isch. Hoffentlich klappt das au, sunst müen mir 2 mönet doppleti mieti zahle!! Ich bi so happy, dass mir no e neus deheim gfunde hän bis unser keks kunnt!
Jetzt könne mir au langsam plane mit kinderzimmer ussueche, sunstigi neui möbel wo mir bruche und do mir d gmeind wächsle müen mir uns scho mol für e kinderkrippe amälde....
Huiii, jetzt lauft öbbis, mis läbe veränderet sich, aber es gfallt mir!

Lg, dia



cosa87  am 03.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sooo schön dia..
freut mich für dich.. :)



angiyves  am 03.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Juhuuuu, wie geil isch dass denn!! Mir hän gestert mol e mündlichi zuesag beko für d wohnig wo mir letzt wuche sind go aluege und unbedingt hän welle!! Sie mache hüt dr vertrag. Leider müen mir e nochmieter sueche, do mir 4 mönet kündigungsfrist hän und die neui ab 1.10 isch. Hoffentlich klappt das au, sunst müen mir 2 mönet doppleti mieti zahle!! Ich bi so happy, dass mir no e neus deheim gfunde hän bis unser keks kunnt!
Jetzt könne mir au langsam plane mit kinderzimmer ussueche, sunstigi neui möbel wo mir bruche und do mir d gmeind wächsle müen mir uns scho mol für e kinderkrippe amälde....
Huiii, jetzt lauft öbbis, mis läbe veränderet sich, aber es gfallt mir!

Lg, dia



sniffi  am 03.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia - so schön!! Das freut mich riesig für Eu



Proeschu  am 03.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Juhuuuu, wie geil isch dass denn!! Mir hän gestert mol e mündlichi zuesag beko für d wohnig wo mir letzt wuche sind go aluege und unbedingt hän welle!! Sie mache hüt dr vertrag. Leider müen mir e nochmieter sueche, do mir 4 mönet kündigungsfrist hän und die neui ab 1.10 isch. Hoffentlich klappt das au, sunst müen mir 2 mönet doppleti mieti zahle!! Ich bi so happy, dass mir no e neus deheim gfunde hän bis unser keks kunnt!
Jetzt könne mir au langsam plane mit kinderzimmer ussueche, sunstigi neui möbel wo mir bruche und do mir d gmeind wächsle müen mir uns scho mol für e kinderkrippe amälde....
Huiii, jetzt lauft öbbis, mis läbe veränderet sich, aber es gfallt mir!

Lg, dia

Ooooohhhhhhhh, wie geil ist das denn!!
Ich froie mich suuuuuper met der!!! Soooooo schööööön!
ond denn es cooools Chenderzemmer irechte!
Das met de Wohnig klappet secher schnell, wenn du verzellsch wie toll dass die usgseht, werded sich dNochmieter drum riise!

01. & 04. Juni 2011



 1 .. 324 .. 645 646 647 648 649 .. 685 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.