Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 394 .. 720
nimbini  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hahaaa also wenn ihrs gerade von sexy typen habt... meine kollegin hat heute ein riesen treffen organisiert für ehemalige mitarbeiter der firma, wo ich meine lehre gemacht habe! ich hatte damals eine affäre mit einem meiner ausbildner, mann war ich verknallt... habe ihn jetzt aber seit ca 12 jahren nicht mehr gesehen, nur über facebook ab und zu kontakt... jetzt bretzel ich mich heute abend so richtig auf, bin soooog gespannt, ihn nach solanger zeit wieder zu sehen! jaja ich weiss, ich bin verheiratet, aber teste gerne ein bisschen meine grenzen aus und lass meine reize gerne spielen, hihi! mal schauen.... mein mann ist aber auch gar nicht eifersüchtig und wenn, dann zeigt ers einfach nicht! ist ja aber auch schön, wenn er mir vertraut (was er auch kann, wie gesagt, ich spiele gerne, aber bin die treue in person, wäre wohl für alles andere zu ehrlich, hehe)..... bin aber schon ein bisschen chribbelig und hab mein halbes badezimmer eingepackt heute morgen



Kate82  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@euch alli, das isch doch ebe grad s'schönste, dass zwei sich finde, wo zunand passe und die gliich Wällelängi hei. Mir hei au scho mängisch gfunde, also wie die zwei wo sich jo chum einisch gsehn, wett ich's nid ha, oder die, wo immeranenand chläbe, das isch au nüt für uns.. Und ganz sicher finde anderi unseri Art au nid s'Gälbe vom Ei. Aber ebe, es muess genau für die zwei vom Paar stimme!

Ich gläb öpis speziells uf's 1Monatige wärde mir nid mache, aber so sms oder ähnlichi Sache stelle eim scho uf und tüen dr Seel und em Härzli guet

Ich wünsch euch allne, dass es no ewigs so blibt! (au wenn mä halt chli drfür muess schaffe)



livipivi

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ich verstah dich guet, also morn a dem Hochziit wo mir iglade sind chunt min Ex wo ich 3 mönät mit 17-i zämä gsi bin und de isch en mega guet usehende typ. Damals bin ich soooooo i de verknallt gsi. Hüt wett ich en nüme ha- de Charakter het halt ned gstumme, aber weisch wie freud hani das ich mich det morn mit minere neue Figur dörf presentiere und ich hoffe so das er sich evtl. kurz fragt obs richtig gsi isch damals mit mir schluss z mache Eifach zum ihm zeige wie happy ich mit mim Schatz bin und was er NED het. (Guet bin ich nüme ganz so dick wie vor MB- söss het das ned klappt- de lueget u uf üsserlichs)

Ich wünsche dir Nimbini das ihm de chifer abeheit wenn er die tolli Powerfrau gseht wo us dir worde isch und es ihn aschisst das du verhüratet und glücklich bisch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Livipivi & Nimbini
Gets denn es Foti vo oi 2 Ufbrezlete?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu, also vo mir und mim Schatz in Schale wirds sicher Fotis geh- er het ja gest so en sautüre Schild-Azug kauft und er gseht eifach fantastisch us Undich wirde das pinke- Asiabestellt- Kleid alegge.
Ich lueg mal ob ich denn eis poste

@Prinzessin- ja isch doch wahr

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich han e Flasche Schämpis kauft und uf s 1 Monatige agstosse! Min GG hets gar nid gmerkt, dass scho e Monet ume isch. Aber do ha ich au nüd anders erwartet... Er isch in dere Sach nid so e ufmerksame...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, hihi mir sind ebe so richtigi wiiber! er isch ebe mittlerwile au ghüratet, aber er isch scho 10 jahr älter als ich und sini frau isch nomal 5 jahr älter als er, also sie gaht gäg die 50i und im facebook hani bilder gseh und für mich gseht sie us wie en halbe maa, also scho langi blondi haare, aber meh so en männliche typ und ich meine ich bin ja würklich so es vollbluetwiib (tüüfe usschnitt laht grüesse) und obwohl ich vieli kgs meh uf de rippe han, will ich au, dass er hüt chli geuferet und dass es ihn aschisst, dass er dazumal nöd dra bliebe isch, hihi! ui nei, ich bin det dure im fall so en richtige widder, ebe zum zeige "äääätsch, das hettisch chönne ha".... er hät nöd emal chind und ich weiss no vo früehner, dass er so gern chinder gha hetti und dänn chum ich, frisch verhüratet und voll im gebärfreudige alter

@proeschu, uh ich weiss gar nöd, ob öpper mit fotoapparat umeschwirrt, aber falls ja, heb ich ane und luege, dass ich ihn grad chan druf packe



livipivi

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi hi also de Typ werd ich ned ufes Foti zerre Aber Nimbini mer dörf ja au zeige was mer het Und ich finde bi dir überhaupt ned das dini paar Kilos z viel störed- find dich e Hammerfrau und das dörfsch au zeige.
Tja mer suecht sich sis Lebe selber us gäll. Es gaht ja ned nur ums usgseh und sini Frau wird sicher e u liebi si, aber ebe- kei Kind und de Zug abgfahre. Das isch doch so wichtig das mer sich desse bewusst isch wenn mer so e Entscheidig fürs Lebe fällt.
Ich wünsche dir viel ERfolg bim niedisch mache

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, oh danke viemal fürs kompliment ! ich gib das also gern zrugg....

ja häsch rächt, es gaht nöd ums usgseh, aber wänn ich sie aluege, isch sie so s'puure gägeteil vo mir und ich glaube, sie händ eifach de sport gmeinsam (hetted mir nie gha, ich bin e fuuli sau *g*)..... ja sie isch sicher e flotti und ebe, sie mached jetzt eifach plan b und sind viel am reise.... isch ja au cool! aber trotzdem, ich zeig ihm gern, dass es au andersch gange wär

hihi danke, dir au viel erfolg bim glänze i dim super pinkige chleid und um d'wett strahle mit dim gg



nimbini  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, mir sind ebe so richtigi wiibli, das ghört eifach dezue und ich finds mega cool.... freu mich riesig



 1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 394 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.