Registrieren | Suche | ![]() |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 394 .. 720 | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hahaaa also wenn ihrs gerade von sexy typen habt... meine kollegin hat heute ein riesen treffen organisiert für ehemalige mitarbeiter der firma, wo ich meine lehre gemacht habe! ich hatte damals eine affäre mit einem meiner ausbildner, mann war ich verknallt... habe ihn jetzt aber seit ca 12 jahren nicht mehr gesehen, nur über facebook ab und zu kontakt... jetzt bretzel ich mich heute abend so richtig auf, bin soooog gespannt, ihn nach solanger zeit wieder zu sehen! jaja ich weiss, ich bin verheiratet, aber teste gerne ein bisschen meine grenzen aus und lass meine reize gerne spielen, hihi! mal schauen.... mein mann ist aber auch gar nicht eifersüchtig und wenn, dann zeigt ers einfach nicht! ist ja aber auch schön, wenn er mir vertraut (was er auch kann, wie gesagt, ich spiele gerne, aber bin die treue in person, wäre wohl für alles andere zu ehrlich, hehe)..... bin aber schon ein bisschen chribbelig und hab mein halbes badezimmer eingepackt heute morgen | ||
| ||
Kate82 ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @euch alli, das isch doch ebe grad s'schönste, dass zwei sich finde, wo zunand passe und die gliich Wällelängi hei. Mir hei au scho mängisch gfunde, also wie die zwei wo sich jo chum einisch gsehn, wett ich's nid ha, oder die, wo immeranenand chläbe, das isch au nüt für uns.. Und ganz sicher finde anderi unseri Art au nid s'Gälbe vom Ei. Aber ebe, es muess genau für die zwei vom Paar stimme! | ||
livipivi nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @nimbini: ich verstah dich guet, also morn a dem Hochziit wo mir iglade sind chunt min Ex wo ich 3 mönät mit 17-i zämä gsi bin und de isch en mega guet usehende typ. Damals bin ich soooooo i de verknallt gsi. Hüt wett ich en nüme ha- de Charakter het halt ned gstumme, aber weisch wie freud hani das ich mich det morn mit minere neue Figur dörf presentiere und ich hoffe so das er sich evtl. kurz fragt obs richtig gsi isch damals mit mir schluss z mache | ||
Proeschu ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Livipivi & Nimbini | ||
livipivi nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Proeschu, also vo mir und mim Schatz in Schale wirds sicher Fotis geh- er het ja gest so en sautüre Schild-Azug kauft und er gseht eifach fantastisch us | ||
dia nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ich han e Flasche Schämpis kauft und uf s 1 Monatige agstosse! Min GG hets gar nid gmerkt, dass scho e Monet ume isch. Aber do ha ich au nüd anders erwartet... | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, hihi mir sind ebe so richtigi wiiber! er isch ebe mittlerwile au ghüratet, aber er isch scho 10 jahr älter als ich und sini frau isch nomal 5 jahr älter als er, also sie gaht gäg die 50i | ||
livipivi nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hi hi also de Typ werd ich ned ufes Foti zerre | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi, oh danke viemal fürs kompliment | ||
nimbini ![]() Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @prinzessin, mir sind ebe so richtigi wiibli, das ghört eifach dezue und ich finds mega cool.... freu mich riesig | ||
1 .. 33 .. 63 64 65 66 67 .. 394 .. 720 |