Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 325 .. 648 649 650 651 652 .. 686 .. 720
saerli  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaanz Aarau het frei. Alli Läde, sogar dMigros (!!!) händ zue. Aber de Tschöberli Saerli muess schaffe.
Das esch doch ned fair... Dosse spieleds Musik, de Umzug lauft dore met all dene wiiss agleide Kidis und mer arme Cheibe im Büro lueged frustriert zue.
Scho im Zug hets agfange... Es esch eifach niemert zAarau usgstiege
Gäääääääääähn



angiyves  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oje Liebi!
Ich bi dähäi und pfläg mi Schatz wo die ganz Naxht kotzt het. Morn hani Geburtstag und är het mir eigentli wölle e Kueche mache und mit mim Mami cho ässe
Aber immerhin isch s Wätter scheisse, denn isch doch nit so schlimm zum go schaffe?! Kopf hoch



saerli  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ui esch er krank oder het er zviel trunke? Er esch morn secher weder fit, meinsch ned?
Aso mine esch am Maiezug Vorobig gsi und het en riiiiiiiiese Fahne gha wo er endlich heicho esch

Jo wenigstens esch sWätter ned so guet. Wie jedes Johr um die Zit.... Komisch, aber es esch wörkli emmer sgliche Wätter i dene Täg, sit Johre!



Proeschu  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angiyves

Oje, das tönt gar ned guet.. hed er denn dGripp? Duesch en schön pflege, denn chonnsch du morn en wonderbare Chueche öber! schecke der es paar Gsondheits-Vire!

@Saerli
Das esch jo au doof, dass emmer gnau a dene Täg schlächt Wätter esch....

01. & 04. Juni 2011



saerli  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jo gäll :) Aber wenn ich muess schaffe ond di andere händ frei, denn chas scho schlecht Wetter sii



saerli  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Händ er gwösst, höt esch de internationali Tag des Kusses :) Stoht im Wikipedia ;)



lululuana  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

angiyves... es geit im Fall ume. Mi Schatz isch scho vor eimen Monet chrank gsi und jetz sit letscht Sunntig widr. Sit hüt am Morge ha ig alles zue...
O ir Bude hei mier paari wo chrank si, di huere Summergrippe geit ume!

abr liebr jetz chrank als de i dä Ferie odr am HZ!



nimbini  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies

mäld mich au mal wieder! wieso händ die dänn frei in aarau? was fiired die? gopf, die aargauer sind ja scho cheibe schöggeler....

yep, das mit em internationale tag vom kuss händs scho die ganz wuche im radio bracht.... drum würd ich säge, plän für hüt abig sind gäh.... knutsche, knutsche, knutsche



saerli  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Heyhey Nimbini! Das esch ned wahr. dSolothurner send die richtige Schöggeler, die händ viiiel meh Fiirtäg als mer. Und in ZH het mer jo Sächsilüte und do de ander Fiirtag wo anderi ned händ.

zAarau esch Maiezug. Gester esch Beizlifest gsi, dementsprechend gsehnd alli us im Büro ;) haha!
Höt esch de Umzug. Ha sogar sZmittag müesse im Prontoshop go hole, well alles zue het.

Knutsche esch doch emmer schön :))



saerli  am 06.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

öbrigens, am 1. Mai händ mer au gschaffet!



 1 .. 325 .. 648 649 650 651 652 .. 686 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.