Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 329 .. 656 657 658 659 660 .. 690 .. 720
Proeschu  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Palchen

Oh... Cornwall "kenne" ich! Mein Vater ist fast jedes Jahr dort! Die Fotos von der Natur sind einmalig! Ich selber war noch nie da, aber die Natur ist wirklich sehr eindrücklich!



dia

nicht registriert

am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo zämme!
Ich will au wieder ferie!!! (bi zwar erst grad gsi) im august gön mir no es paar däg nach london. Juppiee, s letzt mol elei...

@palchen
Ohhh do benied ich di grad, möcht au mol gärn so e englandreis mache. Sind scho in irland go umereise, het mir mega gfalle! Ich wünsch euch e ganz schöni zyt, gniesset die ferie!!

@schaffe
Ich ha au voll kei bock me und überhaupt kei motivation.. Ich mein immer es isch fritig, aber nei, morn muess ich au nomol...

@muus
Dir au ganz schöni däg in münchen, gniess es. Dört bin ich no nie gsi, aber wenn ich e städte tripp mach, denn ziehts mi immer nach london!! ( uhhh wenn d nimbini jetzt mitliest, denn bekum ich grad kontra!!)

Aber das wätter isch jo sch....! Am sunntig gön mir uf zug ufem schiff go brunche, ich hoff d sunne kunnt glich none bitz...

Mi mittag isch jetzt denn um, ohhhh denn gohts immerno 5h bis fürobe!!!!

Lg, dia

Zuletzt bearbeitet am 12.07.12 12:54



Muus  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Muus
Ou, das tönt aber no schön!

Was meinsch iz? Dr Töff oder München? ;)



jusi  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hihi, sicher beides



dia

nicht registriert

am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@muus
Ahh mi gg isch au so e töff fanatiker!
Er het e ducati 916 und e harley! Am liebste hät er none dritti...
Ich bi nur mitfahrer, am liebste uf dr ducati, uf dr harley macht mir mi arsch immer weh nach 2h..



maslergirl  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das esch aber schön dass es do no meh Töff-Brütli hed ^^
Also noch München be ech no nie met em Töff gfrahre, bes jetzt heds erscht is Schwarzwald glängt, aber das esch traumhaft schön gsi!



Muus  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Aso mir gö nid mitem Töff uf München, sondern mitem Zug!

Dr Töff nähme mer de im Sept. für ids Tirol. :)



maslergirl  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ach sooo. Tirol esch secher super schön zom fahre! Hend er beidi en Töff oder besch du be ehm drof?
Wie vell Täg gönd er denn?



Muus  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Maslergirl: Also uf Münche gömer vo Fr - So. Ids Tirol denn e ganzi Wuche - Wellnesse und Wandere!

Mir hei (momentan) no beidi e Töff aber fahre geng z zwöit uf eim. Sowieso bruchemer ne nume für irgendwo häre, mir mache eigtl. nid eifach so Toure "nume zum Fahre". Sondern z.B. es WE is Wallis, oder zu Fründe oder äbe id Ferie.

Mi GG versuecht äbe sine grad z verchoufe, wüu er scho rächt alt isch u nid dr schnellscht... ;)



maslergirl  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Wie möched er denn das met em Gepäck?

Mer teiled üs au grad min, mol luege öb mer üs denn noch em Hochziit weder en zweite chaufed.



 1 .. 329 .. 656 657 658 659 660 .. 690 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.