Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 394 .. 720 | ||
livipivi nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Nimbini und Prinzessin : TOP | ||
| ||
cosa87 am 16.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ihr sind genial | ||
livipivi nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Viellicht bildet mir üs das denn au nur i- aber egal- jedes Mal wenn dä i mini Richtig lueget, säg ich mir: Jetzt het er mich aglueget und find mich hammer | ||
PrinzessinN nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @livipivi: genau...das isch die richtig Istellig | ||
nimbini am 16.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) haha ja ich au! ich wird ihn so richtig aflirte *g*! mann ich mach das eifach mega gern.... und min ehering muess ich sowieso allne zeige, will kollegin, wil kollegin wo de gmacht hät, isch au det und sie isch doch so stolz druf! ach ja und ich weiss, dass er amigs mis facebook-profil bsuecht, wil er hät mir was gschriebe vo vegas, also hät er es paar polterföteli und hochzytsföteli gseh und ich finde mich doch so schön uf de hochzytsbilder | ||
Kate82 am 16.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ihr sit köstlich! Es längt, wenn ihr's euch ibildet... das tuet em Ego au scho guet Aber ich wett mit euch, dass es dene Herre scho dure Chopf wird goh, au wenn si de nid dr ganz Obe um euch truure (si hei jo sicher öper anders liebs gfunde..) Zuletzt bearbeitet am 16.09.2011 | ||
Proeschu am 16.09.2011
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
| ||
dia nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Ihr sind köstlich!!!!! | ||
livipivi nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @Kate: Ja ich weiss das "Minä" öper het und happy isch und ich mags ihm super gönne- aber ebe- ich bin ja au happy. Cool isch es trotzdem - hübsch find ich ihn immerna und ich wett das er mich au hübsch findt | ||
dia nicht registriert am 16.09.2011Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hihihihi genau! | ||
1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 394 .. 720 |