Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 394 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini und Prinzessin : TOP

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



cosa87  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ihr sind genial

ich find da machet ihr guet

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



livipivi

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Viellicht bildet mir üs das denn au nur i- aber egal- jedes Mal wenn dä i mini Richtig lueget, säg ich mir: Jetzt het er mich aglueget und find mich hammer

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi: genau...das isch die richtig Istellig

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha ja ich au! ich wird ihn so richtig aflirte *g*! mann ich mach das eifach mega gern.... und min ehering muess ich sowieso allne zeige, will kollegin, wil kollegin wo de gmacht hät, isch au det und sie isch doch so stolz druf! ach ja und ich weiss, dass er amigs mis facebook-profil bsuecht, wil er hät mir was gschriebe vo vegas, also hät er es paar polterföteli und hochzytsföteli gseh und ich finde mich doch so schön uf de hochzytsbilder

ach wüssed ihr was? ich finds schön, dass mir alli soviel selbstvertraue händ! das isch nämlich nöd selbstverständlich, ich känne viel, dene fehlt das es bitzli!



Kate82  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ihr sit köstlich! Es längt, wenn ihr's euch ibildet... das tuet em Ego au scho guet Aber ich wett mit euch, dass es dene Herre scho dure Chopf wird goh, au wenn si de nid dr ganz Obe um euch truure (si hei jo sicher öper anders liebs gfunde..)

Zuletzt bearbeitet am 16.09.2011



Proeschu  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)



@Livipivi
Das esch di rechtig Istelliig! Was sell er ächt soscht mache? Dich muess mer doch aluege

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ihr sind köstlich!!!!!

Ha leider mini ersti grossi Liebi sit Joore nüm gseh... Aber ich würd öbbe glich sie und reagiere wie ihr!

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Kate: Ja ich weiss das "Minä" öper het und happy isch und ich mags ihm super gönne- aber ebe- ich bin ja au happy. Cool isch es trotzdem - hübsch find ich ihn immerna und ich wett das er mich au hübsch findt

@Proeschu jööö du bisch au e herzigi DANKE

@Nimbini: Find ich au- ich wünschti mini Schwö het nur halb so viel Selbstvertraue wie ich- irgendwie han ich die ganz Portion becho und sie defür de perfekti Körper Aber ebe- glaub ich chume under em Schnitt besser weg

@Dia: Zmal triffsch ihn irgendwo und denn isch erst recht mega! Drum nie ohne es biz zwäg mache usem Huus gah (halt ich mich zwar au nie dra)

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



dia

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hihihihi genau!
Aber ich wohn nüm in däm Dorf wo ich ufgwachse bin, er glaub scho no...
Und in dr Stadt im Usgang bin ich immer "aufgebrezelt" im natürliche rahme...
Ha ihn bis jetzt nie gseh. Und leider isch er bim letzte Klassezämekunft nid ko...
Uhhhh jetzt isch mir grad die idee ko! Ich könnt jo wieder mol eine Organisiere!!!! cool...


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



 1 .. 33 .. 64 65 66 67 68 .. 394 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.