Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 330 .. 658 659 660 661 662 .. 691 .. 720
saerli  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu, meinsch wägem Auto?

Well ichs ned guet fende, wenn es Auto so viel Geld chostet (massivi Reparaturchöste, well emmer ergend es Teili lödellet) ond en Service wo 1700.- chostet (min Service chostet 600.-). I dänk mer den eifach, dass mer sGeld gschiiter chli würde spare und för eusi Zuekunft luege, anstatt für es Spassmobil so viel Geld usgeh. Klar han ich au gern tolli Autos Aber es sell priislich vertretbar sii. Und sobald mer ghürote send chömed eusi Finanze zäme ond den gurkts mi a, wenn vo sim Geld so viel nur für sAuto druf goht.



saerli  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hehe sniffi, das wär ja mal was :))) Do würd mini Motivation mer aber scho viel Arbeitstäg schulde wo ich chönnt daheim blibe ;)

Ja im Landesmuseum esch au um dWiehnachtszit emmer so schön gsi. Das esch hüt glaubs au nüm so... Det hets en Iiisbahn gha ond Glüehwiiständ, alles esch chön belüchtet gsi... wow...



Proeschu  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
Mir sind bis jetzt fast jedesmal verregnet worde.............wäri schön mal troche heizcho vorallem isches ja nöd so warm wenns regnet.

@ saerli - es isch würklich lässig. Wons aber no bim Landesmuseum gsi isch, hetts no viel meh Stimmig gha als jetzt. Isch schade, isch äs nümm dettä. Aber Konzert sind immer de Hammer! Vorallem will mer so extrem Nöch isch....
Also Dini Motivation würd ich mal erzieh............söll die gogä schaffe und Du bliebsch liegge

Mini Düüme hesch!!!
ond ufässe dueni höt secher au, send be mine Eltere zom zNacht iglade



Proeschu  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Proeschu, meinsch wägem Auto?

Well ichs ned guet fende, wenn es Auto so viel Geld chostet (massivi Reparaturchöste, well emmer ergend es Teili lödellet) ond en Service wo 1700.- chostet (min Service chostet 600.-). I dänk mer den eifach, dass mer sGeld gschiiter chli würde spare und för eusi Zuekunft luege, anstatt für es Spassmobil so viel Geld usgeh. Klar han ich au gern tolli Autos Aber es sell priislich vertretbar sii. Und sobald mer ghürote send chömed eusi Finanze zäme ond den gurkts mi a, wenn vo sim Geld so viel nur für sAuto druf goht.

Das chani sehr guet verstoht! Wörd mer au so go! Zom Glöck hed min GG, woner es nois Auto kauft hed, chli of das gluegt... ond dasses au es gschids esch wo vell Platz hed
Händ ehr denn nochher nomeno eis oder chauft er eifach es anders?



lululuana  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

woni mini Motivation ha gseh cho bini also hantli dänne grütsch und hase düre gla...



sniffi  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu - bravs Chind mit em ufesse

@saerli - das würd mir gliich gha

De mit dä Iisbahn ich glaubs immer no s'Live on Ice.....isch amigs au mega schön dettä.............



saerli  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ proeschu

De Plan wär gsi, vorläufig nur met mim Auto zläbe, damit mer chli spared. I go jo eh met em Zug go schaffe. Verkaufe möchti mis ned, well es esch zahlt, chostet ned viel im Unterhalt und mer bruches de spötischtens wenn mer e Famlie send, damit min Schatz es Auto het zum go schaffe ;) Zudem gets scho au Momente wo mer sehr froh send, dass mer zwoi Auto händ. Es esch halt scho en Luxus wo ned selbstverständlich esch.

Jedefalls esch de Plan met eim Auto zläbe scho kei Plan me... Well min Kolleg sis Auto verkauft und das würd mim Schatz mega gfalle. Wenns finanziell passt (Versicherig und Unterhalt) chaufe mers.

s"Neue" Auto wird vermuetlich en Skoda Octavia RS sii. Het also uf Zuekunft use gseh au scho viiiiel Platz Er chostet au emmer no gnueg im Unterhalt, aber doch massiv weniger als sbisherige Auto vom GG. So händ mer es Familieauto ond er het glich au nochli es Spassmobil. Aber sobald Familie do esch, wird ich demit umefahre

Zuletzt bearbeitet am 12.07.12 15:53



Proeschu  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
@ proeschu

De Plan wär gsi, vorläufig nur met mim Auto zläbe, damit mer chli spared. I go jo eh met em Zug go schaffe. Verkaufe möchti mis ned, well es esch zahlt, chostet ned viel im Unterhalt und mer bruches de spötischtens wenn mer e Famlie send, damit min Schatz es Auto het zum go schaffe ;) Zudem gets scho au Momente wo mer sehr froh send, dass mer zwoi Auto händ. Es esch halt scho en Luxus wo ned selbstverständlich esch.

Jedefalls esch de Plan met eim Auto zläbe scho kei Plan me... Well min Kolleg sis Auto verkauft und das würd mim Schatz mega gfalle. Wenns finanziell passt (Versicherig und Unterhalt) chaufe mers.

s"Neue" Auto wird vermuetlich en Skoda Octavia RS sii. Het also uf Zuekunft use gseh au scho viiiiel Platz Er chostet au emmer no gnueg im Unterhalt, aber doch massiv weniger als sbisherige Auto vom GG. So händ mer es Familieauto ond er het glich au nochli es Spassmobil. Aber sobald Familie do esch, wird ich demit umefahre

@Saerli
Ui, en Octavia RS? de esch definitiv ned s'billigste Auto.... vom Verbruuch redemer jetzt ned, wenn dete dBremse chömed werds rächt tüür.... ond dVersicherig be so vell PS werd au rächt höch si... aber es send wonderschöni Auto met veeeell Platz!



saerli  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo i fendes au tüür. Darom muess dRächnig scho ufgo. Aber sis aktuelle Auto esch einiges türer, vorallem im Verbruch und Unterhalt........ I fendes au chli öbertrebe för es Familieauto. Aber wenns denne liet, denn chani demet läbe. Wenigstens esch min Peugeot günstig ;)

Falls es ztür werd, hoffi eifach dass em ned grad en Welt zämebricht, wenn er sAuto ned "dörf" chaufe

Zuletzt bearbeitet am 12.07.12 16:14



Muus  am 12.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hui, plötzlich ging's bei mir auf der Arbeit aber rund!

Wollte nur noch rasch allen - etwas früh zwar - ein schönes, regenfreies WE wünschen!!!

LG Muus



 1 .. 330 .. 658 659 660 661 662 .. 691 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.