Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 332 .. 661 662 663 664 665 .. 693 .. 720
saerli  am 17.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ dia

Meinsch da esch gschiit so kurz vorher no i de Lärm ine mit em Baby? Da get de grad e Früehgeburt Müesstisch villicht eifach zhinderst hinde stoh. Eventuell hesch denn eh kei Lust meh zum anes Konzert go so kurz vorem ET.

Also i verstoh di, dass di Bäretatzli grad glusted. Ich find sie au so fein. Ez hani aber grad es Paari gässe, so dasi jetz nüm mag

I cha ned so mithebe..

Sens Unique
Massive Attack 3x
The Killers (woooow, Brandon Flowers)
30 Seconds to Mars 2x (wooow, Jared Leto)
Simple Plan
Coldplay
The Roots
Gentleman
Sade (best concert I've ever seen!)
Justin Timberlake (erstundlich guet gsi)
Locolove (spiled au a eusere Hochzit)
Vivian
Lovebugs
Stefanie Heinzmann (kenne ere Brüeder, sust wäri glaub ned gange. Esch aber würklich super gsi)
Linkin Park

I glaub da wärs öpe...



dia

nicht registriert

am 17.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nei nei, ich gang au nid ans Konzärt, ha keini Bilett kauft, aber es glustet mi scho. Aber mis Mamihärz schloht höcher (besser gseit mi Verstand) wie das für die Toten Hosen...
n
Oh jooo, Lovebugs ha ich au gseh und Silbermond isch mir no igfalle...
Und dr James Morrison und d Maria Mena an dr Avo Session (gääähn, isch das langwilig gsi)!

Zuletzt bearbeitet am 17.07.12 15:46



jusi  am 17.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

snet: toll hets mit dinä tickets gklappt

haha, dia, wäisch wiä, am hosenkonzärt…

äigentlich würd ig gärn an konzärt goh, aber irgendwiä vrpass igs immer oooh dia, u2, do benid ig di…

ha noni sooo vill gseh, patent ochsner vrsuäch ig aber mind. 1x im johr live z gseh wenn si denn au spilä...

uf miner "unbedingt mol gseh will-lischtä" wär abgseh vo u2 no mana *schwärm*



jusi  am 17.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

aaaah, und mis aller erschte konzärt isch backstreet boy gsi

chömmä mir doch no ä paar in sinn... bligg mit young blood brass band, j.b.o., alice cooper

Zuletzt bearbeitet am 17.07.12 16:10



dia

nicht registriert

am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hilfeeeee Määääädels!!!
Do mis Büchli scho chli gwachse isch und mis tolle pinkige Kleid nüm goht bruch ich in 3 Wuche e neus, wenn mini Fründin hürotet und ich TZ bin.
Bin gestert no in dr Stadt gsi zum chli luege und es isch zum brüele!!!! huhuuuuu....
Bi im C&A, Feldpausch, Vögele, Esprit und Globus gsi: EIFACH NÜD!! Was söll ich azieh??? Die Kleider wo mir gfalle hän, sind nid grad optimal gsi mit mim Büchli und sunst hets nume Schrott... huhuuuuu, bi so deprimiert
Wo ka ich no go luege???? Oder au bstelle??? Nume light in the box längt nüm vo dr Zyt här...

Lg, dia



nimbini  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh nei dia, das isch dänn wohl de grossi nachteil andere schwangerschaft... dass eim churzfristig die chleider nüme passed! versuechs doch mal bi bonprix, die händ mängsich no schöni chleider, sind nöd allzutüür und die liefered im normalfall innerhalb vonere wuche.... da chasch dir was schwangerschafts-mässigs bstelle und gisch nöd grad es vermöge us... jelmoli-versand chasch au versueche, gaht mängsich au nur e wuche, chan aber au bis zu zwei mönät gah..... oder esprit versand isch i de regel au sehr schnäll....

viel glück!

lg nimbini



jusi  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh dia, so gemein ha au grad bon-prix im chopf kha, diä häi amigs no schöni umstandsmodä...

- zalando
- la redoute
- quelle
- heine
- ackermann

???



dia

nicht registriert

am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke nimbini, gang grad chli go stöbere..
Jo es närvt mi scho chli, ha dänkt es längt no bis August, aber do s Kleid 2teilig isch und obe wie e Corsage, das druckt mir alles in Buch wenn ich sitz. Bim stoh gohts guet, ich glaub ich stand nur an dere HZ... Und das Kleid will ich nid extra abändere...
Ich hoff ich find no öbbis schöns günstigs sunst gang ich mit mine Schwangerschaftshose...



jusi  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

lörrach: kilian, karstadt...



dia

nicht registriert

am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke jusi, bi la redoute gang ich au no go luege...

jo das ha ich au no dänkt, öb ich no nach Lörrach söll hüt zoobe...

Zuletzt bearbeitet am 18.07.12 10:57



 1 .. 332 .. 661 662 663 664 665 .. 693 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.