Registrieren | Suche | Anmelden |
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) | ||
1 .. 332 .. 662 663 664 665 666 .. 693 .. 720 | ||
nimbini am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @dia, häsch dänn scho so en grosse ranze übercho *g*? ja gäll, das chan meh amigs nöd beiflusse, bi de einte gseht meh relativ lang nüt und bi de anderne gahts schnäller... wichtig isch, dass du dich wohl fühlsch und de ganzi tag magsch durehebe... söll ja scho bequem si und nöd ienge! am beschte chaufsch der es hübsches babydoll-chleid, die find ich no süess und s'büüchli dörf meh ja au chli gseh, wänn mehw ürkilch schwanger isch (und nöd nur so usgseht *gröhl*) | ||
| ||
jusi am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) wenn mä bim karstadt witer lauft (richtig mc do) chömmä dört au no zwöi drü lädä wo amigs no schöni sachä häi, weiss aber d nämä grad nit... | ||
jusi am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) ah, dr schild z münchästei het doch au immer mega vill?! | ||
Piratenbraut_77 am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hoi Dia | ||
jusi am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) stücki? joggeli? | ||
saerli am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Im H&M hets sit neustem Festkleider! I ha eis gseh ime schöne Rosa, bodelang us Chiffon, Naht unter de Brust (also Platz fürs Büchli) und 1 Träger mit Blueme dra (nur 1 Träger am Kleid). Has u schön gfunde, aber mini Grössi esch i jedem Lade usverkauft gsi...... Vellecht hesch du meh Glück. Es het au no anderi gha, z.B. blau-wiss (aber über dBrust sehr chlii gschnitte )... | ||
Piratenbraut_77 am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) hab das kleid hier gesehen: | ||
binettach am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) @saerli: locolove spielen an deiner hochzeit? coool! ich find die jungs suuuuuper! die hätte ich mir auch vorstellen können als band am hochzig. | ||
cutebride1 am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hallo Dia, lug mal bi las perlitas. Sie hend nebst bruutchleider für schwangeri au festmode. Ich bi uf diä cho uf dä suechi nach Bruutschueh. S'het e filiale in Züri bim Hürlimaa Areal und eini in Aarau. | ||
saerli am 18.07.2012
Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-) Hehe Binettach | ||
1 .. 332 .. 662 663 664 665 666 .. 693 .. 720 |