Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 332 .. 662 663 664 665 666 .. 693 .. 720
nimbini  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, häsch dänn scho so en grosse ranze übercho *g*? ja gäll, das chan meh amigs nöd beiflusse, bi de einte gseht meh relativ lang nüt und bi de anderne gahts schnäller... wichtig isch, dass du dich wohl fühlsch und de ganzi tag magsch durehebe... söll ja scho bequem si und nöd ienge! am beschte chaufsch der es hübsches babydoll-chleid, die find ich no süess und s'büüchli dörf meh ja au chli gseh, wänn mehw ürkilch schwanger isch (und nöd nur so usgseht *gröhl*)



jusi  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

wenn mä bim karstadt witer lauft (richtig mc do) chömmä dört au no zwöi drü lädä wo amigs no schöni sachä häi, weiss aber d nämä grad nit...



jusi  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ah, dr schild z münchästei het doch au immer mega vill?!



Piratenbraut_77  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hoi Dia

ich hätte jetzt auch am ehesten Esprit empfohlen.

In Luzern habe ich gerade am Wochenende im Schaufenster eines Geschäfts für Umstandsmode ein schönes, elegantes Kleid gesehen (ich glaub es war sogar pink ). Aber LU ist sicher zu weit für dich, oder? Vielleicht hat's ja aber auch in deiner Stadt ein Geschäft für Umstandsmode, dann könntest du dort mal telefonisch nachfragen, ob sie auch (Abend-) Kleider führen.

Drück dir die Daumen...

LG Piratenbraut



jusi  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

stücki? joggeli?



saerli  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Im H&M hets sit neustem Festkleider! I ha eis gseh ime schöne Rosa, bodelang us Chiffon, Naht unter de Brust (also Platz fürs Büchli) und 1 Träger mit Blueme dra (nur 1 Träger am Kleid). Has u schön gfunde, aber mini Grössi esch i jedem Lade usverkauft gsi...... Vellecht hesch du meh Glück. Es het au no anderi gha, z.B. blau-wiss (aber über dBrust sehr chlii gschnitte )...

Gäll er händ kei Bernheim? In Aarau hets en Bernheim, det hets au no paar schöni. Oder ev. im Ledergerber (die händ Usverkauf) und ide Modissa... Liluca het secher au was schöns (aber weniger schön für sPortemonnaie). Hesch scho mol ide Brautkleiderbörse uf heiraten.ch gluegt?



Piratenbraut_77  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hab das kleid hier gesehen:

http://www.9months.ch/umstandsmode.htm

sie haben mehrere Standorte. Weiss allerdings nicht, welche Preisklasse sie sind.



binettach  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli: locolove spielen an deiner hochzeit? coool! ich find die jungs suuuuuper! die hätte ich mir auch vorstellen können als band am hochzig.
hab ende märz noch für sie gekocht hab für den veranstalter das catering gemacht. also "catering" tönt jetzt etwas zu gut, habe einfach spaghetti gekocht.
die frau vom backgroundsänger ist unsere fotografin am hochzig, bzw. vor dem hochzig.

LG



cutebride1  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Dia, lug mal bi las perlitas. Sie hend nebst bruutchleider für schwangeri au festmode. Ich bi uf diä cho uf dä suechi nach Bruutschueh. S'het e filiale in Züri bim Hürlimaa Areal und eini in Aarau.

http://www.lasperlitas.ch/brautmode.html



saerli  am 18.07.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hehe Binettach

Sie ist auch unsere Fotografin und unser Gast den ganzen Tag und Abend. Ihr Mann ist ein Freund von mir :) Darum habe ich den Bezug zu der Band, welche zu zweit während der Trauung spielen und am Apéro zu viert oder so ein Konzertli geben Freue mich MEGA! Aktuell sind wir noch am Lieder suchen für die Trauung. Ich brauche vier Stück...

Wo hast du denn für Sie gekocht??? haha



 1 .. 332 .. 662 663 664 665 666 .. 693 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.