Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 334 .. 665 666 667 668 669 .. 695 .. 720
sniffi  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallöchen Dia

So schön, um 15.00 Uhr Feierabend ich muss heute bis 18.00 Uhr arbeiten und es ist schon seit dem Morgen warm und stickig im Büro *wäääck* und heute Abend gehe ich noch zu meiner Nagelfrau. Verbringe also den ganzen Tag im schönen warmen Drinnen

Schön zu hören, dass es Dir mit Deinem Keks super geht hast Du keinen Badeanzug? Oder so ein Tankini, damit Du Dich etwas wohler fühlst?

Umziehen - uhh das hatten wir ja Anfang Jahr auch......bin froh haben wir es hinter uns - aber finde es trotz Stress und Aufwand auch immer wieder toll die neue Wohnung einzurichten und zu entrümpeln!

Übrigens, wir haben eine neue Wohnzimmer-Einrichtung gekauft, ein Sofa, eine Wohnwand und ein Sideboard, alles zu herabgesetzten Preisen nicht mal in Deutschland wären wir billiger gekommen, haben riesen Freude, müssen aber bis September noch warten janu Vorfreude ist die schönste Freude

lg
sniffi



Proeschu  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

ICH melde mich
Du tönsch jo wörkli super entspannt ond das met London esch jo suuuper! Vor allem sWätter! Döfemer denn es Föteli gseh vo dim Trauzüginne-Züügs? Gsehne so gern Schwangeri Ond oiche Keks macht dich ned dick, sondern nome schwanger!
Aso ich ha höt weder min 1. Arbeitstag noch 2 Woche Ferie. De Tag esch bes jetzt rächt schnell verbi gange, welli no s'eint oder ander muess erledige wo ide Ferie leggeblebe esch...



Proeschu  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Ui, du hesch aber en lange Tag... oder hesch spöter agfange? Ond nochher no zode Nagelfrau? Muemer denn dHänd (ha das no nie gmacht, aber scho mol gseh wies gmacht werd) ine sones warms / heisses Ding stecke zom härte loh? Mann, ha scho heiss wenni mer das vorstelle...
Ond ehr händ jo grad chli zugschlage bide Irichtig, aber das muess jo es Schnäppli gsi si... ond September esch jo gli, denn chasch Föteli mache ond ois zeige!
Mer düend jo au Mitti September id Wohnig zieh, ich froi mich!!



dia

nicht registriert

am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi
Wooow, tönt jo super mit dere Wohnzimmer ihrichtig. Mängisch gits au bi uns tolli Schnäppli, aber an die muess me ane laufe...
Ich bin au froh, wenn das ganze Zügle verbi isch. Mir löhn zwar zügle, aber ipacke müen mir glich alles und denn no putze!!!! Ohhhh jeeee, mir müen ebbe alles mache lut Vertrag. Und mir hän so vill Fänster mit Lamälle und es isch e Dachwohnig, d.h die Fänster sind ziemlich hoch!! Mir hän mol es paar Oferte mache loh, aber das isch mir eifach z türr. Isch grad chli vill mit Kinderzimmer kaufe und zügle loh...

@Proeschu
Ohhh sind ihr furt gsi in de Ferie??
Uiii ich wünsch dir nochträglich no alles Gueti zu dim Geburtsdaag!! Hesch din Daag könne gniesse??
Mhhh Föteli vo mir, ha nume es Gruppeföteli per Mail beko, aber ich will nid, dass me die andere seht und weiss nid, wie ich das ka abdecke, dass nume ich druf bin. Aber do ich e schwarzes Kleid a han, seht me mi Babybuch gar nid...



dia

nicht registriert

am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi
Nei, ha kei so Tankini oder so öbbis... Und extra ein go kaufe will ich au nid...
Eifach mich überwinde wär am eifachste... Anderi hän so e dicke Buch und sind nid schwanger...



Proeschu  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Danke schön!
Ha met mim Ma ond minere beschte Fröndin ond dere ehrne Eltere (sie händ es Boot) min Geburi ofem Zörisee verbrocht - esch herrrrrlich gsi!
Das metem öberwende wörd mer au so go.... aber eigentli esches jo scho doof, dass mer sich ned möchti zeige metem Schwangerschafts-Buuch, aber anderi omelaufed ond ned schwanger send aber usgsehnd als wärets..... aso ich wördi mer so es Takini-Oberteil chaufe... ergend es Noitrals, denn chasches (wohrschindli) guet kombiniere met dem wo du scho hesch
Mer send metem Zelt zBrunne direkt am Vierwaldstättersee go campe - händ super Wätter gha ond send go wandere, go Velo fahre ond einfach go bädele



saerli  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Liebe Dia

Es freut mich, dass es euch gut geht :)
Ich bin ja nicht schwanger. Aber ich wurde in den letzten Wochen mehrmals gefragt ob ich es bin... Offenbar sehe ich schwanger aus????? Ich versuche mich nicht darüber zu ärgern. Ich weiss, dass ich ein Ränzli bekommen habe, aber mit ener 36 und einem Ränzli muss ich doch nicht gleich schwanger aussehen???? OOOOOOh ärgert mich das
Vorallem, wenn einen so viele darauf ansprechen, kommt ungewollt das Gefühl, haben sie wohl recht?? Aber es sollte doch nicht sein, ist doch gar nicht möglich, wie kommen die darauf? Ich habe letztens sogar einen SS Test gemacht, weil mich alle so verunsichert haben.

Heute sind meine 3 Paar Schuhe von LitB gekommen. Das ist "fast" wie London Shopping, nur weniger anstrengend. haha

Viel Spass beim Karton packen. Nach der Hochzeit nehme ich mir mal Zeit zum grümpeln :) Ich bin froh, wenn ich nicht so schnell wieder umziehen muss :)



PrinzessinN

nicht registriert

am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Welcome back. Schön dass ihr eure Zeit zu zweit nochmals richtig geniessen konntet und dir London gefallen hat. Ich find die Stadt auch super .

Ich war am Samstag ja in der Stadt wegen Schuhen usw. schauen. Hab also keine roten Schuhe gefunden, die mir gefallen haben. Entweder hatten sie viel zu hohe Absätze...oder sie waren so "normal".

Mein GG hat mich schon gefragt, was ich jetzt anziehen werde...und ich weiss es immer noch nicht. Zum Glück hab ich noch knapp 2 Wochen Zeit



sniffi  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia

Du seisches!!! Wie Proeschu seit, Du bisch schwanger und nöd dick - und so än Babybuuch dörf mer hüt au ruhig zeige. Bin grad am Samstig i dä Badi gsi, hett das viel schwangeri Fraue ume und so äs Tankini chan mer au guet nachherno alegge, han scho paarmal eis wellä chaufe aber für grösseri Oberwiitene giits das irgendwie nöd

Das mitem putze lah und dä Priise isch scho grad happig wenn alles zämä chunt. Ihr hend hoffentlich Hilfe bim Putze?

@proeschu

Bin scho siit am siebni am schaffe aber mir hend hüt Schalterziit bis am sechsi *ächz* bin also scho froh, wenn Fiirabig isch. Ja genau, d'Hände chömed i dä Härter inne - es gaht zwar mit dä Wärmi aber i dä Wohnig isch es denn ja allgemein chli heisser und hüt Abig würd ich lieber ä Rundi gogä schwümme als nomale 2h gogä Nàgel mache
Eui Ferie tönet ja richtig erholsam mir hend i zwei Wuche au endlich Ferie - freu mich riesig, mir gönd e Wuche id Berge gogä wandere und ei Wuche simmer denn diheime!!!! Hoffe uf schöns Wetter



Proeschu  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli

Ou, das esch jo gar ned nätt, dass dich so vell druf aspräched.... fende das unverschämt... dänke amigs, bimene Maa seid mer jo au ned grad öppis, wenns Ränzli chonnd... soooo doooof
Chasch jo säge, segsch di scho am vorbereite för de Winterspäck, dass denn secher ned chalt hesch... (wett der jo ned z'nöchträtte met dem)



 1 .. 334 .. 665 666 667 668 669 .. 695 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.