Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 334 .. 666 667 668 669 670 .. 695 .. 720
dia

nicht registriert

am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli
Ohhh nein, wieso fragen Leute so sachen??? Ich würde mich das nie trauen, wenn man wirklich nicht sicher ist ob mann schwanger ist oder nicht. Mich hat das auch mal eine gefragt (nachdem ich 4kg abgenommen habe) war natürlich ein totaler Frust für mich!!!!!
Aber hey, einfach nicht hin hören, grösse 36 ist ja schon super und weibliche Formen finde ich ganz schön, finde solche Hungerhacken gar nicht schön...
Das tolle ist dass ich von Körbchen B zu D gekommen bin! Die Augen von meinem GG glänzten, als ich aus dem Victoria Secret kam....hehehehe

@Proeschu
Oh schööön... ich liebe es auch zu campen. Wenn dann der Nachwuchs da ist, werden wir auch ein Hauszelt zu tun, habe als Kind auch immer Camping Ferien in Italien gemacht, war für mich am töllsten. Möchte mit einem kleinen Kind nicht fliegen und ganz auf Ferien verzichten möchte ich auch nicht!

@PrinzessinN
Oh nein, gäll, wenn man Schuhe BRAUCHT, dann findet man keine, aber sonst lauft man immer an welche an. Ich werde heute meine Schuhe mal posten (hier in diesem Thread) evt gefallen sie dir, und ich kann sie dir ausleihen... Die Absätze sind nicht so mörderisch wie sie aussehen, die einten haben vorne Plateau, dann sind sie sehr bequem... Aber sie sind pink, rote habe ich keine!!



saerli  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha Proeschu
Nei also schlimm esch es würklich ned. I ha eifach es chlises Ränzli gäg Obe, vorallem en Blähbauch. Am Morge esch de Buuch no ganz flach. Wenns so heiss esch hani gärn fiini Kleidli a. Die meiste händ en Naht unter de Brust und ab det esch es fallend, also wiit um de Buch. Das engt ned i und esch mer wohler als Jeanshose. Ergendwie händ eifach alli sGfühl, dass mer so Kleidli nor aleit, wenn mer schwanger esch. pffff :)



dia

nicht registriert

am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu
hahhahaha, dä Spruch isch guet!!!



Proeschu  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Oh, wandere ide Berge tönt guet! Wo gönd ehr denn here? Das metem Takini hani gnau us dem Grond lo sii loh... gseht seeeehr komisch us bi mer....

@Saerli
Oje, das god jo gar ned... so Chleidli fendi super, nome gsehts bi mer wörkli us, als wäri schwanger, well die so komisch gschnitte send ond met vell Oberwiiti ged denn das en komische Ablick

@Dia
Hihi, din GG esch loschtig... möcht gar ned dänke, wie das bi mer mol werd.... be scho zemli guet bouet ond so wörkli vell gschiids heds jetzt scho nömme....



sniffi  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu
mir gönd uf Schruns in Montafon - gönd jetzt scho z'dritte Mal is gliiche Hotel, es gfallt üs uh guet dettä!!!

ohhjaaa das mit dene Chleidli kenn ich zu guet - bin au sehr guet baue und gsehne au immer hochschwanger us..........hett aber zum Glück no nie öpper was gseit....



jusi  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hei diaaaaaaaaaa (war das laut genug?! :biggrin)

schön, dass es dir so gut geht… ah stimmt, die neue wohnung wartet ja schon hihi, trotz zügelstress viel spass und vorfreude



jusi  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@tankini: ha au oft so ein a, würd mi mit mim "buchi" nit in ä bikini trauä bon prix und glaub la redoute het no tolli, döt cha mä d grössi so wählä, dass es sett für oberwiti, buch und was au immer no passä...



dia

nicht registriert

am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Hahahaha, jep isch lut gnueg, ha di ghört!!!
Ich ka vonere kollegin ihre tankini mol usprobiere, mol luege öbs passt und ich mi no chli ka go abkühle, möcht au wieder 1x pro wuche go schwimme...



Schlumpf79  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo zäme

oh han ich hüt heiss gha, üse chli Schatz hets hüt au ned gfalle, het viel brüelet und dNächi bruucht. Was ja au ned grad abchüehlend gsi isch! Aber mer macht alles drfür dass es de chli Schätz guet gaht. Zum Glück hets jetz bi üs in Kriens abküehlt met emene Gwitter. Isch schön, wieder mal imene chüele Zimmer izschlafe

Schön, dass es dier so guet gaht, Dia. Gniess die Bewegige vo üchem Keks. Ich han das sooo gliebt, bis zum Schluss. Er het zwar allig sies Fudi i mini Rippi drückt (was nu recht schmerzhaft chan sii), aber wenn ich de allig mitem gredet han, heters wieder weg ghebt - für es paar Minute
Heb de Sorg bim zügle, und mach ja nid zviel. Mer hend ja au nu idr SS züglet, hei isch das herrlich gsi, wemmer fast nüd het müsse mache



Lula  am 20.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia: bi fashionwear24.ch settisch ou öbis finde.



 1 .. 334 .. 666 667 668 669 670 .. 695 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.