Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 335 .. 667 668 669 670 671 .. 696 .. 720
Proeschu  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Schlumpf

Oje, wenn denn de Chli no wott so schön kuschle, denn chani mer no vorstelle, dass das ned grad en cooli Sach gsi esch... aber secher wonderschön
Bi ois heds zwor ned gwitteret, aber es hed doch seeehr abküehlt.. ond höt Morge voll de Nebel...

Zügle während de Schwangerschaft esch secher no "schön", wemmer wörkli nüd döf mache ond döf zueluege, wie sich anderi düend abrackere... voll en gueti Taktik



PrinzessinN

nicht registriert

am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Cool, bin gspannt uf dini Schueh



nimbini  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey ladies

mäld mich doch au wieder emal, obwohl ich ja nüme so hüüfig da inne umeschwirre! s'thema hochzyt isch für mich ja scho lang nüme spannend, aber au die andere themene da inne passed momentan so gar nüme zu mim momentane läbe, im gägeteil, gwüssi themene da inne mag ich nüme ghöre und darum hani mich au chli zrugg zoge und luege nur no sporadisch da inne...

aber i dem thread mäld ich mich doch gern mal wieder.... bi mir gahts momentan e chli drunter und drüber... im private wie au im gschäftliche.... ich freu mich aber sehr, adss ich am samschtig ändlich mit mine mädels zwei wuche id usa dörf, chans chum erwarte... de abstand zu allem und jedem wird mir sehr, sehr guet tue..... und wänni zrugg bin vo de ferie, wird ich ändlich min job künde... s'isch vieles passiert i de letscht wuche/mönät und ich biss jetzt no dure bis ändi jahr, dänn gits au no en fette bonus und mit dem gang ich dänn für 4-6 wuche allei go reise.... ziemlich sicher uf hawaii! und dänn suechi mir für feb/märz en neue job......

@dia, iiihhh london.. und dänn no bi 30 grad lieber du als ich... aber schön, dass es eu gfalle hät und ihrs händ chönne gnüsse! wägem bikini: hör doch uf!!!! ich han au kei top-figur (und han scho gar nöd d'usred, dass ich schwanger wäri, hehe) und ich gange trotzdem id badi, isch mir doch scheiss egal, was anderi säged und dänked! ich freu mich sogar uf d'poolparties in las vegas woooohoooooo!!!!! also los, ab in bikini und zeig din babybuuch... isch doch öppis schöns... und bisch eh nöd die einzig schwanger, die sind momentan zu tausende ume, isch e richtigi invasion........ also go for badi *g*

@prinzessin, gib dir dänn no antwort uf dis mail, sorry, gäll, han dich nöd vergässe....

@sniffi, freu mich uf euse mädelsabig, au wänns no en monat gaht.....

lg
nimbini



sniffi  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini

Freu mich au und sorry nomale wegem verschiebe - super klappets hüt imene Monat. Bi Dir tönts ja nach viel Veränderig. Magsch denn verzelle am Mädelsabig? Finds super, dass Du luegsch wegem Job. Ich han au müässä merke, dass än nervige Job recht viel uslöse chan und dass s'Lebe für so öppis eifach z'churz und zu schön isch. Es gaht immer wieder äs Türli uf



nimbini  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, isch doch gar keis problem! chan eu dänn defür vo vegas chli vorschwärme, hihi! ja ich bin tatsächlich ime veränderigsjahr, aber ich finds guet, mir passts eso.... und bin au froh, wänni dänn de job da los han und dänn mal luege, was sich nächst jahr so uftuet für mich.... aber ich bin zueversichtlich!

lg



Proeschu  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Schön, weder mol vo der z'läse! Ond ich froie mich för dich (tönt jetzt das chli blöd? ) dass du duesch chönde! Well du jo scho länger dra besch
Ond Ferie töned au guet... obwohl ich bi der emmer sGfühl ha, du segisch emmer ide Ferie aber ich gönne der das! Ond dass de FETTI Bonus denn bruchsch zom go omereise - ond nochher fendemer denn scho en Job för dich!
Ond Mädelsobig esch no besser.... wo ond wenn?



sniffi  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - ja isch guet - vorschwärme isch immer cool da chan ich mit üsne Bergferie ja überhaupt nöd mithebe *zwinker* aber mir freuet üs au und vorallem uf d'Erholig!!!!



cosa87  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
ich find dini istellig super.. eifach das da mol wieder gseit isch..
gnüsses..

wenn ich din erste text so tue dure lese gseh ich öbbis trurigs aber au öbbis schöns..

wünsch dir ufjedefall das alles so chunt wie du dir da vorstellsch...

Hawai... aaahhh wett au... :)



nimbini  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, nei das tönt gar nöd doof! im gägeteil.... ich han halt bis jetzt irgendwie chli ghofft, dass sie mir kündet, aber das werded sie eh nöd,a lso machis sälber... aber vorher will ich no profitiere.... die chönd mir alli mal da... min arbeitskolleg kündet vermuetlich dänn au im gliche monat wie ich und dänn händs eh verlore, hahahaha sie händs nöd andersch verdient..... und nei, ich bin nöd immer i de ferie, bin jetzt 4 mönät nöd gsi, drum dörf ich au wieder mal aber wänni zrugg bin, gangi zwei mönät spöter dänn nomal... es isch scho so, mini reisli nähred mich momentan rächt.... ich bruch das eifach! so weiss ich aber wenistens ändi jahr, wo mis geld anegflosse isch

@sniffi, bergferie isch doch au schön! jedem so, wie ers gern hetti.... wichtig isch d'erholig und dass es eim gfallt, wie meh sini ferie verbringt....

@cosa87 oh ich danke dir vielmal ich bin mer sicher, es wird alles guet cho... es gaht mer au momentan nöd mega mega schlächt, so isch es nöd.... aber s'isch eifach chli viel passiert und ich bruche de abstand! vor allem wirds mer dänn afang jahr guet tue, wänni wieder mal es paar wuche ganz allei chan verreise.. das isch die letschte jahr würklich z'churz cho und ich bruche das eifach und darum isch es echt wieder emal fällig.....



Steph

nicht registriert

am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Das duet mr leid für Di, dass im Momänt alles drunter und drüber lauft.
isch nid toll, das ha ich vor 2 Johr ka. I ha uf das gwartet, dass die mir künde, aber es isch den au eso gsi, dass ich den dr Schritt zur Kündigung gwogt ha.
Ich ha kei neue Job ka und ha nur 2 Monet zyt ka zum öppis sueche, ha Glück ka und öppis gfunde.
Es isch nid eifach, aber i verstand das und ka das sehr guet noch vollzieh.
Ich wünsch Dir viel Kraft, kunnt sicher alles guet, emel sicher besser wie jetzt.
Und den vor allem ganz schööööniiiii Feeeeerieeee gniesses und los drs richtig guet goh !

@me: Ich bi au langsam am lide. Es isch alles schön, die ganz Hochzitsvorbereitige aber i ha dr grösser drang nach de Ferie. Ich ha im Januar die letschte ka und i merks jetzt langsam scho, dass es jetzt eifch nötig wird. I schaff no bis am Fritig am 12i, aber i kas kum erwarte, es goht eifach nid vrbi........ I freu mi wirklich sehr uf dHochzit, bi aber au froh, wenn das ganze umme isch und mir in unseri Ferie könne goh!



 1 .. 335 .. 667 668 669 670 671 .. 696 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.