Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 336 .. 669 670 671 672 673 .. 697 .. 720
jusi  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha, dia, scheisse… isch jo blöd mag dä chäibä zischtig hüt au äifach nit
aber schön, dass es öichem spätzli guät goht hoff es blibt so…!



angiyves  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Dia:



dia

nicht registriert

am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke, danke...
Ich finds toll, dass ich euche Nomidaag versüess mit mim Lacher...



dia

nicht registriert

am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angiyves
Bisch hüt am halb 4ri im Gschäft???



angiyves  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir sinn ab de 3 am Rhy... Morn wäre mir sicher umme



dia

nicht registriert

am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ok, kum morn verbi...
Gniessets am Rhy!!!



angiyves  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
ok, kum morn verbi...
Gniessets am Rhy!!!


Juhuuuu

Danke



nimbini  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, danke danke, s'chunnt guet! ich bin positiv igstellt! und ja, mir wird s'reise allei definitiv guet tue... heisst ja nöd, dass mir min maa nöd wird fehle, aber ich bruche eifach mal wieder die zyt für mich.... ich vermiss es soooo fescht... es reisli nur für mich! han au zwei kolleginne, wo mich wänd begleite, hanig seit, villicht 1-2 wuche, aber minimum zwei wuche muess ich allei si.... tue und lah, was ich will... voll ego si, eifach herrlich

und danke für dis gschichtli! usgrächnet hüt bi dere hitz!!! ich wär glaubs usgraschtet... und hett min maa sicher au mega zämegschisse *g* da hetti also gar kei geduld gha... du armi! hoffe, chasch jetzt am fiirabig chli obe abe cho und häsch d'möglichkeit, dich chli abzchüehle.....

@steph, so gahts mer au, bin total unterforderet und han praktisch kei arbeit! aber ich han zum glück immer hunderttusig idee und verbringe so praktisch die ganze täg im forum... und ebe, hüt gangi z.bsp. au am 4i, wil ich zum coiffeur muess.... mir müend aber zum glück kei stunde ufschriebe, drum chumi sit wuchene eh nüme uf mini zyt... aber scheiss drauf! ebe und suscht sölleds mer künde.... ich wär ene sogar no dankbar

@prinzessin, chum doch eifach au no mit



PrinzessinN

nicht registriert

am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: mit uf hawaii? wär no was führ mich nöd in versuechig. aber ich bewundere dich...allei reise...ich weiss nöd, ob ich de typ für das bin. glaubs eher nöd...also so de ganz tag düre, das wär mir glich...chan mich guet beschäftige und ebe...voll de ego si und uf niemert rücksicht neh...mache was me wot. was ich s "schlimmste" finde...allei esse. ich chan das irgendwie nöd.

aber zit für sich...das find ich super. mues ich au wieder mol ha...tuet ebe scho guet



dia

nicht registriert

am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Do wie versproche mini Schueh!
D pumps sind glaub im 37 die andere im 38! me sehts nüm so guet...
Falls es Paar willsch probiere, seisch es eifach...

Lg, dia





 1 .. 336 .. 669 670 671 672 673 .. 697 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.