Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 336 .. 670 671 672 673 674 .. 697 .. 720
Schlumpf79  am 21.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: schön, gaht ücher Prinzessin guet! Das sind immer die schönste Nachrichte!!!

Zuletzt bearbeitet am 21.08.12 20:57



layonie  am 22.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia du bisch eifach schwanger... mir passiered ständig so Sache... aber immerhin häsch immer ä Erklärig für so Missgschick und niemerts isch dir bös. GG streichlet mir dänn amigs über dä Buch und grinset...



PrinzessinN

nicht registriert

am 22.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Wow...das sind aber tolle Schuhe...
Nur das mit dem Probieren könnte noch schwierig werden



Steph

nicht registriert

am 22.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini:
Jo es isch mega miehsam, bi jetzt au viel mehr Online im Forum, ebbe ha jo jetzt Zyt, ha jetzt au scho es zweits Stärnli beko chchchchc
Jo mir Stämple aber ich ha trotz allem no über 50 Überzyt. Morn und am Fritig mach ich am 13.00h füroobe und den ha ich 15 Daag Ferie, herrlich

@Dia:
Voll geili Schueh, gits die au in Blau? Hätte guet zu Mim Polteri Outfit passt
Hesch gester no e guete füroobe ka, oder isch dr no mehr passiert?

@me: puhhh, gester ha ich im mim Büro 37 grad ka und das ohni Luft. Jetzt ha ich agfrogt, ob mir nid wenigstens Ventilatore könne go kaufe.......! Jetzt ha ich dErlaubnis beko für grad 10 Stück zum go hole! Immerhin, will mir händ jo nachem Umbau nid mol e Kima ibaut beko!

Zuletzt bearbeitet am 22.08.12 09:00



dia

nicht registriert

am 22.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@PrinzessinN
Würd se dir sunst gärn schicke, falls de nid fündig wirdsch... Für di mach ich das!

@Steph
Kei Ahnig, öbbs die au in Blau gäh het, mini Auge gsehn nume PINK!!! Hahahaha
Aber sie sind vom letzte Joor...

Bi mir isch alles wieder guet, ha mi gestrig Daag guet umebrocht ohni no irgendöbbis und hüt ha ich au guet agfange... Ich hoff das bliebt, sunst wärdet ihrs sicher mitbeko...

Lg, dia



Steph

nicht registriert

am 22.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ok, trotzdem mega tolli Schueh

Ok, dass freut mi.Super, heshc guet agfange, bliebt sicher so

lg



nimbini  am 22.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, you are very welcome ich gange halt sehr gern allei go reise, wänni chan tue und lah, was ich will.... und kei rücksicht muess näh! und as allei ässe hani mich während mine reise au gwöhnt... ich gnüss es sogar sehr, mal allei ime resti z'hocke oder es picknick mitnäh oder so.... aber da i de schwiz chani das also au nöd! bi mir isch ebe die zyt für mich i de letschte mönät/jahr au viel z 'churz cho, drum bruchi das jetzt eifach wieder emal..... übrigens, was suechsch für pinkigi schueh? söll ich dir was bringe vo de usa?

@steph, wow 50 überstunde? das hani also no nie anebracht, im gägeteil... ich bin im minus! aber mir müend ja nöd ufschriebe, suscht wär das min tod ich muess ja jetzt au nur no drü täg schaffe und dänn hani zwei wuche mini rueh.... und dänn künde, wänn alles klappt!



Steph

nicht registriert

am 22.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo wenns bald so witer goht und ich immer friehner gang und suscht kompensier, den binni den au mol im Minus aber ebbe jetzt no 3 Daag schaffe und den hämmer ferie



nimbini  am 22.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@steph, yeeeees mega cool und ich würd säge, mir händs eus verdient



PrinzessinN

nicht registriert

am 22.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Ohhh Danke, lieb von dir. Meld mich bei dir, falls ich deine Schuhe probieren möchte. Geh heute über Mittag nochmals kurz nach Schuhen schauen.

@nimbini: Ich hans erst gester wieder denkt. Jetzt hani denn paar Täg "sturmfrei", wil min GG mit sine Jungs weg goht und han mi scho gfreut gha, Zit für mich z ha...nüt z mache usw. Aber woni i mini Agenda glueget han...ich mues unbedingt bi mim Mami verbi...sust gsiehni sie erst gege Endi Sept. wieder. Das isch mega lang...drum gheit das au is Wasser...gurkt mich scho chli a...nöd zum mis Mami gseh...aber han denkt, ich chön die Zit ohni min GG für mich gnüsse.

Verstoh dich also sehr guet...ich bruch glaub au eifach Mol so en Ego-Trip.

Hmm bisch du denn vor em 1.9. wieder zrugg? Glaub, das langet nöd...aber lieb...Danke für's Agebot



 1 .. 336 .. 670 671 672 673 674 .. 697 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.