Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 34 .. 66 67 68 69 70 .. 395 .. 720
Seechind84  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Schön, dass wir uns bei R.T. einig sind. Ich glaube der kennt jede ehemalige Schülerin am Ausschnitt. An W.E. hab ich gar nicht mehr gedacht. Und an P.D. erst. Nichts mehr hören, nichts mehr sehen, aber noch Schule geben..
Hmm, Reallehrer, ich glaube das war B.L.



nimbini  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja ich glaube, es isch irgendwas kaputt gange udn er hät müesse flicke und sie hät ihn so müesse hebe.... a sim knackarsch!!!!! damn, wieso passiert mir das nöd?!

@prinzessin, hehe ich han im fall kei ahnig! aber de woni hüt gsehn, hät früehner au so en geile arsch gha, ich hoffe, er hät de hüt no



nimbini  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh scheisse, wobi ich han mal es paar bilder gseh im fb vo ihm und han gfunde, er gseht besser us.... aber ich lahn mich halt überrasche, bin gspannt, wird langsam chribblig



Seechind84  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich hab P.D. gemocht. Meine Gotte war in seiner 1. Klasse als Klassenlehrer. Er hat sie sehr gemocht und ich hatte es sehr gut mit ihm. Ich war aber halt eben auch gut in Mathe und das war sein Fach.
Die Hörschwäche (und am Schluss auch die Sehschwäche) war mein Glück in Physik..
Wusstest du, dass er vor ein paar Jahren verstorben ist? Hat mich sehr getroffen.



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Ich druck dir de Dume für hüt Obig...bin gspannt, was du denn verzellsch

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

haha, ja ich au! villicht luegt er mich ja nöd emal a nei nei, macht er eh, er hät mer scho im fb gschriebe, dass er sich freut, ich zgseh



PrinzessinN

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jo also...de typ chans chum erwarte, dich z gseh....

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



nimbini  am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hui jaaaa, bin scho ganz hibbelig! muess mich jetzt dänn go style und umzieh

wünsche allne es happy weekend und ich verzell eu dänn, hihi!

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 16.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke gleichfalls nimbini und gutes styling...
Der wird sicher Augen machen, hihihihi
Wie sagt man so schön, schauen kann man, gegessen wir zu Hause (oder so ähnlich)

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



livipivi

nicht registriert

am 18.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Mädels, also üsi Hochziit wo mir iglade gsi sind isch Hammer gsi- Party bis am Morge früh und s Bruutpaar het sooo gstrahlet. und Min Ex het echt möge luege- also es paar mal han ich ihn verwütscht wo min schatz und ich uf de Tanzflächi am umewirblä gsi sind und mir hends ja soooo lustig und schön gha, da het er scho möge luege.
Also ERfolg uf de ganze linie Aber er isch au mega flott gsi und mir hends au mit ihm u lustig gha

@Nimbini,m wie isch es bi dir gsi???

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 .. 34 .. 66 67 68 69 70 .. 395 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.