Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 341 .. 679 680 681 682 683 .. 702 .. 720
Vikunija  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ladies, ich han de November grad nid ganz im Chopf, han na d Taufi vo min Göttibueb und en 30 Geburi sicher, anunschte bini mer nid sicher und muss zerscht dihaime luege. Das isch na biz zu wiit weg zum uswändig wüsse...



dia

nicht registriert

am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gsehsch, doch e blinde passagier!!!
Uhhhhj evt e stripper???



Proeschu  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

saerli:
Proeschu i be au es Aargauer Meitli :) Chöned de sust zäme fahre

Daaas tönt jo scho besser



Vikunija  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Luschtig, de mümmer aber unbedingt luege, das mer es Datum finded wo au am Haesli84 gaht.....
...nimmt mi also scho wunder!!!



nimbini  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ui ja, wänn s'häsli en stripper isch würdi säge "YOU ARE VERY WELCOME TO JOIN US"

@sniffi... ja genau... winterthur, ganz vergässe, hahaaaaa!!!!

ladies was lauft mit eu? sind ihr überstellig, wil fritig isch? ich bin doch die einzig, wo chan überstellig si! VEGAS IS CALLING! morn um die zyt hock ich im flüger

Zuletzt bearbeitet am 24.08.12 12:00



dia

nicht registriert

am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mir hän gnueg so Fudischuppe im Glaibasel, irgend eine isch sicher s Häsli84....

Ich finds eifach toll, dass hüt wieder mol so vill do inne sind, gar nid wäg Fritig. Denn die armi dia muess morn schaffe und benieded d nimbini gaaaaaanz fest!!!!!



nimbini  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia muesch nöd nidisch si, bisch ja erscht grad gsi! jetzt bin ich weider mal dra ich nimm dänn defür en drink uf dich... oder zwei, oder siebe, oder zäh



dia

nicht registriert

am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jo hesch jo rächt! Ich göhns dir jo...
Gärn, nimmsch es paar Drinks uf mi. Ich mag eigentlich sehr vill verliede, aber wenn de jetzt 10 uf mi nimmsch, denn würds mir glaub nüm so guet go..... bi nüm trainiert!!



nimbini  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hihi ich bin ebe gar nöd trainiert... trinke ja erscht sit es paar mönät wieder ab und zue was, wänni gluscht han... aber in vegas lahn ichs definitiv krache... da lieged scho es paar drinks frü dich drin... und suscht verteil ichs eifach uf die 6 täg



PrinzessinN

nicht registriert

am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

so wie ichs im doodle gsiehne, wirds schwierig, dass es allne goht

wünsche eu allne en guete!

Zuletzt bearbeitet am 24.08.12 12:22



 1 .. 341 .. 679 680 681 682 683 .. 702 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.