Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 341 .. 680 681 682 683 684 .. 702 .. 720
sniffi  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - Du häsches ja scho schön gnüsses und bring doch no bitzeli Wärmi hei - bin nunig in Herbststimmig

@Dia - kennsch nur grad s'Tibits?

no e Wuche und denn han ich au endlich FERIE!!! Jupiieeehhh



lolo  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hola guapas

ich han hüt frei und bin brutal verkateret vo geschter zaabig. mir sind wie fascht jede abig am badener stadtfescht gsi (bade isch imfall au en brutali wältstadt ) und händ geschter eigentlech welle ufem schloss stei go hürate. s`hätt aber so viel lüüt gha ide stadt dass mr dänn direkt zum platz sind wo de DJ ufgleit hät womer händ welle dezue go abtanze.

mir händ chöne a dem fäscht euse fehlendi abig vom hochzitsfäscht super nahhole wil mr immer wieder bekannti und fründe troffe händ, wo eus gratuliert händ (amigs sehr atrunke und seehr emotional ) und immer eis gegacker losgange isch wenn ich mini ring zeiget han. eus hät das beiden total guet tah

also wer nomal wott hürate, mir schaffets villicht au no:

http://www.aargauerzeitung.ch/dossiers/s...unden-125055894



Steph

nicht registriert

am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Ich wünsch Dir ganz schöni Ferie, e super Aufenthalt in Vegas

@Dia: Dir wünsch ich trotza allem, dass de morn muesch schaffe, e super Wuchenänd.

@sniffi: Dir au ganz schöni Ferieeeeee, gniess es

@ lolo: Wünsch dr Gueti Besserig, Tee trinke

@ allne morgige Brütlis: e Super Hochzyt, vieli Emotione wünsch ich Euch, mached sBeschte ussem Wätter, kunnt guet.

@all: Allne e guets, schöns weekend trotz Rägewetter.

@me: händ eigendligg am Samschtig an Rheinfall welle, aber Wätter isch nid so super und jetzt gömmer halt mit de Kiddys vo minnere TZ ans Römerfest.

Ich ha jetzt füroobe und au Feeeerieeeee yes! Isch Zyt worde.

Guety Zyt Ladys.

Muaaaahhhh



nimbini  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, jaaaaa mach ich dir i dem fall au schöni ferie, wänns eso wiit isch und gnüss es!

@lolo, bin am mittwoch au gsi, min maa isch ja vo de umgäbig! bin aber nüechtern hei... muess mer mini chräft spare für vegas.... DET gits sicher de eint oder ander hangover! aber gueti besserig i dem fall

@steph, danke dir vielmal! dir wünsch ich au ganz tolli ferie und es wunderbars hochzytsfescht! gnüss es und suug jede momänt in volle züg uf!



Steph

nicht registriert

am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@sniffi, jaaaaa mach ich dir i dem fall au schöni ferie, wänns eso wiit isch und gnüss es!

@lolo, bin am mittwoch au gsi, min maa isch ja vo de umgäbig! bin aber nüechtern hei... muess mer mini chräft spare für vegas.... DET gits sicher de eint oder ander hangover! aber gueti besserig i dem fall

@steph, danke dir vielmal! dir wünsch ich au ganz tolli ferie und es wunderbars hochzytsfescht! gnüss es und suug jede momänt in volle züg uf!


Dangge wirdi mache



dia

nicht registriert

am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi
Also vo de Restaurants scho und sunst eifach no d shoppingstross...
Mis Mami het mol in Wiesendangen gwohnt, wäg däm bin ich au scho in dinere Wältstadt gsi!

@Steph
Danke vill mol und dir ganz schöni Ferie (bi zwar scho z spot) gniess es und bis bald...

@lolo
Uhh gueti Besserig. Ha scho lang nüm e Kater ka.... Nimmsch s Wucheänd chli ruhiger! Cooli Idee mit nomol hürote ufem Schloss!



jusi  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

uh, do gits jo immer meh suuuper! ha mi grad no in doodle iträit…

steph/ dia: cha dr doodle süscht au übernäh… wiä dir wait…

dr 3.11. wär dr hammer, denn isch im chlibasel chällerabstieg

nimbini/steph: wünsch öich schöni feriä!!!

lolo: hihi, "gute besserung"



sniffi  am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia - uiihh Wiesedange - mir wohne grad i dä Nöchi vo dettä

@steph- ich wünsche Dir au ganz tolli Ferie und ganz es tolls Hochziitsfest

@nimbini - danke mach ich freu mich ufs Wellnesse und d'Entspannig, bruchs dringend!!!

@lolo - gueti Erholig



dia

nicht registriert

am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Guck, ha dir e PN gschickt...



PrinzessinN

nicht registriert

am 24.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia: Du muesch glaub de Doodle nomol usfülle/update.

@Steph: Schöni Ferie und es wunderschöns Hochzit! Gnüss es!

@nimbini: Lohs krache in Vegas baby



 1 .. 341 .. 680 681 682 683 684 .. 702 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.