Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 343 .. 683 684 685 686 687 .. 704 .. 720
Vikunija  am 27.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Isch au itreit! Super!

@sniffi: Herzlichi Gratulation und viellicht klappeds ja glich na das du chasch cho!!



sniffi  am 27.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Eu ich tuens mir mal iträgä und melde mich sicher vorher no öb ich au chan cho. Wäri scho cool zum Eu mal ztreffe



dia

nicht registriert

am 27.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Supi, dr 16.11 isch au bi mir idreiht!!!
Mir häns halt in basel welle mache, do mir zerst e basler-brütli-treff hän wieder welle mache, aber do anderi au gärn hän welle drbi si, hän mir alli ufgnoh. Ich glaub mir sind 5 stück vo basel...
Ich will jonnid ego si, aber mir wärs scho lieber mir mache das z basel, so isch die schwangeri schnäll deheim wenn sie nüm mag...

@sniffi
Hey ich gratulier dir zu dim neue job und hoff du kasch glich am 16.11 verbi ko...

@mäntig
Ohhh mann, ha ich hüt müeh ka zum go schaffe... Ich ha 3 mol znacht ufs wc müesse, do min keks so blöd uf dr blose gläge isch... Und es lauft jetzt scho wie gstörrt am schalter und ich mag eigentlich gar nüm dr ganz daag stoh... Grrrr! Eifach scheiss mäntig mit scheiss lune!!

Lg, dia



Proeschu  am 27.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@mäntig
Ohhh mann, ha ich hüt müeh ka zum go schaffe... Ich ha 3 mol znacht ufs wc müesse, do min keks so blöd uf dr blose gläge isch... Und es lauft jetzt scho wie gstörrt am schalter und ich mag eigentlich gar nüm dr ganz daag stoh... Grrrr! Eifach scheiss mäntig mit scheiss lune!!

Lg, dia

Nananana, wer dued denn do soooooooooo gruusig schriebe... das god jo gaaaar ned..... din Keks chonnd jo komischi Sache zghöre öber.... Ich schicke der chli öppis vo minere guete Luuuuuuuuuuneeeeeeeeeeee



Cylli81  am 27.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Zäme

Han de 16.11. au id Agenda itreit.

@Sniffi
Gratuliere!!!!



Vikunija  am 27.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia Ach nei, de bisch scho gredered gsi bevor de richtig usem Bett gsi bisch!
Schick der ganz viel Energie!!! Hoff mit de guete Lune vode Proeschu zäme gahts der denn biz besser!
Schaffsch du denn immerna 100%? I wellem Monet bisch denn du mittlerwile? de 6i oder?



dia

nicht registriert

am 27.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke ihr zwei...
Ich muess zum glück "nur" bis am 5i schaffe...

@vikunija
Jo, ich schaff immerno 100%, es goht mir jo guet, aber ich merk, dass ich eifach nüm dr ganz daag mag stoh! Mol luege wie lang ich no, sunst loss ich mi uf 50% reduziere...
Ich bi in dr 23w d.h ändi 6 monet! Uiii d zyt rasst...



angiyves  am 27.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ha mers au notiert! Freu mi scho!



dia

nicht registriert

am 29.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Gute morge zäme!

Hier eine Story aus dia's Leben als Schwangere....

Ich bi gestert nachem Fürobe in Migros go ikaufe fürs Znacht. Bi scho mega müed gsi und ha eigentlich nume no heim welle... Mir hän welle Pancakes mache...
Die wichtigsti Zuetat het leider gfehlt zum die mache. Ich bi denn völlig rotlos gsi, was ich jetzt söll mache, dass ich mim GG aglüte han. Dä hets au nid verstande, wieso ich ihm deswäge alüt, ich würd sunst doch au immer wüsse, was mir sunst sölle Znacht mache! Aber ich ha mi so verlore gfühlt in dere Migros, dass ich am telefon gflennt ha wie e Schlosshund! Am liebste hät ich dr Einkaufskorb stoh loh und wär heim... ha denn immerhin Milch kauft für d Cornflakes wo mir no deheim ka hän. Im Bus ha ich versuecht mi chli z beruhige, dass ich nid ganz verhült deheim a kum.. Mi Maa kennt langsam mini Usbrüch und het richtig reagiert und mich in Arm gnoh und nüd gseit.
Ich hass die Schwangerschaftshormon, ich kenn mi so gar nid!!!

Lg, dia



Proeschu  am 29.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Jöööööööööööööö, das esch jo herzig (aso zom läse)
Chamer dich grad vorstelle so voll verlore z'metzt ide Migros ond gar kei Luscht of ergendöppis... Aber din GG esch jo super gsi! Send dCornflakes de guet gsi?



 1 .. 343 .. 683 684 685 686 687 .. 704 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.