Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 344 .. 685 686 687 688 689 .. 705 .. 720
Schlumpf79  am 29.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Oh Dia, chan dier ganz fest nahfühle, isch mier au es paar Mal eso gange. Mi mängmal sehr doof agluegt worde ide Gschäfter



dia

nicht registriert

am 29.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ohhh so cool jusi!
Weisch wo ane dass es goht? Sind ihr z basel? Leider bin ich zoobe yglade, sunst wär ich ko spienzle...

@lula und schlumpf
Danke euch, zum glück ha ich das jo nid jede daag...



Kate82  am 30.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hey Dia

Wünsch dir au, dass dr Räscht vo diner SS nüm so vill Hormon-Stress hesch Und du hesch jo wenigstens e gueti Usred, ich hätt au scho wäge Nüt chönn hüle und nidmol gwüsst worum



jusi  am 30.08.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
Ohhh so cool jusi!
Weisch wo ane dass es goht? Sind ihr z basel? Leider bin ich zoobe yglade, sunst wär ich ko spienzle...
...

näi, hihi, läider nit... i weiss gar nüt usser dass ig ä paar euro muäss mitnäh und mir öis am badischä träffä... vo däm här wohrschinlich DE... meh weiss ig nit



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi ladies

trarira, d'nimbini isch wieder da! aaahhhh han de gröber aschiss im büro! jä nu, ich wirds überläbe... aber mini zwei wuche ferie mit de mädels sind aaaandersch geil gsi hett also guet no chli chönne bliebe.... obwohl, ich bin mit eme riese schlafmanko und gaaaanz viel übergepäck heicho und mis bankkonto dankts mir sicher au, dass ich wieder dehei bin, hihi!

wie gsehts us mit eusem träffe bi de beppis? staht de 16. november no?

lg
Nimbini



dia

nicht registriert

am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey nimbini! Welcome back, schön bisch wieder do!
Ich ka dir nochfühle wies isch wieder im büro z sitze!! Das mit em übergepäck hät ich au gar nid anderst erwartet!!
Ich will di nid niedisch mache, aber ich schaff sit dere wuche nume no 50% wäg mim rugge, es isch super!!!
Dr 16.11 isch immerno ok! Ha vo dr steph nüd me ghört, aber alli hän sich das datum mol idreiht! Falls nüd me gmacht wird nimm ichs scho in d händ, ha jo jetzt zyt e gueti location z finde...

Lg, dia



Proeschu  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Hihi.... sie esch weder dooohooo
Schön, heds der so gfalle ond du besch met dicke Koffere hei cho!
Be jetzt gar ned secher... duesch du jetzt chönde oder hesch scho?



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, oh so schön, hett also au nüt gäge 50% schaffe *seufz* obwohl, egientlich schaff ich ja au nur ca. 20%, bin eifach 100% awesend *lach* super wägem träffe, dänn han ichs mir jetzt au notiert... gaht zwar no eeeweigs und bis dänn bini nomal i de ferie gsi, hihi! aber ich freu mich..... bisch jetzt fix uf 50%? also muesch nüme uf 100%?

@proeschu... nei han nonig kündt, wird ich aber ziemlich sicher de monat no mache



Vikunija  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Nimbini

Ja das isch immer scheisse nach de Ferie wieder sich mitem Büroalltag abfinde!
Du bisch ja wohl nöd selber erstuhnt gsi, dass du mit Übergepäck und Schlafmanko haim cho bisch oder? Haha!

Scheisse, chan nöd mal fröge waser so gmacht händ in Vegas! Schliessli:
What happens in Vegas stays in Vegas...

S Steph isch doch erscht grad am Weekend vode Flittis haim cho. Die muss na alles verarbeite

Dänke s längt wenn mer de mitte Oktober mal wieder bespreched wo, wänn und so, oder was mained ihr?

Schön Dia häsch chöne uf 50% reduziere!

LG
Vikunija

Zuletzt bearbeitet am 11.09.12 11:27



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@vikunija..... hihi nei, bin eigentlich voll nöd überrascht über min momentane zuestand *lach* wobi, wo mir in nyc acho sind, hämer zerscht grad mal 12 stund pennt, nachdem mir in vegas die letscht nacht duregmacht händ ich glaube, mir händ de schlaf ächt nötig ggha.... wärs nach mir gange, hetted mir nyc sause lah... hetti de flug umbuecht und wär vier nächt länger in vegas bliebe... aber mini mädels sind no nie in ny gsi und darum händ sie natürlich welle gah.... schöne mischt! mini argument händ voll nöd überzügt hihi ja das stimmt.... am flughafe häts no so es geils plakat gha wo gstande isch "what happens here, stays here! (just a friendly reminder) only vegas" haha huere geil... hani de mädels gseit, sie sölles dänn bitte au ihalte

ah ja, kei stress wägem 16. november... gaht ja no ewigs! han nur welle abchecke, ob das datum staht! aber hans mer jetzt reserviert

lg nimbini



 1 .. 344 .. 685 686 687 688 689 .. 705 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.