Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 344 .. 686 687 688 689 690 .. 705 .. 720
dia

nicht registriert

am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@vikunija
Klar längts, wenn mir erst im okt abmache wo wie was! Ahhh d steph isch grad in d flittis, das ha ich nid gwüsst, die armi het jone mega verrägnete hz daag ka!

@nimbini
Nö, ich dänke ich wird nüm 100% me schaffe. Ich mag je länger wie mehr nüm 8,5h am schalter stoh dr ganz daag und bürodienst ha ich au nid immer. Isch no cool gsi, als ich mi letzte daag als 100% ka han, ich dänk ich wird nie me 100% schaffe in mim läbe.... sag niemals nie, aber ich dänk nid!



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, ouuu also DAS macht mich definitiv mega niidisch *g* huere fies... ich will au nüme 100% schaffe oder awesend si, hehe! na ja, mal luege, was mir s'nächste jahr bringt.... villicht findi ja en coole 80% job, dänn bini au nöd abgneigt



PrinzessinN

nicht registriert

am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: WELCOME BACK!
Dini Ferie tönet jo super...und isch klar gsi, dass du Übergepäck gha hesch, mir hetet das echt nöd anderst erwartet. Das mit dem Plakat hani letschti au im TV gseh gha...mit dem tolle Vegas-Spruch .

Denn wünsch ich dir en guete Start im Alltag...chan dir sege...du hesch nöd viel verpasst do i de Bronx

En Guete!

@all: Yep...de 16.11. hani mir au notiert...hmmm so lang gohts aber au wieder nöd...die Zit rast irgendwie...echt schlimm...



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, jö danke dir vielmal haha de spruch passt doch eifach perfekt! damn wie ich die stadt liebe im fall.... ich glaube, cih gange im januar eifach vier wuche nach vegas statt nach hawaii hihi ich glaube, d'lüüt würded mich für wahnsinnig erkläre....

hihi hani scho dänkt, dass nöd viel abgange isch de bronx! scheisse, hani ja gar nöd vermisst das alles... und min einzige liechtblick im büro isch hüt nöd da... haha dopplete fruscht



Proeschu  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Waseliwas hesch denn du höt no fören Liechtblick? Verzell!



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja nei ebe nöd! min einzige liechtblick im büro wär min arbeitskolleg gsi, woni sit 3,5 wuche nüme gseh han und jetzt hät de penner hüt frei gnoh und jetzt bini nur vo möngis umgäh hüt



Proeschu  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Ou, das esch blöd... aber du hesch jo ois no, esch jo vellecht jetzt ned soooo en Liechtblick... aber immerhin
Verzell, was machsch denn du die reschtliche 80 % im Büro?



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja da bini scho no froh, dass es eu no git! hm.... momentan bini grad am zmittagässe und am läse näbedbi..... suscht häng ich eifach chli im internet, plane die nächste ferie, tuen chli maile etc.... eifach irgendwie zyt totschlah.... voll müehsam und das nach zwei wuche ferie wohlbemerkt....



Proeschu  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ou, was besch denn am läse?
Aso wär jo ned so, dassi Ziit hätti zom läse, aber be emmer offe för noii Sache bzw. so chli "Erfahrigsbricht"
Dass ehr so wenig z'due händ, fendi scho rächt kras... wenni amigs vode Ferie chomme beni z'erscht di halb Woche demet beschäftiget, mis Züüg ufzarbeite...



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, hehe ich nimm mer ebe die zyt zum läse... ich liese sehr gern! bin momentan grad am zweite teil vo shades of grey! scho ghört vo dem buech? isch momentan rächt populär

ja ebe, s'wär ja au normal, dass meh nach de ferie einiges ztue hät.... tja, bi mir leider nöd *seufz* aber jä nu, machs ja nüme lang mit... es isch jetzt absehbar.....



 1 .. 344 .. 686 687 688 689 690 .. 705 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.