Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 345 .. 687 688 689 690 691 .. 706 .. 720
Proeschu  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Jep, au scho ghört vo dem Buech... aber es macht mich so gaar ned a... esch denn das wörkli so guet oder händs eifach guets Marketing gmacht?



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ja ich dänke, isch immer gschmackssach... aber ich finds scho rächt guet gschriebe... aber es macht halt eifach meeega spitz *lach*



Proeschu  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Jep, das hani ebe au scho ghört
Aber dass das zo der passt, wo du jo scho s'ganze Johr de Früehlig hesch hani scho dänkt
Ond das chasch du so eifach während em schaffe läse?



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, hehe han nur über de mittag chli agfange läse.... hans ebe erscht geschter kauft, s'zweite buech..... hihi ja danke! dass es zu mir passt abher ja, häsch vermuetlich scho rächt.....



dia

nicht registriert

am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Du glaubsch es jetzt nid, aber wo ich jetzt all die posts vo euch zwei gläse han und d proeschu nach dim buech gfrogt het was de liesisch, ha ich grad an das buech müesse dänke. Ha dänkt das liesisch sicher, oder sunst hät ichs dir vorgschlage.... Ich wart no bis es mini schwester fertig gläse het, denn bin ich dra...



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, hihi ich gseh scho.... ihr händ eu definitiv eui meinig über mich bildet *lach* liesisch i dem fall jetzt de erschti teil? hani ebe scho vor es paar wuche verschlunge und jetzt hani mit em zweite teil agfange... de 3. teil chunnt dänn grad, bevor mir uf d'maledive gönd... perfekt also! aber achtung... das buech macht würklich eeeextrem spitz *g* ich gange jetzt da nöd nöcher id details



Proeschu  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
hihihi..... du weder.... hesch voll de richtig Richer gha

das ged jo denn ganz en spitzigi Rundi bi oi



dia

nicht registriert

am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Nei, ich wart no uf e erst teil...
Was scho wieder maledive???? Hei, niedischbin!
Chli spitz wärde isch nid schlächt. Jetzt gohts zwar no aber ändi ss ka ichs sicher bruche! Oder mi gg, will ich denn scho sooo kugelrund bi, villicht brucht er s buech denn...hihi



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, was scho wieder maledive? bin no nie gsi!!! im april simer uf mauritius gsi

haha ja gisch s'buech dim maa zum läse... dänn muess er halt chli sälber hand alege..... en vibi näbed em buech läse isch übrigens au sehr z'empfehle *lach* haha han ich das jetzt würklich gschriebe?!



PrinzessinN

nicht registriert

am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini:



 1 .. 345 .. 687 688 689 690 691 .. 706 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.