Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 345 .. 688 689 690 691 692 .. 706 .. 720
nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ui nei, schlimm gäll



PrinzessinN

nicht registriert

am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Mich jetzt jetzt schier butzt, woni das glese han. Aber schlimm find ich das jetzt nöd unbedingt...Frau weiss sich zu helfen . Frog mich nur, ob ich die Büecher au lese söll. Mini best Fründin het mir zwor vo dem Buech verzellt..mich hets jetzt nöd so agmacht...aber so wie du vo dem schwärmsch



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, also ich hans rächt spannend gfunde und hans relativ schnäll gläse gha s'erschte buech.... ehrlich gseit hanis aber chli extrem erwartet... sooo hardcore isch es dänn au wieder nöd..... aber mal luege, wie's z'zweite wird.....



dia

nicht registriert

am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini
Ahhh jo mauritius! Ha gwüsst öbbis mit M!
Ha eher dänkt, dass mi gg das buech söll läse, falls er nüm gnueg spitz isch uf mich wäg minere kugele, dass er eher uf mich wieder spitz wird, nid dass er unbedingt muess hand alege...
Haha du wieder: e vibra näbe dra... Ich ha keine, längt au mis iphone uf vibra und du lütisch mir a???
Oh je, jetzt wirds vulgär und das am 3 am nomidaag...



nimbini  am 11.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@dia, lach ach sooooo! ja aber es git doch manne, die stönd uf schwangeri fraue? hani also au scho ghört... villicht bisch du ja je nachdem irgendwänn froh, wänn er sälber hand aleit, wils mit de chugle nüme ganz eso ring gaht wie ohni haha vulgär isch guet *lach* mir chönds versueche mit em iphone, aber ehrlich gseit bezwifle ich, dass das mini-vibriere wird lange



Steph

nicht registriert

am 12.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Halloooooo Ladyyysssss

Ich bi au wieder do

Ich kum fast nid noche mit duureläse.

Ich ha min HZ Bricht gschriebe, aber mit viele Fehler drin, ha kei luscht ka nomol alles duure läse, will ich das jo au während minnere Arbetszyt mache "chchchch"

Ich ha nid nur 1 verägnete HZ Daag ka sondern grad 2 aber es isch nid tragisch gsi, es isch trotzdem super gsi und mi Kleid, het nid mol gross glitte!

Welcome back nimbimi Hammer Vegas !!!!!

Jä ich bi nach de HZ am Mäntig für e Wuche nach Mallorca abgflooge. Es isch super gsi. Sunne Strand Meer...... 2 Daag hämmer es Auto gmietet und sind uf dr Insle dure jetet, isch super gsi.....!
Mir wäre gärn so Kanare gange, aber die fliege leider nur Samschtig / Dienstag. Und do ich leider wieder im Gschäft bi, sit gester (voll doof) hämmer gar nid anderst könne bueche. Will minni anderi doofi Kollegin het jetzt Ferie!

Das am 16.11. stoht immer no! Sorry, dass ich nümmi gschriebe ha, es isch den eifach alles sehr schnäll gange, unglaubligg. Jetzt bin ich scho fast sit 2 Wuche d Frau vo mim Maaaaaa

Griessli vo miiiirrrrr

Zuletzt bearbeitet am 12.09.12 14:53



dia

nicht registriert

am 12.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey steph, schön bisch wieder do!!
Ha din bricht scho verschlunge, danke vill mol!
Freu mi uf e 16.11...

Lg, dia



Kate82  am 13.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

...chani mi au no aschliesse, dört für am 16.11? Gäll, de isch z'Basel e Träff.. irgendwie hani dr Doodle oder was au immer gsi isch, verpasst. Und letschtmol hani jo leider nid chönne teilnäh... Würd euch au gärn mol "live" gseh



PrinzessinN

nicht registriert

am 13.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Kate82: Vo mir us sehr gern...wür mich au freue, dich Mol live z gseh



dia

nicht registriert

am 13.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Klar Kate, bisch härzlich willkomme! Bi au uf di gspannt...

Lg, dia



 1 .. 345 .. 688 689 690 691 692 .. 706 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.