Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 346 .. 689 690 691 692 693 .. 707 .. 720
Kate82  am 14.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

PrinzessiN, du chunsch au coooooooooool. Ha mer's igschribe Freu mi uf euch alli
muess es nume no mim Maa "bichte". Kürzlich hanem wieder öpis usem Forum verzellt, do het är nur chli dr Chopf gschüttlet

Zuletzt bearbeitet am 14.09.12 07:24



dia

nicht registriert

am 14.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@kate
Hahaha, ich verzell gar nüd me vom forum, er verbstoht das nid und e sinnlosi diskussion afo mit ihm stinkt mir, also sag ich eifach es isch e fraueobe mit fraue vo früener. Das stimmt jo irgendwie au..
Ha ich s letzt mol scho gseit, denn frogt er nüm noche. Und bis es denn sowit isch weiss er eh nüme mit wäm ich abgmacht han!

Lg, dia



Vikunija  am 14.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

So cool Kate, du bisch au drbi?! Mir werded ja immer meh! Git scho gli e gschlossni Gsellschaft

JA, ich glaub das kenned die meischte vo uns, dass die Manne nu de Kopf schüttle
Was sölls

lg


PS: Han gseh ihr händ e Shades of Grey Disskussion ka...
Han geschter au agfange, bi jetzt grad bide Rules :-) Oh la la



PrinzessinN

nicht registriert

am 14.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Kate: Cool...und was din Ma abelangt...machsch es am beste so, wie d Dia gseit het. Min GG verstoht das au nöd, dass ich immer no im Forum bin. Aber egal...er mues es au nöd verstoh

Freu mich scho uf de 16.11. Das wird sicher en coole Obig



nimbini  am 14.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

good morning ladies

cool, freu mich uf eu alli,a u wänns no zwei mönät gaht

@vikunija, han geschter mit em zweite buech agfange... und chume scho wieder fascht nöd los wie bim erschte buech! es macht süchtig.... viel spass i dem fall



Steph

nicht registriert

am 19.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also noch dem ich vo Euch so viel über das Buech "Shades of Grey" gläse ha und alli drfo schwärme bi ich jetzt voll agsteckt worde und has vor gha, mi mol z`informiere.
Gester bi ich im Manor durch Dessous Abteilig gloffe und was springt mir ins Gsicht - s`Buech!
Isch eifach dört gläge......! Ich ha den dänggt i nimms jetzt emol mit

Also ich ghör jetzt au zu de eifrige läserinne aber i ha nonid agfange



nimbini  am 19.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@steph, dänn wünschi viel spass! ich bin jetzt bim ändi vom zweite buech... muess aber säge, s'erschte hät mir besser gfalle.... jetzt bini gspannt ufs dritte.....



LucyLu  am 23.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Vikunija:
PS: Han gseh ihr händ e Shades of Grey Disskussion ka...
Han geschter au agfange, bi jetzt grad bide Rules :-) Oh la la

Hoi Zäme

Da ihr mal über das Buech gschriebe händ hätt's mi grad Wunder gno und ich has hüt au müsse postet! bin ja mal gspannt!

Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 23.09.12 00:05



cosa87  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Guete morge mitenand..

hoff ihr sind alli fit und munter... ich nemli überhaupt nid..
ha hüt morge verschlofe...

ha mol e frog, isch vo eu öbber schomol z'dubai gsi?
i 18 täg machemor en 2.5 Tägige stopp in Duabi jetzt ha ich glese dasme nid viel geld söll mitneh sondern nu mit de karte söll zahle.. stimmt da so? ich ha nemli kei ahnig..

wünsch eu e schös tägli..

lg



FringillaVigo  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ig bi mau dert gsi. Ha nie mit dr normale Bankkarte zahlt, nur ab und zue mit dr Kreditkarte, aber meischtens hani Bargäld useglo amne Automat. Wüsst nid werum me das nid sett mache, vilich wägemne ungünschtige Wächesl-Kurs? Wil wäg dr Kriminalität chas doch fascht nid si... Usserdäm, wed in ne Souk geisch, bruchsch doch eh Bargäld, glaube dert chame gar nid mit Chartene zahle, emu nid überall.



 1 .. 346 .. 689 690 691 692 693 .. 707 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.