Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 346 .. 690 691 692 693 694 .. 707 .. 720
nimbini  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@cosa87, ja mir sind das jahr im april in dubai gsi.... ich würd säge, es isch wie überall uf de welt... speilt kei rolle, ob mit charte oder bar zahlsch! mir händ eus für eusi reise extra e poschtcharte zueta, wil meh mit dere weltwiit gratis chan bargeld abhebe... so sparsch dänn sicher es paar franke... aber ebe, viel isch es nöd, usser ebe meh isch 4 mönät unterwegs, dänn lohnt sichs sicher....

lg
nimbini



FringillaVigo  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
mir händ eus für eusi reise extra e poschtcharte zueta, wil meh mit dere weltwiit gratis chan bargeld abhebe... so sparsch dänn sicher es paar franke...

Aber mit dere chasch nid überall Gäld useloh. Ig ha in Dubai emu a kem Automat mit dr Poschtkarte chönne, nur mit dr EC. Aber ok, bi au nur a zwe verschidne gsi, vo däm här ischs vilich au nid repräsentativ...



nimbini  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@fringillaVigo, ja das isch richtig, s'hät nöd a jedem automat so es plus-zeiche und bi gwüssne werded glich no gebühre verlangt! aber mir händ emal bis jetzt immer no eine gfunde..... und suscht zahled mer halt mal die paar franke! aber im grosse und ganze isch es scho no e cooli sach und wänn meh soviel unterwegs isch wie mir lohnt sichs ebe scho no.... mir händ sogar fängs agfange, i de usa alles bar z'zahle... wil je nach kreditcharte sind gebühre scho fängs rächt höch.....



FringillaVigo  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo je nach däm lohnt sichs glaubs scho, weme luegt as me Gebühre cha spare! Isch jo süsch würklich schad ums Gäld!



cosa87  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

super danke viel mol für info..
nimmt mi au wunder wie da usechunt.. mir chönt beidi kei englisch..
oder segemor mol so sehr sehr wenig..



PrinzessinN

nicht registriert

am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Seg nüt...die cheibe Kreditkartegebühre. Voll krass. Ich han aber amigs eifach nöd sones guets Gfühl, mit so viel Bargeld umezrenne...

@cosa87: Uiiii hihi, das nimmt mi au Wunder...muesch denn brichte



nimbini  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@prinzessin, ja weisch, wänn eh kei gebühre zahlsch zum abhebe, chasch ja au mehrmals gah! mir hebed dänn amigs so 200-300 stutz ab und das wird i de usa sowieso nöd alt *g* meh chasch zum teil au gar nöd abhebe... chunnt immer chli uf de automat druf a!



cosa87  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

ich bruch kein biometrische pass oder?
de isch doch nur für USA..

sorry.. bi grad chli am züg überlegge und den machi mi grad selber nervös..
gang ebe es erstemol sooooo wiet weg..

@ Prinzessin
tue den brichte.. :) hoff da chunt guet..



nimbini  am 25.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@cosa87, nei de biometrisch pass isch momentan nur für d'usa notwendig.... für de rescht vo de welt langed de alti pass!



Sanis

nicht registriert

am 27.09.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Eine Einreise in die USA ist auch mit dem "alten" Pass ohne Visum möglich sofern der Pass VOR dem 25.10.2006 ausgestellt wurde.

Es muss lediglich online ein Formular ausgefüllt werden.. kosten 14 US Doller... ist aber sehr einfach und viel günstiger alsein Visum

Zuletzt bearbeitet am 27.09.12 08:02



 1 .. 346 .. 690 691 692 693 694 .. 707 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.