Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 348 .. 694 695 696 697 698 .. 709 .. 720
angiyves  am 03.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Jo isch no schwierig, gäll Steph? Ich mein e Kind isch halt au e mega Ufwand und e grossi Verantwortig. Und wenn me sich nit parat fühlt isch das jo verständlich. Aber au sehr blöd für Di



Steph

nicht registriert

am 04.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch eso Angi, ich verstand mi GG und ich wird ihn au nid drzue dränge, i los ihm die Zyt, i fang au nid afo stürme, oder stämpfele. Er kunnt den vo sich elei und das isch jo au guet so. I will nid dass er eifach seit, ok Kinder - mir z`lieb, wenn er nonid so wit isch. Das will ich nid, es muess jo den für beidi stimme. I freu mi den um so mehr, wenn er seit so jetzt...... und den will er au wirklich.
Kunnt guet, sind jo no jung



angiyves  am 04.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Steph:
Das isch eso Angi, ich verstand mi GG und ich wird ihn au nid drzue dränge, i los ihm die Zyt, i fang au nid afo stürme, oder stämpfele. Er kunnt den vo sich elei und das isch jo au guet so. I will nid dass er eifach seit, ok Kinder - mir z`lieb, wenn er nonid so wit isch. Das will ich nid, es muess jo den für beidi stimme. I freu mi den um so mehr, wenn er seit so jetzt...... und den will er au wirklich.
Kunnt guet, sind jo no jung

Jo genau! Au wenns sicher schwer isch! Ich dänk in so Situatione au immer and Beziehig wo mit Kinderzwang eh zerbricht!



dia

nicht registriert

am 04.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Steph
Uhhh ich ha so e deja vu!!!!
Mi GG isch do genau glich gsi, boah hän mir diskusione ka...Denn ha ich s Thema mol ruhie loh und denn wieder mol agsproche. Er muess sich ebbe au mit allem 100% sicher si. Das isch mit em zämme zieh gsi, dr Hochzyt und jetzt au mit Kinderplanig! Er freut sich jetzt mega und ich bi froh, dass mir so villi diskusione ka hän. Jetzt bin ich die wo chli Angst het, ab de verändrige und er freut sich nur no...
Ihr kömmet scho no uf grüene Zwieg. Lohsch em zyt, brucht halt chli geduld, aber es lohnt sich...

Lg, dia



Steph

nicht registriert

am 04.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angi:
Genau, dass will ich nid. Schlussentlich sött jo es Kind durch unseri Liebi entstoh und nid will ICH das will. Ich will nie e Trennig, wägeme Kinderwunsch. s`Kind kunnt jo in unseri Beziehig dri und nid umgekehrt.



Steph

nicht registriert

am 04.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia
Genau so isch es bi mir, chchchch. Aber wie gseit, er will Kinder, wenn er alles ganz genau abcheckt het I freu uf dr Moment, wenn sowit isch.
Ich los das Thema jetzt au wieder kli ruhe....... und sprich ihn den wieder emol druf aa. Aber es isch halt jetzt au schön unseri zweisammkeit no z`gniesse, das wird nie me so si, wie jetzt.
Ich ha kei Angst, es kunnt den scho guet
glg



angiyves  am 04.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Steph:
@Angi:
Genau, dass will ich nid. Schlussentlich sött jo es Kind durch unseri Liebi entstoh und nid will ICH das will. Ich will nie e Trennig, wägeme Kinderwunsch. s`Kind kunnt jo in unseri Beziehig dri und nid umgekehrt.

Steph, das hesch Du jetzt aber ganz schön gseit!



Steph

nicht registriert

am 04.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

chchchch, gäll Angi bi au grad Überrascht gsi



angiyves  am 04.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Steph:
chchchch, gäll Angi bi au grad Überrascht gsi



LucyLu  am 05.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hallo Zäme

Mir während meeeeeeeeeega froh wenn de eint oder ander ois au na sini Stimm würd de Lucy gäh. Mir bruchet Dringend en neue Staubsuger und die wo Tierli händ wüsset das es wichtig isch en guete Suger z'ha und leider händ die au ihre Priis. Wär meeeeeeeeega lieb vo eui!

http://www.miele-catdog.ch/de/waehlen.php

Es großes Miauuuuuu und Liebs Grüessli
LucyLu



 1 .. 348 .. 694 695 696 697 698 .. 709 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.