Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 349 .. 696 697 698 699 700 .. 710 .. 720
LucyLu  am 07.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

MaLu:
also mini stimm het di hübschi lucy o
und jaaa i cha o es liedli singe vo chatzehaar

Danke MaLu für dini Stimm! Mir bruchet na meeeeeeh wo für ois votet.....



angiyves  am 08.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Boaaaaaaah ich bi so stinkehässig!!!
Ich ha grad de ganzi Nomidag im Garte verbrocht, will sich niemert drum kümmeret het wo mir wäg gsi sinn!!! Es isch seeeehr miehsam e 4 Wuche alte Rase miteme HANDRASEMÄHER zschnide! Fluech, fluech, fluech!!! So! Jetzt goht scho ganz echli besser!!!



Proeschu  am 08.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Angi

Oooooooohh... jeeeeeee.... du duesch mer aso scho leid, wenn ich das so lese.... wer hätti denn selle zom Garte luege?
Mer grauts ebe au, i min Garte z'go, aber do ben ich schold, well ich eifach nömme gange be (vor allem wägem zögle) ond dete gsehts wohrschindli au rächt schlimm us....
Aber duesch di do nochli "us chotze", denn chonnds guet!



LucyLu  am 08.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ou angi, das isch ja würklich obermüehsam! Läck das wür mi au ufrege...



angiyves  am 08.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Proeschu:
@Angi

Oooooooohh... jeeeeeee.... du duesch mer aso scho leid, wenn ich das so lese.... wer hätti denn selle zom Garte luege?
Mer grauts ebe au, i min Garte z'go, aber do ben ich schold, well ich eifach nömme gange be (vor allem wägem zögle) ond dete gsehts wohrschindli au rächt schlimm us....
Aber duesch di do nochli "us chotze", denn chonnds guet!

Jo weisch, mir sinn e 3-Parteie-Hus mit eme Garte gege hinde use! Vorne hänn mir au no e Garte aber in däm mach i nüt me. Die alti Frau vo obedra goht immer gos Unkrut giesse. Mir mienn äntwäder de Garte sälber pfläge oder es kömme Gärtner wo mir denn aber mienn zahle. Darum mache mirs sälber! resp. mi Ma und ich! Und es isch viel Arbet! Die vo undedra het dä schiss Rasemäher wölle, duet aber nie was mache! Jetzt ha i dänkt, wennschon luege si, wenn mir nit do sinn! ABer nei!!! Und wenns Gras hoch isch, isches seeeehr müehsam mit däm Rasemäher. Me hätt das miesse mache, solangs no schön isch! Ich h mir de ganz Summer mi Allerwärtischte ufgrisse und nit mol 1 Mol könne die hälfe!!!
Ich ha mega Müeh, mi do wider izläbe und so sache hälfe nit grad

Danke fürs zuelose



angiyves  am 08.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

LucyLu:
Ou angi, das isch ja würklich obermüehsam! Läck das wür mi au ufrege...

jo hami noni erholt, könnt immerno hüle!!! Und es ligt soviel Seich au no im Garte (Äschebächer, Tiechli, Abfall), das regt mi grad no mehr !!!



dia

nicht registriert

am 09.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@angi
Ha vorhär welle di ko bsueche, aber ihr machet während de ferie erst am 14.00h uf und ich ha am 11.30h scho fürobe... Schad!
Kum sunst nägst wuche mol....

Lg, dia



angiyves  am 09.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

dia:
@angi
Ha vorhär welle di ko bsueche, aber ihr machet während de ferie erst am 14.00h uf und ich ha am 11.30h scho fürobe... Schad!
Kum sunst nägst wuche mol....

Lg, dia

Oh neeeeei, ich bi jo scho ab de 9.00 Uhr umme freu mi jetzt uf nekscht Wuche



Valeria01  am 11.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Mini liebe....

Ich weiss nöd wem au aber mir gfallt de Herbst nöd soo... das gruusige Wetter isch eifach zum brüele
ich liebe ja s'Bache und han au en eigene Back und Kochblog http://backengel.blogspot(punkt)ch/
dete hani ez zunere Tuschaktion (muss nöd selber bachnigs sii chönd au schöni kerze ect sii) und zwar gatz drum dass mer mir sini Adresse zueschikkt und mer chumt en Tuschpartner zueteilt über... dem muss mer denn es chlises Pääkli mache und chumt au eis üüber...
lueged mal verbii... es wer cool wenn es paar würdet mitmachen :)

lg Valeria



jusi  am 11.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hallo ladies

jetzt bini au do langsam wider à jour

dia: wiä goht's dir? hesch di scho bitz igläbt in dr nöiä wohnig?

angie: i hoff du chunnsch trotzdäm langsam wider dähäi a… finds cool, dass dir öich dähäi bitz bali-like istellet übrigens, super föteli uf fb… isch sicher wunderschön gsi!

nimbini: cool hesch gchündet… du findsch sicher gli öbbsi, wo passt! gniäss dini frei zit und d feriä

me: hach, i vrmiss d hochzit würd grad wider jetzt befassä mir öis denn langsam mit öisärä räis neggscht johr. mir häi ä schönä bazä übercho und wärdä das gäld in kanada sicher chönnä uf ä chopf hauä ändi dez. het gg no si rundä geburri, jetzt cha mi mol bitz mit däm beschäftigä und überraschigä planä…

uuuund, i fröi mi uf ä 16.11. wird sicher luschtig und git sicher vill zum vrzellä…



 1 .. 349 .. 696 697 698 699 700 .. 710 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.