Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 350 .. 697 698 699 700 701 .. 711 .. 720
dia

nicht registriert

am 11.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@jusi
Jep, ha mi langsam igläbt im neue deheim...
Ha am afang chli krise ka, aber es isch jetzt au ganz schön, vorallem hän mir vill neus könne shoppe und irichte. Jetzt vermiss ich die alti traumwohnig gar nüm so..
Hihi, das glaub ich, dass d hz vermissisch! Isch mir glich gange... Do vor dr ss so ufgschwulleni finger beko han, ha ich sit hüt mi ehering nüm a! macht mi chli trurig! Aber ha jetzt mi verlobigsring a, dä isch mir immer chli z gross gsi und jetzt passt er. Sag hüt mim gg dass ich wieder verlobt bi, mir könne nomol hürote!! Hahaha! Juhuuu ka mis kleid wieder azieh, oh nei, das goht mir sicher nüm, juhuuuu dämfall e neus go shoppe...hahaha mi maa längt sich nur an kopf wenn ich mit dere idee kum! hän jo scho es zweits mol ghürote... Aber ich verstands wie du dich fühlsch...

Dämfall vill spass am reisli plane und gg fest! Wenn ihr den fieret sött no mi keks uf d wält ko, kasch denn grad uf mi astosse...

Schöns dägli...

Lg, dia



saerli  am 11.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Für Dia



Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Saerli

Mhhhhhh... das esch denn en suuuper Ablick am früehne Morge yammiiiiiiiiiiiiiii
settigi Föteli chönnt mer do enne no veeeeell meh ha....!



sniffi  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Da chum ich au Hunger über Schoggi gaht eifach immer

Guete Morge Mädels!!

Han de Ufsteller gha - han Tickets fürs Musical " Ich war noch niemals in New York" gwunne - han unbedingt wellä gha und jetzt sogar gratis *freu*

Wünsch Eu en super Tag!

Lg
sniffi



Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Schoggi god definitiv EMMER!
Ond dass du Tickets gwonne hesch esch jo voll ! Ich ha das mine Eltere gschänkt, aber am liebste wördi jo sälber go Wönsche der veeeeeelll Spass jetzt scho!
Duesch denn verzelle, wies gsi esch, gäll?



sniffi  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Tuen ich doch mache han no kei Ahnig i welli Vorstellig mir chönd gha, warte no uf Tickets.....ich würd also gha, wäri au so gange, Kritik isch bis jetzt sehr guet......und mir gfallt d'Musig ebä no, so richtig Partystimmig



Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Sniffi

Jep, ond mer cha fascht jedes Lied metsinge bzw. zumindest metsumme



jusi  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@saerli/ schoggibrunnä: mmmmmmh so schön...

haha, dia, ig wird uf jedä fall an di dänkä, villicht gits bi öich jo au ä wiähnachtschindli...
oh das mit em ehering duät mr läid... villicht chasch en jo an ärä tollä chetti tragä?!

Zuletzt bearbeitet am 12.10.12 08:40



Steph

nicht registriert

am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Am 16.11 könne mir jo Schoggibrunne zum Dessert bstelle
hmmmmmm, wär toll........!

Papa Joes, gits das glaub sogar



nimbini  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

hi ladies

bin au da

@jusi, welcome back! versuech, dich mit de schöne momänt vo de hochzyt e chli ufzmuntere, gnüss das super gfühl vom frisch verhüratet si, solangs anehebt....

@sniff, hey super, gratuliere! bin zwar nöd so de musical fan, isch aber sicher no cool

@me, mir sind geschter iglade gsi z um de rob spence go luege, isch so en australische comedian, wo i de schwiz läbt.... läck ich han zwei stunde lang träne glachet... soooo en geile siech.... und nett usgseh tuet er au no

@saerli, also ich hett no so en schoggibrunne dehei



 1 .. 350 .. 697 698 699 700 701 .. 711 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.