Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 396 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Danke Proeschu, also vor allem hani eigentlich freud, das mir zämä so guet zämäpasst hend.
Das find ich immer mega speziell- das het mer eifach ned all Tag


Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Kate82  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jo livipivi, dir heit würklich sehr guet zämepasst! Das gfallt mir au no guet, wenn es Päärli au mit de Chleider so guet zämepasst. Und wie guet du usgsehsch, hani dir au scho uf FB gschribe (das wär de ebe ich ) Do wunderet mi nid, dass di Plan ufgange isch und din Ex es paarmal langi Auge gmacht het

@dia: eifach mol usprobiere... Aber ich find dr Lockestab nid ganz so eifach... also das brucht chli Üebig..

zum Thema vom Fritig: ich ha jo au dr liebschti und härzigscht Maa. Am Fritig isch eifach nid so mi Tag gsi und übere Mittag hani churz mit mim Liebschte telefoniert und är het das natürlich grad gmerkt. Zobe isch fein kochet gsi, es paar Cherzli ufem Tisch und e schöni Rose "zum mi chli ufmuntere"



Proeschu  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Kate82
Ooooooch, jetzt hani grad Hüenerhuut gha, woni das vo dim GG gläse ha! Sooooo schööööön

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



nimbini  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

oh livipivi, mega schön häsch usgseh, das chleid staht dir super und ihr sind so es hübsches päärli.... ihr strahled richtig um d'wett! schöööön....

wie min fritig gsi isch? uuuhhh ich bin immer no total durch de wind.... irgendwie.... mega schräg gsi?!



Proeschu  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Verzell.....!!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



Vikunija  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ja Livipivi, chan mi nur wiederhole. Häsch wüki super usgseh! Und ebe, so schön wie ihr beidi gstrahled händ!

@ Kate: Da heisst immer de Manne losed nöd zue.. aber mängisch chöntses doch! Findi uh schön isch din GG so ufmerksam gsi!



PrinzessinN

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: Uiii was isch passiert?

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



bride81

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

jööööööö livipivi, du hast echt super ausgesehen!!!



livipivi

nicht registriert

am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Aha Kate- hi hi, ja ich stah mengisch uf de Leitig- hoi hoi demfall
Danke dir- ja ich finde das ebe au cool- sind praktisch die einzige gsi wo da druf glueget hend und es isch dementsprechend ufgfalle. Hend es paar Kompliment becho

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Kate82  am 19.09.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini: ?!?



 1 .. 35 .. 68 69 70 71 72 .. 396 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.