Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 .. 350 .. 698 699 700 701 702 .. 711 .. 720
Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Huhu
de Rob Spence hani scho mol im Fernseh gseh... di einte Sache send chli schwerig zom verstoh gsi, well er no rächt en Akzent gha hed (esch jetzt aber au scho es paar Johr her)! Aber sini Mimik esch dete scho zom gröööle gsi
Ich cha jo am 16.11. ned cho... händ denn Gschäftsässe... aber sone Schoggibronne wördi scho gern usprobiere...
wer weiss, vellecht macht dNimbini jo mol es Träffe be sich deheime?



nimbini  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, was chunnsch nöd am 16.11.? gahts no? d'nicki hät dich doch au scho gfrögt, ob de alass schwänzisch *g* i dem fall doch nöd... mega schad, hett mich gfreut, dich wieder mal z'gseh....

nei also geschter hani de rob spence super verstande, er redet eifach hochdütsch mit englischem akzent, es paar ch-dütschi wörtli dezwüsched und zwüsched dure mal flueche uf englisch... ich han nüme chöne, so en hammer typ und attraktiv no dezue ane

hehe jaaaa hettisch gern... isch im fall e sauarbeit, de blödli schoggibrunne z'putze und schoggi hät meh au immer soviel vorig... vo dem her isch so es mini-schoggi-fondue dehei meh z'empfehle



Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini
Nööö, leider dueni dese Alass ned schwänze... cha doch mini Manne ned im Stich loh

Aso wenn ich doch noimet zBsuech be, denn intressiert mich doch ned, öb öpper lang hed zom NOCHHER, WENN ICH DENN GANGE BE, öppis zputze.....
Aber ich chamer scho vorstelle, dass das zemli en Verschwendig esch... ond es Schoggi-Fondue-Set hani scho laaaaaaang deheime.... chönnti grad höt zObig wederemol bruuche... ha no feini Toblerone



sniffi  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

also wenn ihr en Schoggiverwender bruchet - da bin ich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (min Hüftspeck weiss wovo ich rede)



nimbini  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu ou m ann, aber dini forum-mädels chasch scho im stich lah *grummel*

hehe ebe gsehsch und gnau DARUM lad ich dich nöd i... wil du mir dänn gfälligst chönntsch hälfe putze *lach* meh sött ebe 900 gramm schoggi dri tue und die isst meh never ever.... drum lieber es mini schoggi-fondue vom migros oder so *g*



nimbini  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi ach was.... tue jetzt nöd so! das isch doch fondue-fetä, wo uf dine hüft hocked



sniffi  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@nimbini - isch fein gsi die Fondue-Fetä *miami* chönt grad wieder s'nöchstmal probier ich dänn bi dä Magrone mit



Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

sniffi:
also wenn ihr en Schoggiverwender bruchet - da bin ich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (min Hüftspeck weiss wovo ich rede)



Proeschu  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

nimbini:
@proeschu ou m ann, aber dini forum-mädels chasch scho im stich lah *grummel*

hehe ebe gsehsch und gnau DARUM lad ich dich nöd i... wil du mir dänn gfälligst chönntsch hälfe putze *lach* meh sött ebe 900 gramm schoggi dri tue und die isst meh never ever.... drum lieber es mini schoggi-fondue vom migros oder so *g*

Jo sooooooorry..... ich hoffe, mer chönnd ois wederemol gseh... ond glaub mers... wenn du do es paar Mädels wördisch ilade... 900 Gramm send schneller weg als du luege chasch ond wells soooo fein esch, düemer bes zom letschte Tropfe alles usschläcke aso muesches nochher gar nömmer putze *gg*



nimbini  am 12.10.2012

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@sniffi, yep, bini au debi, nächst mal mached mer maggrone-fetä :o))

@proeschu, hey tüüsch dich nöd, 900 gramm sind huuuuere viel im fall!



 1 .. 350 .. 698 699 700 701 702 .. 711 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.